Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

*Hoe ga jij met paarden om?*

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1*Hoe ga jij met paarden om?*  Empty *Hoe ga jij met paarden om?* wo jun 30, 2010 11:55 am

Iana

Iana
Ex-Admin

Heey allemaal!

Omdat dit toch een paarden forum is zou ik eens een paar dingen van jullie willen weten? Ik ga een soort quiz houden en dan eens kijken hoe goed jullie eigenlijk met paarden kunnen omgaan! Ik ben benieuwd! De drie winnaars worden dan uiteindelijk beloond met een titel naam van: Paardenbedweter (XD)

1. Wat doe je als je paard eens bokt? a. je geeft een harde zweep op zijn kont. b. je blijft gewoon rustig zitten. c. je praat rustig tegen je paard en geeft een klein tikje moest hij niet stoppen.

2. Je paard loopt steeds van je weg in de wei, je wilt hem nemen om te kuisen. Wat doe je? a. Je gaat gewoon weg en begint te vloeken. b. je gaat rustig naar hem toe. c. je neemt een klein snoepje en probeert hem te lokken.

3. Je bent op stap en je paard verschiet en schiet met jou in volle galop weg. Wat doe je nu? a. je trekt hard aan je teugels en hoopt dat hij stopt. b. je springt er rap af voor je zelf eraf valt. c. je praat zachtjes met hem en probeert hem te stoppen door zachtjes aan je teugels te trekken.

Zie zo, dit waren de drie vragen die jullie mogen beantwoorden! XD

https://paradigm-shift.actieforum.com

2*Hoe ga jij met paarden om?*  Empty Re: *Hoe ga jij met paarden om?* wo jun 30, 2010 12:02 pm

Isaura

Isaura

b: Rustig blijven zitten en ertegen praten. Werkt altijd bij mijn rijpaarden XD
b
c

dnek ik XD

Laatst aangepast door Isaura op wo jun 30, 2010 12:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

3*Hoe ga jij met paarden om?*  Empty Re: *Hoe ga jij met paarden om?* wo jun 30, 2010 12:23 pm

Gast

Gast

Waah, wat irritant. Ik kan niet kiezen omdat ik anders rijdt als jullie. Als ik aan de teugels trek heeft mijn paard geen pijn, hij/zij voelt enkel wat druk op zijn/haar neus.

c, maar ik zou geen tikje geven.
b
c, maar als het op mijn manier was dan zou ik inbinden, dan kan mijn paard niet weg.

4*Hoe ga jij met paarden om?*  Empty Re: *Hoe ga jij met paarden om?* wo jun 30, 2010 12:44 pm

Gast

Gast

Dit verschilt gewoon erg per paard en per ruiter, denk niet dat je het goed kunt vergelijken. Maar ik zal de vragen beantwoorden op de manier hoe ik mijn verzorgpaard rij en hoe zijn eigenaar mij helpt met hem.

1. B, ik blijf zitten en geef veel been. Zweep erbij als hij echt door blijft gaan.

2. Lastige vraag.. Mijn verzorgpaard staat nooit in het land. En in de paddock of bak komt hij altijd naar me toe.. Maar ik denk: B.

3. Uhm, die is wel relevant. Meneer is sterk en heeft zo 'n trukjes. Optie B zou ik nooit doen, zou ik niet eens de kans voor krijg. En zachtjes trekken of druk heeft echt geen zin. Dus dan blijft A over.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: