Net zo geduldig als dat hij naar haar verhaal had geluisterd luisterde zij ook naar hem. Ze wist niet wat te zeggen want dit was allemaal zo erg. Ze vond het gewoon zo erg dat zijn moeder zo tegen hem had gedaan, het is toch je zoon. Zoiets doe je toch niet, en dan ook nog eens hem eruitgooien als hij na alles wat je doet het toch voor je opneemt. Ze wist nog steeds niet wat te zeggen en vond het ook gewoon zo erg als je je eigen dochter nooit meer mag zien van je ex. Ze dacht even na. Ze pakte hem vast en zei alleen maar 'Rustig maar, ik hou van jou en nog veel meer mensen houden ook van jou.' verder wist ze niks te zeggen. Ze keek hem aan en zag een traan op zijn wang die zich naar benden liet vallen. De woorden die hij net had gezegd dwaalde door haar hoofd ze vond het niet kunnen van zijn moeder.Als het je zoon was dan hield je toch van hem. Ze schudde haar hoofd en zei stilletjes sussende woorden.
(depri en gek zijn is niet zo goed voor je inspi )
Ps: mijn ouders zijn niet zo van het huisarest meer van het zakgeld inhouden en inwerken op je schuldgevoel .
(depri en gek zijn is niet zo goed voor je inspi )
Ps: mijn ouders zijn niet zo van het huisarest meer van het zakgeld inhouden en inwerken op je schuldgevoel .