Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Fuck it all [Pasqual]

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Fuck it all [Pasqual] Empty Fuck it all [Pasqual] do sep 11, 2014 9:51 pm

Megan Derley

Megan Derley
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Drie ruwe kloppen op de deur. Alona keek op van de spiegel, een make-up reinigingsdoekje in haar handen en een dikke handdoek om haar schouders vanwege haar natte haar.
"Binnen," zei ze verveeld. Ze legde het doekje weg. De deur ging open en een lange, pezige jongeman in een slecht zittend, donkerblauw colbert stapte naar binnen. Direct vernauwden Alona's ogen zich en ze stond op. De handdoek gleed van haar schouders. Eronder droeg ze nu een eenvoudig hemd en een joggingbroek, wat ze altijd droeg na een dansvoorstelling.
"Wat moet je," vroeg ze koel, hem minachtend in zich opnemend. Zo zag het eruit in ieder geval. Van binnen was ze gespannen. Derek kwam nooit zonder reden.
"Je mededelen dat je ontslagen bent."
Een klap in haar gezicht had onmogelijk harder aan kunnen komen.
"Pardon?" vroeg ze, bedrieglijk kalm.
"Je hebt me wel gehoord. Ik hoorde laatst van die jongeman met wie je slaags bent geraakt. Ik ben je gedrag beu."
"Bullshit. Het interesseert je geen fuck wat we doen. Het feit dat ik als enige weiger je te naaien zit je nog steeds dwars."
"Dat is absoluut jammer ja, maar geloof me, daar gaat het niet om. Voor jou genoeg anderen. Je staat op straat Alona, letterlijk, want ik wil je het appartement ook uit hebben. Voor het eind van de week."

En dat was dat geweest. Nu stond ze buiten, met twee weekendtassen en een rugzak met daarin alles wat ze mee had kunnen nemen. Ze was gekleed in wat ooit een mooi zwarte crop top was geweest. Nu was hij vaal en iets uitgerekt. Eronder droeg ze een zwarte skinny en daar weer onder torenhoge hakken. Haar haar was een ware ramp en alleen haar make-up zag er acceptabel uit. Desondanks was het niet voldoende om de wallen onder haar ogen te verdoezelen, of haar ingevallen wangen.
Alona had geen dak meer boven haar hoofd, zo goed als geen geld en geen plek om terecht te kunnen, maar trots had ze nog genoeg.
Ze was gaan lopen en bleef dit doen tot haar voeten voor haar gevoel onder de blaren moesten zijn. Ze verbood zichzelf daar ook maar iets van de te laten zien. Toch was het niet meer te verbergen. Elke stap was een marteling terwijl het het winkelcentrum in liep, om het laatste beetje cash wat ze had ergens aan uit te geven. Het liefst drank. Het was nu toch al een puinhoop, dus wat zou het? Wat kon er nu nog meer misgaan? Ze schudde haar haar naar achteren en stapte een supermarkt binnen, waarbij ze zich even vasthield aan de deurpost.

2Fuck it all [Pasqual] Empty Re: Fuck it all [Pasqual] di sep 16, 2014 12:55 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

"Je moet er echt eens uit, Pasqual," klonk het bezorgd vanuit de hal. Pasqual kroop dieper weg onder de deken waaronder hij zichzelf al verborgen had. Het was nu enkele dagen geleden dat het compleet was mis gegaan met Aya en hij had zich niet verder kunnen zetten dan het op de bank kruipen met een dekentje. Zijn lessen waren in de verval gekomen want elk moment dat hij ook maar iemand zag, barstte hij in tranen uit en begon hij haast hysterisch te doen. Er was nog steeds geen keuze gemaakt: bij haar blijven of haar loslaten.
"Pasqual, ik meen het." Vivian kwam de kamer binnen en trok de deken van zijn hoofd weg. Zijn diepe wallen maakte dat ze even haar adem inhield van schrik. "Jongen toch... het moest er toch ééns van komen?" Hij gaf geen antwoord maar graaide de deken uit haar handen en duwde deze zacht snikkend tegen zich aan. Toen Vivian naar voren boog om een hand op zijn schouder te leggen, leek het alsof ze de jongen in tweeën scheurde. Hartverscheurend geluid kwam uit hem, gehuil alsof nooit in de wereld iemand zoveel pijn had gekend.
Ik ben er zo klaar mee, Vivian, leken zijn ogen te zeggen. Maar hij sprak de woorden niet uit die door zijn hoofd dreunde. Hij was er ook zo klaar mee. Kaya, Aya, Chloë... de lijst werd steeds langer en hij had er geen grip op.
"Ga naar buiten Pasqual. Hier binnen zitten heeft geen nut. Vanavond kom ik met mijn vriend deze kant op, oké? Ik wil dat je diner voor ons maakt. Ga boodschappen doen. Ik meen het." Ze stond op en liep weg, zonder een spoortje van twijfel achter te laten. Overtuigd dat hij de boodschappen ging doen.
En ze had gelijk gehad. Hier stond hij dan, in de winkel, met zo'n belachelijk karretje voor zijn snufferd en een ellenlang boodschappenlijstje.

- niet af -

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum