Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

new home (voor aardige buren^^)

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1new home (voor aardige buren^^) Empty new home (voor aardige buren^^) ma jun 06, 2011 5:11 pm

Valerie

Valerie

De fiat 500 van Valerie kwam het erf op gereden van haar nieuwe stulpje, gevolgd door de oude auto van haar vader. De portieren vlogen open. Valerie rende naar de andere auto. Ze klopte op het raampje wat een paar seconden daarna naar beneden ging.''Pap, zet daar de auto maar neer daarna kan ik het zelf wel weer.'' En ze gaf haar vader een knip oog. Peter(zo heet haar vader) zette de auto op de plek en stapte uit.''krijg ik straks geen koffie.'' Vroeg hij grappend. Valerie liep naar de trailer die achter de oude auto hing. Ze deed de klep omlaag en pakte Jordy bij het halster en maakte hem los. Voorzichtig liep ze met hem uit de trailer.''Kun jij winnie pakken?'' Riep ze naar haar vader. Ze liep door een hek, aan de zijkant van het huis. Nu kwam je bij de achter tuin uit. Weer aan de zijkant zat weer een hek. Valerie deed die open en liet Jordy los. Hij draafde meteen naar het inloop stalletje en begon van het hooi te eten wat Valerie die ochtend al klaar had gezet. Meteen daar achterna kwam haar vader met winnie, die precies het zelfde deed. Samen liepen ze het huis binnen. De bel ging. Het was de moeder van Valerie. Ze keek op haar klokje. ''Je bent precies op tijd mam, 6uur, etens tijd.'' Zei valerie terwijl ze de deur dicht deed. Na het eten gingen haar ouders weg in de auto waar haar moeder mee gekomen was. Valerie zwaaide ze uit en zuchtte. Ze liep naar binnen, liet zich ploffen op de bank en zette de tv aan. Beauty lag naast haar op de bank en flip zat op de grond met zijn hoofd op de van Valerie. De bel ging weer.''Wie zou dat nou zijn.'' Zei ze tegen haar hondjes en liep naar de deur.

(open voor aardige buren^^)

2new home (voor aardige buren^^) Empty Re: new home (voor aardige buren^^) do jun 16, 2011 11:18 pm

Jayson

Jayson

Jayson liep met zijn handen in zijn zakken. Hij was net nieuw in HH en hij wilde wel wat gezelschap. Hij had al een meisje ontmoet dat hem wel aardig leek, maar er was iets mis met dit meisje .. Dus veel aandacht kon hij er nu niet van krijgen. Gapend liep hij over de stoep en keek naar wat straten die werden verlicht door de lantaarns. Ineens zag hij dat er iemand was komen intrekken naast hem. Dat was zijn kans dus. Jay liep naar de deur en belde aan. Hij had natuurlijk wel een welcoms cadeautje. Een mooie jonge vrouw deed de deur open met een verbaasd gezicht. "Goedenavond buurvrouw" glimlachte Jayson en gaf de vrouw een bos bloemen. "Welkom in Horse home" grijnsde Jayson en keek even gauw naar binnen naar de hond die hem nieuwsgierig aan keek. Hij glimlachte naar hem. "Mijn naam is Jayson, ik ben uw buurman, dus dacht kom laat ik u even verwelkomen. Niet iedereen hier doet dat" grijnsde hij en stak zijn hand uit om die van haar te schudden. Hij hoopte maar dat ze niet raar zou reageren.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum