Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Pasqual? Pasqual!

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Pasqual?     Pasqual! Empty Pasqual? Pasqual! di apr 24, 2012 5:23 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario


Pasqual?     Pasqual! Aw5bfc
"Whoeps, ik geloof dat ik weer eens wat mensen pissig heb gemaakt..."

Naam; Pasqual Scodelario
Geslacht; Mannelijk, al gedraag ik me soms net als mijn zusje.
Leeftijd; Zeventien alweer. Ik begin oud te worden...
Afkomst; Ik ben afkomstig uit Spanje...
Bloedgroep; A+, aldus mijn moeder.

Omschrijf jezelf; Ik ben dus Pasqual, mijn grootste hobby's zijn toch zeker wel paardrijden, skateboarden en gitaar spelen, al gaat dat laatste me niet goed af. Ik ben sportief aangelegd en hou ervan om mijn lichaam in goede conditie te houden. Ik maak me geen zorgen om een krasje op mijn lichaam, dus zit ook vaak onder de bonte plekken. Ook ga ik graag om met mensen en vind het geen probleem om mensen te helpen. Ik ben eigenlijk behoorlijk verslaafd aan sociaal contact, als je begrijpt wat ik bedoel. Dagelijks met ze rondhangen is voor mij echt geen probleem en ik doe het dan ook graag. Als mijn moeder me omschrijft ben ik een lieve, zorgzame jongen die heel graag iedereen wil helpen en bereid is om zichzelf weg te cijferen. Mijn moeder houdt van overdrijven. Mijn zusje zegt dat ik irritant ben, maar wel heel lief en dat ze het heel tof vindt om met me rond te hangen. Zelf omschrijf ik me meer als levend, goed voor de mensheid proberen te zijn en meestal vriendelijk.
Wat is het belangrijkste in je leven?; Eh, ik denk toch zeker wel de paarden. Toen ik in Spanje woonde met mijn pa, ma en zusje werkten we op een soort van Spaanse rijschool. We trainde Lippizaners en eh, aldus mijn moeder was ik daar goed in. Nog steeds ben ik dol op paarden en als het goed is krijg ik binnekort twee paarden, eentje voor de dressuur en eentje voor het springen, om mee te doen met wedstrijden.
Heb je een liefde?; Nee... Ik had ooit een droommeisje, maar haar ben ik helaas uit het oog verloren. Maar dat is oké, want daardoor heb ik geleerd dat liefde altijd bij je is.
Geloof je?; Ja, in moed, kracht, doorzettingsvermogen, vriendschap en uiteraard liefde.
Nog iets anders belangrijks?; Nee, niet echt, ik denk dat je nu wel ongeveer genoeg over me weet.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum