Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Drinking some whisky

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 7]

126Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky wo feb 09, 2011 8:01 pm

Gast


Gast

Marshall schaamde zich eigenlijk wel een beetje voor wat hij had gedaan, dit was de eerste keer dat hij zich er voor schaamde zelfs de politie had hem dat gevoel nog nooit gegeven. Hij ging even koffie zetten en gaf toen het klaar was haar ook een kopje. Hij wist even niet wat hij moest zeggen en er viel een voor hem pijnlijke stilte. Hij wist niet wat hij moest doen en wist niet wat hij moest zeggen. Hij had het gevoel dat hij haar bang had gemaakt. Hij wilde niet dat ze bang voor hem was. Hij keek Maera even aan en trok haar op schoot en zoende haar. Iets anders wist hij niet te doen.

127Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky wo feb 09, 2011 8:51 pm

Maera

Maera

Ze dronk wat van haar koffie en werd toen naar hem toe getrokken. Ze schrok even van de aanraking die haar uit haar soort van ‘trance’ haalde, maar ontspande al snel weer. Een warm gevoel overspoelde haar en ze ging rustig weer nadenken. Ze wist ook niet wat te zeggen en voelde zich, ondanks dat het bijna middag was, super moe. Ze mompelde iets waaarmee ze wou zeggen ‘doe voorzichtig.’ En viel in een diepe slaap. Ze lag nog steeds tegen hem aan en sliep verder, ze kon er niks aan doen. Ze was echt super moe en nu won dat deel. Ze hyad weer wel dezelfde nachtmerrie en wou wakker worden, maar het lukte niet. Pas na een tijdje toen ze niet meer probeerde schrok ze wakker. Ze vloog meteen recht en keek naar Marshall.

128Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky wo feb 09, 2011 9:00 pm

Gast


Gast

Marshall keek hoe ze haar uit een of andere soort trans haalde. Hij vond haar een beetje raar gedragen, maar ze had dan ook zo veel om te verwerken. Hij hoorde haar nog net 'Doe voorzichtig" zeggen. Voorzichtig was hij niet altijd maar wel op zijn hoeden. En keek hoe ze tegen hem in slaap viel. Hij keek liefdevol naar haar en toen keek hij even naar de tv. Er was weer een vervolg over 'zijn' nieuws. Hij zag een politie vent praten over wat er was gebeurd ofzo. Hij voelde Maera onrustig tegen hem aan liggen te slapen. Hij aaide zachtjes en voorzichtig met zijn hand langs haar wang. Hij keek weer even naar de tv en schrok zich dood toen Maera ineens recht overeind schoot. Hij wist dat er iets mis was en trok haar naar zich toe, hij sloot haar in zijn armen en gaf haar het gevoel dat het oke was. "Wat is er nu allemaal aan de hand meis". vroeg hij bezorgd.

129Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky wo feb 09, 2011 9:25 pm

Maera

Maera

Ze zag dat Marshall haar geschrokken aankeek en werd naar hem toegetrokken. Toen hij vroeg wat er aan de hand was zuchte ze even. Toen zei ze ‘Nu ik heb, hoe zeg ik dat nu, ik heb al de hele tijd een erge nachtmerrie over jou gehad.’ Ze zuchte even en zei toen meteen erachteraan ‘Niet dat jij iest deed, er was eerder iets met jou gebeurd.’ Ze wist nu even niet wat te doen en keek eens achter zich. Ze keek nog eens even langs zich alsof er elk moment iemand kon komen binnen vallen en zuchtte nog eens.

-en straf gekregen of hebben ze het gewoon voorbij laten gaan?-

130Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky do feb 10, 2011 5:30 pm

Gast


Gast

Marshall was best geschrokken van haar paniekerige blik. Hij was bezorgt om haar. Toen ze vertelde dat ze een nachtmerrie had gehad en dat het over hem ging en iets met hem gebeurd was. "maak je maar geen zorgen om mij gekkie, ik kan wel voor me eigen zorgen hoor". hij zoende haar even

131Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky do feb 10, 2011 5:48 pm

Maera

Maera

Ze zag zijn geschrokken blik en probeerde haar blik zo neutraal mogelijk te maken. Ze vertelde over haar nachtmerrie en hoorde hem toen heel kalm zeggen dat ze zich geen zorgen moest maken en dat hij wel voor zichzelf kon zorgen. 'Hoe kan ik me nu geen zorgen maken als ik droom dat jij daar in een grote plas bloed ligt.' zij ze nog steeds een beetje met een paniekerige stem. Na een tijdje werd ze wat rustiger. Ze voelde een zoen maar negeerde het een beetje omdat ze nu weer aan het nadenken was. Ze haatte het als ze zo in haar gedachten verzonken was.
-en nog iets gebeurd, heeft iemand een klap gekregen? XD

132Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky do feb 10, 2011 6:08 pm

Gast


Gast

Hij vond het wel raar dat ze ineens die nachtmerries had. En hij in een grote plas bloed. Hij was altijd wel op zijn hoeden en kon goed voor zich zelf zorgen en anders had hij nog wel een paar vrienden die hem hielpen. "Maak je nu maar niet druk". zei hij en hij schudde even zijn hoofd. Ze leek zijn zoen wel helemaal te negeren, maar ze was dan ook diep in gedachten. Hij zuchtte even en stond op "Wil je nog wat koffie". vroeg hij. Hij keek even op de klok dat het al half 12 was geworden. Hij moest eigenlijk vandaag nog trainen. "Ga je vandaag nog wat doen"? vroeg hij. "Ik ga dadelijk namelijk wel even trainen als je het niet erg vind".

- Neey heb me voorbeeldig gedraagt, behalve dan dan ik met nederlands in slaap ben gevallen. Goed he.. Ojah ik heb lekker een zuigzoen in me nek Razz Razz

133Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky do feb 10, 2011 7:33 pm

Maera

Maera

Ze hoorde hem nog iets zeggen maar verstond het niet omdat ze aan het nadenken was, ze keek dus even op en toen hij vroeg of ze nog koffie wou schudde ze haar hoofd. Ze pakte haar kopje en bracht het naar de keuken. Ze zette het in de afwasmachine en draaide zich een beetje om,ze zag dat Marshall nog koffie aan het pakken was en hoorde hem vragen of ze nog iets ging doen. 'Ik denk dat ik even ga joggen of een wandeling ga maken.' zei ze een beetje afwezig terwijl ze nog steeds nadacht. Ze besloot maar te gaan want nu was het lekker warm en dat vond ze fijn als ze een wandeling ging maken ofzo.
'Ik ga nu dan hè.' zei ze en ze pakte de jas die ze toenet weer even snel op de bank had gelegd. Ze gaf hem een zoen en ging nog steeds met haar slaapkleren aan naar huis.
-Geen inspi, ik viel ook zowat in slaap in de les.-

134Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky do feb 10, 2011 8:14 pm

Gast


Gast

Hij keek haar nog eens bezorgt aan toen ze de deur uit liep. Hij zuchtte even en liep toen naar boven hij trok een joggingbroek aan en deed een Du-rag om zijn hoofd. Hij deed geen shirt aan want die zou anders gaan druipen van de zweet. Eerst ging hij een half uur joggen. Toen hij weer thuis kwam ging hij naar de trainingskamer. Daar ging hij eerst gewicht heffen en opdrukken. Er hing ook nog een boks bal. Hij leefde zich hele maal uit op zijn boksbal hij gaf raken klappen. Hij zweette zich kapot. Hij had niet eens door dat Maera in de deur opening stond. Hij beeldde zich in dan het iemand was en ging nog even door. Hij kon zich altijd uitleven op een boksbal of mens - die hij niet mocht- (woow looks like me) al zijn frustraties en boosheid.

135Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky vr feb 11, 2011 5:39 pm

Maera

Maera

Ze ging naar buiten en dan weer bij het volgende huis naar binnen. Snel sprong ze onder de douche en daarna deed ze een simpel zwart topje aan met daarover een adidas vest en daaronder een zwart korter broekje. Ze pakte een flesje water uit de koelkast en ging weer naar buiten. Na een tijdje wandelen kwam ze bij het bos en daar begon ze te joggen. Het werd warm en ze deed haar vest open. Ze ging weer verder en liep tot het einde van het bos waar ze merkte dat ze toch wel moe werd. Ze draaide zich om en ging nog even door met joggen. Na een kwartiertje kreeg ze het warmer en ze begon weer gewoon te wandelen. Toen ze weer bij de huisjes kwam liep ze door de lange straat, ze vond het wel leuk om nog even snel bij Marshall op bezoek te gaan dus ze ging naar binnen via de achterdeur die open was en al snel hoorde ze iets. Ze ging op het geluid af en zag dat hij bezig was met trainen. Ze bleef even in de deuropening staan en riep toen ‘Boe.’ . Ze lachte vrolijk naar hem en liep op hem af.
-het ene oment zit je vrolijk met de hele klas te zingen, en dan val je daarna flauw op de bus-
-ps: sorry voor het late posten, men ouders hadden de laptop afgepakt toen ze erachter kwamen dat ik nog niks voor schoolk had gedaan-

136Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky za feb 12, 2011 7:03 pm

Gast


Gast

Marshall leefde zich uit op de box bal, hij zat al onder de zweet van het joggen opdrukken enz. Hij hoorde een "Boe" achter zich. Hij draaide zich om en zei met een glimlach "Heey, lekker gejogd?" vroeg hij , hij zoende haar even en zag toen pas dat er wat bloed over zijn knokkels liep. Hij had waarschijnlijk zich iets te hard uitgeleefd op zijn boksbal, hij gebruikte nooit handschoenen. Hij vond dat je hier hard van werd. Hij streek het even af aan zijn joggingbroek.

- Sorry voor het late antwoord ben sinds donderdag avond niet thuis geweest-

137Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky za feb 12, 2011 7:31 pm

Maera

Maera

Maera kwam de kamer binnengelopen en antwoordde toen 'Ja, jij?'.
Ze keek even naar hem en dacht wat bloed te zien op zijn knokkels maar wist het niet zeker dus hield ze haar mond. Ze zoende hem terug en keek even achter zich. Ze veegde een losse lok haar uit haar gezicht en wachtte op het antwoord van Marshall. Ze keek nog eens achter zich en deed haar vestje weer aan. Het was al avond en vandaag was de tijd best wel snel gegaan, ze richtte haar blik weer op Marshall.

-geen inspi, gisteren was men ongeluksdag Mad -

138Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky za feb 12, 2011 8:11 pm

Gast


Gast

Marshall keek even hoe ze haar vest dicht deed en zei "Ga jij maar eerst douche ik ben nog niet klaar". hij draaide zich om en trapte tegen de boksbal aan en leefde zich er weer op uit. Hij wist niet eens als Maera nou weg was of nog stond te kijken, het maakte hem ook niet uit. Zijn mobiel ging af, hij keek even op het schermpje en zuchtte even diep. "Ik ben zo terug." hij pakte een shirt en een vest en trok ze al rennend van de trap naar beneden aan. "Hajje schat". riep hij nog.

Hij was na een paar uur weer terug en ging onder de douche. Hij wist niet waar Maera was, maar hij zou haar zo gaan zoeken. Hij zocht haar eerst in zijn huis en klom toen over de schutting naar haar huis. "Shit hier is zo ook niet". Hij wist niet waar ze kon zijn. Hij keek even rond en dacht even na. Ze zal wel naar de winkel ofzo zijn.

139Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky za feb 12, 2011 9:52 pm

Maera

Maera

Toen hij zei dat hij nog niet klaar was draaide ze zich om maar ze ging nog niet weg. Ze bleef even staan en hoorde op een gegeven moment een gsm afgaan. Ze zag dat Marshall snel op zijn gsm keek en dan een T-shirt aantrok. Ze wist eigenlijk al wat hij ging doen. 'Doeeii, wees voorzichtig.' riep ze hem zuchtend na. Ze moest weer denken aan haar nachtmerrie maar shudde die gedachte uit haar hoofd. Snel ging ze naar beneden en liep ze het huis uit. Thuis sprong ze genietend onder de douche en daarna deed ze een leuk jurkje aan. Ze ging naar beneden en liep toen weer haar eigen huis uit. Het was nog steeds warm buiten en ze liep over de straat. Buiten hoorde ze een paar vogeltjes en ze zag af en toe een eekhoorn in de bomen. Ze ging even een straatje links in en keek rond zich. Ze liep weer terug maar stopte even toen ze achter zich voetstappen hoorde. Ze liep weer verder maar toen ze bij haar huis stopte hoorde ze weer voetstappen. Ze keek even achter zich maar zag niks.

140Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky zo feb 13, 2011 6:13 pm

Gast


Gast

Marshall was thuis gekomen van zijn vrienden. Hij ging onder de douche staan en zocht toen naar Maera, hij kon haar nergens vinden. Hij dacht eerst shit is er wat gebeurd maar dat zal wel een erge doemdenking zijn. Hij kon haar huis ook niet in via achter en hij had geen zin om naar huis tegaan. Hij haalde een paperclip tevoorschijn en forceerde de deur voorzichtig zonder enige sporen na te laten. Hij wachtte totdat Maera thuis kwam .

141Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky zo feb 13, 2011 6:38 pm

Maera

Maera

Ze opende haar deur en knipte het licht aan. Ze keek even rond maar zag iemand zitten, ze slaakte een gilletje maar toen ze zag dat het Marshall was zei ze 'ik schrok me dood, hoe kom jij binnen?' Ze liep naar hem toe en zoende hem even. Ze ging naast hem op de bank zitten en wachtte op een antwoord.

-ja hij is kort, moet door,XD-

142Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky zo feb 13, 2011 8:01 pm

Gast


Gast

Marshall had de deur van Maera geforceerd met een paperclip maar zo min mogelijk sporen na gelaten. Toen Maera een gilletje gaf zei hij plagend “Ik dacht al dat je blij was om me te zien, maar zo blij?”. Haar vraag was 'ik schrok me dood, hoe kom jij binnen?' Hij grinnikte even. “Hmm via de deur”. Zei hij en hij zoende haar even. Het werd al laat en hij begon honger te krijgen. “Hmm, ik rommel even in je kastjes oke? “ Hij zocht even wat eten in de koelkast, hij vond een pak rijst en een pak wokgroenten. Ze zou het vast wel lekker vinden anders had ze het niet ingekocht. Hij keek even in de vriezer als er kip lag dat lag er gelukkig ook nog. Hij begon met koken en ondertussen dekte hij de tafel ook nog. De rijst was klaar, en hij schepte wat op op elk bord. Hij pakte 2 paar stokjes die hij ook had gevonden. Hij kon wel met stokjes eten dat had hij in Tokio geleerd.

143Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky ma feb 14, 2011 5:13 pm

Maera

Maera

Toen hij antwoordde met de zegen dat hij via de deur was binnengekomen dacht ze even na. Ze had de deur van achter gesloten en vanvoor zat die altijd op slot, ze dacht er niet meer bij na en knikte even toen hij zei dat hij wat in de kastjes ging rommelen. Zelf liep ze even snel naar boven en keek ze op haar gsm die ze voordat ze ging per ongeluk nog boven had liggen. Ze had een bericht van een onbekende en opende het, het was van een vriend van vroeger. Ze realiseerde zich dat haar nummer nog altijd hetzelfde was en zou morgen een nieuw kaartje kopen. Ze las het berichtje niet en ging terug naar beneden waar Marshall aan het koken was. 'Ruikt lekker.' zei ze toen ze langskwam en na een tijdje zaten ze aan tafel, ze zag dat Marshall best goed overweg kon met de eetstokjes en zei 'Normaal als mensen eens hier rijst eten dan zitten ze daar echt mee te klungelen.' Zelf kon ze best goed overweg met de stokjes want haar over overgrootmoeder was een chinees en het was altijd een gewoonte gebleven om veel chinees te eten en zo.

(Happy valentine!!! I love you )

144Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky ma feb 14, 2011 5:24 pm

Gast


Gast

Jimmy dacht even dat ze verder over het deur incident zou gaan maar ze was alweer in gedachte verzonken. Hij begon honger te krijgen en ging dus wat eten klaar maken. Hij hoorde dat Maera naar boven ging, zijn gehoor was eigenlijk altijd al goed geweest maar door zijn ‘bezigheden’ was het nog beter getraind. Hij ging veder met koken en deed de wok groenten in de pan. Het begon al lekker te ruiken. Maera die al weer naar beneden was gekomen stemde daar mee in. Jimmy had ondertussen ook de tafel gedekt en had gewoon de stokjes gepakt. Hij was benieuwd of Maera er mee om kon gaan . Zelf heeft hij het geleerd toen hij voor een ‘klus’ naar Tokio moest. Eerst is het wat geklungel maar na een tijdje oefenen ging het wel beter. Nu kon hij dus ook perfect met stokjes eten. Ze gingen aan tafel zitten en Maera zei Normaal als mensen eens hier rijst eten dan zitten ze daar echt mee te klungelen.'. Hij lachte even en antwoordde “Soms heeft z’n vrienden groep ook voordelen he”. Hij was wel nieuwsgierig hoe Maera zo goed met stokjes kon werken. Hij wees even met zijn stokjes naar haar en vroeg “En jij”.


- You 2 (alleen was die van mij niet zo happy) -

145Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky ma feb 14, 2011 5:44 pm

Maera

Maera

Ze at verder en luisterde naar wat hij zei “Soms heeft z’n vrienden groep ook voordelen he” Zei hij, ze knikte even en toen hij zei 'En jij?' antwoordde ze 'Mijn over overgrootmoeder was chinees, en het bleef er altijd in zitten, veel chinees eten en mijn oma had een chinees restaurant en zo heb ik het dus ook geleerd.' Ze lachtte even en at nog wat. Toen ze klaar waren ruimde ze af en zette ze het meteen in de afwas. Ze gingen nog even wat tv kijken.

-oei wat gebeurd, ik wel heb echt iedereen die ik ken maar dan ook iedereen een knuffel gegeven en al me goeie vrienden een kadootje en nog een beetje doorgepraat over wat we allemaal gaan doen dus heb ik wein ig echte les gehad.-

146Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky ma feb 14, 2011 9:10 pm

Gast


Gast

Marshall luisterde naar Maera die over haar overgrootmoeder aan het vertellen was. Hij was een beetje afwezig en dacht na over wat hij vandaag had gedaan met zijn vrienden. Hij had een pakje af moeten leveren maar wat er inzat en waarom het zo goed moest worden bewaakt wisten ze ook niet. Hij had misschien wel een idee, zal wel coke of zo inzitten. Toen hij klaar was hielp hij met afruimen en zette de spullen in de vaatwasser. Hij sprong over de bank en ging naast haar zitten hij knuffelde haar even en keek toen naar de tv. Hij was nog steeds rustenloos, hij dacht even na over die nieuwe gast die het bijna mis had laten lopen omdat hij niet genoeg opschoot. Hij dacht even na en opeens keek hij heel ophelderend “Shit” kwam tussen zijn lippen vandaan. Hij gaf Maera een kus pakte zijn vest en riep “Zo terug”. Waarna hij meteen iemand belde. Hij had z’n vreemd idee dat die nieuwe misschien under was en dan zaten ze in grote problemen. Het eenigste wat je als je binnen was kon horen was de piepende banden van zijn auto.

Marshall kwam aangereden en keek even op zijn mobiel hoe laat het was, hij zag dat hij een paar gemiste oproepen van Maera had. Het was al weer 6 uur s ochtens hij had veel moeten bespreken en meteen moeten kijken wat ze eraan gingen doen. Hij verlangde nu alleen nog naar Maera, hij dacht even dat hij de sleutel niet had, maar die had hij eigenlijk ook niet nodig. Hij forceerde de deur met gemak en deed hem zachtjes weer dicht. Hij ging zachtjes de trap op en hoorden Bentley even blaffen, hij suste hem even en ging toen naar de kamer van Maera. Hij ging zachtjes naast haar liggen en sloeg een arm om haar heen. Hij zuchtte even en hoopte snel in slaap te vallen.

- Had al me zelfbeheersing nodig om niet iemand in elkaar te slaan, ben dus op een begeven moment maar de klas uitgelopen. Daar weer gezeik mee. Haha meiden met hun cadeaus -

147Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky di feb 15, 2011 5:58 pm

Maera

Maera

Maera bleef even naar de deur kijken maar al snel wist ze wat hij ging doen, ze hoorde piepende banden en wist dat hij pas laat terug zou komen. Er was niks interessants op tv dus pakte ze er een tijdschrift bij, Bnetley sprong op de bank en kwam naast haar liggen. Voor deze keer liet ze hem maar even doen. Na een tijdje had ze geen zin meer om door het tijdschrift te bladeren dus ging ze maar naar bed, het was wel een beetje vroeg maar dan was ze morgen ook goed uitgerust. Maera roepte Bentley die rustig opstond en met haar naar boven liep. Ze zette hem in zijn kamertje en ging zich omkleden. Daarna ging ze in haar bed liggen en viel ze al snel in slaap.

Maera voelde de zon door het open raam schijnen maar stond nog niet op, het was nog best vroeg en ze viel weer in een lichte slaap. Ze voelde een arm om haar heen maar sliep al snel weer verder. Het was 11 uur toen ze wakker werd en ze zag dat Marshall naast haar aan het slapen was. Eigenlijk had ze verwacht om al wakker te worden om 7 uur maar het was er niet van gekomen. Rustig stapte ze het bed uit en daarna liet ze de hond buiten, ze ging naar beneden en dronk een glas water. Snel dekte ze op en ging ze op de bank zitten, ze zette de tv aan maar wel op een zacht volume en zocht even naar een leuk programma.

-Bah,moet vandaag om 7 uur naar het ziekenhuis om daar een beetje in de zitkamer te wachten en om 12 uur thuis te zijn, en er is niet eens wifi daar.

148Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky di feb 15, 2011 7:57 pm

Gast


Gast

Marhall was pas laat thuis gekomen rond een uur of 6. Hij was zo moe dat hij meteen naar bed ging. Hij ging laast Maera liggen en viel in slaap tegen haar aan. Hij was echt zo moe dat hij meteen in slaap viel. Hij voelde Maera wel uit bed stappen maar nam de moeite niet om te kijken hoe laat het was en hij draaide zich gewoon weer om . Als het aan hem lag bleef hij tot 5 uur savonds in bed liggen te slapen maar dat kon hij ook weer niet maken tegen over Maera. Hij was zo diep in slaap gevalen dat hij geen benul van tijd had en toen hij wakker werd was het al weer 2 uur s middags. Hij keek even op de wekker er ontsnapte een 'Shit' uit zijn mond en stond op. Hij liep naar beneden en was benieuwd of Maera er was of niet.

149Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky wo feb 16, 2011 3:20 pm

Maera

Maera

Maera zat zo een tijdje op de bank maar begon na een tijdje toch wel honger te krijgen, daarom ging ze toch maar al eten. Ze at snel een boterham en dronk wat koffie waarna ze haar bord in de afwasmachine zette. Ze ging weer op de bank zitten en pakte een tijdschrift dat ze eigenlijk gisteren al gelezen had maar ja. Na een tijdje hoorde ze wat op de trap, ze liep de kamer uit en liep Marshall tegenmoet. Ze gaf hem even een knuffel en een zoen en liep dan met hem naar de eetkamer waar zijn bord nog stond, ze pakte nog een kopje, ging zitten en schonk in elk kopje wat koffie.

-geen inspi, maar wel iets grappigs gebeurd tijdens LO bij mij heb nu een nota en 2 onvoldoendes Mad -

150Drinking some whisky - Pagina 6 Empty Re: Drinking some whisky wo feb 16, 2011 4:04 pm

Gast


Gast

Marshall kwam Maera tegen toen hij de trap af ging. Hij werd geknuffeld en zoende haar even. Hij gaapte toen hij achter haar aan liep ,hij was nog echt moe. Hij nam dus ook gretig de koffie aan die hij zwart dronk zo werd hij misschien wakker. Hij had niet echt honger dus pakte hij alleen een cracker. Hij dacht even na over wat er allemaal gebeurd was. Hij gaapte weer en nam een slok van de koffie. 'Goed morgen'. zei hij slaperig "s'morgens" was hij niet zo spraakzaam maar hij deed zijn best. 'En gaan we vandaag nog wat doen?' vroeg hij terwijl hij zijn koffie dronk. Hij schonk nog een kopje in want hij was echt nog niet wakker. Hij wachtte op het antwoord van Maera.

- vertel wat heb je nu weer gedaan. ben ondertussen D12 live dvd aan het kijken engel

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum