Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Dode paarden / Mensen

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Dode paarden / Mensen Empty Dode paarden / Mensen do jul 08, 2010 8:11 pm

Baco

Baco

Nou eh, ik kwam hierop omdat ik Rain niet meer bespeel. Ik vind het gewoon niet leuk meer om haar te spelen, dus hierbij ga ik hier bijhouden welke paarden allemaal 'dood' zijn. Hun verhaal komt erachter te staan.

Rain - Na een mislukte sprong brak ze haar been en kon ze er een hele tijd niet oplopen. Om naar Maya te gaan had geen zin, er was toch niks aan te doen. Omdat ze door de bossen rondliep en een beer kwaad had gemaakt moest ze wel rennen. Helaas ging dit niet snel genoeg en werd ze flink toegetakeld. Door een klap op haar hoofd is ze overleden.

Tom - Door een trein die voorbij raasde op de rails waar hij opstond werd hij getroffen. Bij de oude spoorweg is er nog iets van de zien. Niemand in HH behalve Kharrea heeft hem gekend. Ook hij verdiend een plekje.

Gewoon hier posten of in een pb.

2Dode paarden / Mensen Empty Re: Dode paarden / Mensen di sep 07, 2010 8:42 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Omdat er een centraal topic is heb ik het even verplaatst Wink

Nou zoals je het al kan zien .. dit is mijn laatste topic met Lisanne. Ik vond het erg leuk om haar te spelen, maar ik kap er mee.. en niemand wil haar spelen helaas..

Lisanne: Na een avondje te hebben gestapt met haar vrienden, is ze maar naar huis gegaan. De dagen voelde voor haar aan alsof het jaren waren, en elke dag leek langer te duren voor haar. Ze had er allemaal geen hoop meer in. Mido was haar grootte liefde ooit geweest, en nu liet hij haar vallen. Sjokkend liep ze naar huis toe. Eenmaal thuis gekomen voelde hoe ze zich depressiever voelde dan ooit. Pijn schoot door haar hele lichaam heen verdriet over viel haar. Snel rende ze naar de badkamer en sloot zich zelf op. Haar kamergenoten zouden haar vast en zeker achter na komen, al zouden ze haar hebben gezien. Huilend liet ze zich op de grond vallen. Lange uithalen hoorde je van uit de badkamer komen. Na een lange tijd stond ze wankelig op en gooide iets hardst tegen de spiegel aan. Huilend keek ze naar de scherven die op de grond lagen. Ze pakte een scherp scherf op en keek er huilend naar. Op en stuk spiegel dat nog heel was, schreef ze met rode lippenstift "You've stole my heart, but didn't gave it back .. you left me behind.. I loved you". Huilend zette ze de scherf op haar pols en drukte vol door. Bloed suipelde langs haar polsen op de grond. Lange water vallen druipte op de grond. Lisanne voelde zich langzaam in zakken. Na een hele lange tijd kwam de ambulance aan gereden, doordat iemand haar had gevonden. Helaas was de ambulance te laat .. Lisanne had haar zelfmoord poging niet overleefd ...

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: