Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+25
Rowan Riderhood
Kael Brown
Paco.
Dean Garton
Lawrence Posner
Ciara
Pasqual Scodelario
Delilah Hudson
Jayden
Alice
Solomon Griffith
Mitch
Isaura
Culain Smith
Aya
Chartan
Jiao Misaki
Perrie
Elise Pavlichenko
Kaya Scodelario
Admin
Imogene Blackbourne
Hershel
Avan Rodriguez
Solance Ainsworth
29 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 35 van 40]

851Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic di jun 24, 2014 1:20 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

@Inge, heb je niet een kluisje of iets waar je dan eventueel een toetsenbord in kan opslaan? Je zal mij btw nooit horen beweren dat een tekentablet beter is, je houdt 't immers alsnog krampachtig vast. Maar worden je tekensels er mooier op als ze met tekentablet zijn gedaan, of maakt het weinig verschil? - muis en tekentablet -

Ja, mijn darmen masseren.. ehheh, weird. Ik vind het zo kunstig dat ze reageren op voedsel. Banaan + walnoot, soep met spekjes en bloemkool, en wat andere nootjes. Darmen doe kalm ;.;

Maar loop nu wel bij de HA en als het goed is gaat er nuw at meer onderzoek komen.

852Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic di jun 24, 2014 1:24 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Nee, alle kluisjes hier zijn al vergeven.
Het is meer een beetje zo'n algemene opvatting, dat een pad beter is dan de muis voor je polsen, maar idd, door dat krampachtige tekenen maakt dat geen verschil. Tekeningen worden er wel beter door idd.

Godver Eileen's darmen. Stelletje snollen dat jullie zijn.

853Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic di jun 24, 2014 1:27 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Goede darmen heb ik hè? ;D

Echt, vandaag is ook zo'n leuke dag. Eerst huisarts, dan bloedprikken en zometeen neuroloog.

854Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic di jun 24, 2014 1:29 pm

Aya

Aya

Awh jullie hebben het ook o_0
Beterschap jochies Razz

855Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic di jun 24, 2014 1:34 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

xD Dankje Ruka. Maar ben niet echt ziek fzo. Ben wel heel nieuwsgierig though, want de neuroloog heeft mijn DNA laten onderzoeken, dus nu krijg ik alle ziektes te horen die ik mogelijk kan krijgen - althans, wat ze kunnen vinden op t DNA -

856Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic di jun 24, 2014 2:04 pm

Culain Smith

Culain Smith

Denk, laat ik ook maar es online komen.
Kon met geen mogelijkheid op Culains naam komen.... >.<
Black-outs...

@Ei Dus dáár zit je. Succes er mee, hopelijk komt er iets handigs uit dat DNA onderzoek, wel spannend. Al zeggen eventuele ziektes op het DNA ook lang niet alles. Krijg je dan het schema mee waar je DNA is 'uitgetekend'? Lijkt me best wel gaaf.
Maar wom willen die wittejaswijsneuzen nu ineens wél onderzoeken?

857Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic di jun 24, 2014 2:07 pm

Aya

Aya

Ow o_0 Dat is vreemd...
Wist helemaal niet dat ze dat konden doen. Mja als ze er dan extra op letten? Is dat wel goed denk ik?

858Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic di jun 24, 2014 10:07 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Nou de heftige conclusie die ze eruit hebben getrokken was dat ze niets hebben gevonden :') Mijn epilepsie is dus niet genetisch, wat betekend dat ik eroverheen kan groeien, hurray.

Nu ben ik vandaag ook nog heel nuttig naar de kapper, pedicure (ofwel mijn mams), boekenwinkel en V&D geweest. ;D Ik heb nu twee supervette boeken (Game of Thrones en 't gratis boekje van Tess Gerritsen, beide echt supergoed o.o) en een topje met erop: It's not my attitude, it's the way I am. (of iets in die richting)

yaymodus dus.

859Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic di jun 24, 2014 10:11 pm

Aya

Aya

Oew jij bent goed bezig geweest! Razz

860Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic di jun 24, 2014 10:34 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Uhu ;D en zelfs mijn portemonnee is het ermee eens :') Heb niet eens veel geld uitgegeven.

861Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic di jun 24, 2014 10:49 pm

Aya

Aya

Dat is helemaal beter! Razz


Whaa ik heb zin in het event van HH o_0 X3

862Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 25, 2014 12:41 am

Perrie

Perrie

Net terug van one direction, was top!! Morgen nog een keer!!
@Tess Zayn is net zo hot in het echt <3

863Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 25, 2014 8:18 am

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

ADJSHHJGKLFDS zaaaayn. <3

Ik ga vanavond btw ook!

864Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 25, 2014 9:03 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Blij dat het leuk was ^_^

Ik ga met een beetje mazzel over een paar maand naar Rise Against <333333333333

865Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 25, 2014 11:45 am

Aya

Aya

Jullie zijn goed bezig o_0 Haha mijn zusje gaat vanavond ook :p
Veel plezier iedereen !Razz

866Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 25, 2014 3:14 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Nou kan ik echt niet wachten tot Coldplay weer concerten gaat plannen in Nederland.

867Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 25, 2014 4:38 pm

Aya

Aya

Ja dat heb ik ook met panic X3
Maarja die komen gelukkig opzig best wel eens langs Razz Dus dat is fijn.
Home alone, dus heb ik mezelf net even goed toegetakeld X3
Ik hou zo van sfx shit Razz

868Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 25, 2014 6:10 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ik ben echt stikjaloers gezien ik te jong ben om alleen te gaan, ik geen vrienden heb die echt fan zijn van dezelfde artiesten als ik (in ieder geval niet om naar een concert te gaan) en ik no way mijn ouders mee ga slepen :']
Veel plezier allemaal :3

869Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 25, 2014 7:19 pm

Aya

Aya

Welke had je willen zien dan?

870Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 25, 2014 8:46 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ah dat is echt kut Isa :c

Ik sleur voor RA wel mijn paps mee. Het is niet helemaaaaal zijn muziek, maar toen ik nog paardreed draaiden we onderweg naar de manege altijd wel Guns n Roses, Aerosmith, Green Day en Pearl Jam, dus het komt wel goed denk ik.

871Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 25, 2014 9:12 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Vooral Coldplay of Panic! At The Disco. Van de laatste heb ik wel na weken wachten mijn trui gekregen c:

872Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 25, 2014 11:28 pm

Aya

Aya

na weken wachten? X3 Haha, hoezo?
Nouwja als ze weer komen zal ik zeker wel weer gaan :p Dus jij moet gewoon want ik ben er als beschermengel...

873Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do jun 26, 2014 9:21 am

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Hihi, voor die reden zou ik ook naar Panic at the Disco gaan, hoewel ik geloof ik de muziek zelf niet zo bijzonder leuk vind.

I regret coming to school today. Ik zit opgesloten met debielen. ;.;

874Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do jun 26, 2014 12:28 pm

Valerie

Valerie

Tesss, hoe was t??
Ik stond helemaal vooraan bij dat midden podium! Ik had niet gedacht dat ik ze ooit van zo dicht bij zou zien dat ik ze zelfs bijna kon ruiken! Maar ik werd wel helemaal geplet -_-

875Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do jun 26, 2014 2:56 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Aaah het was echt geweldig! C:

En omfg dat is echt geweldig. Op een gegeven moment moest indd iedereen toch dichter bij elkaar gaan staan of iets? Lijkt me wel vervelend indd.. :/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 35 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum