Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[Event] Rowley party

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[Event] Rowley party Empty [Event] Rowley party zo maa 26, 2017 4:50 pm

Admin

Admin
Admin

In de afgelopen maanden heeft een nieuwe site en app een enorme vlucht genomen; MeetingPlace, bedoeld om groepen van gelijkgestemden te vinden, met als doel een meeting op te zetten.
Wanneer iemand een Meet aanmaakt, kan dit doormiddel van een link gemakkelijk verspreid worden op Facebook, om vervolgens razendsnel gedeeld te worden.
Zo ook hier in de stad.
In zeer korte tijd is er 1 link die wel opmerkelijk vaak gedeeld wordt. Iemand heeft namelijk een groep aangemaakt zonder ook maar iets over zichzelf te onthullen. Het enige wat wel duidelijk is, is dat er een feest zal zijn in Rowley Castle, wanneer en hoe laat het begint.
Iedereen is welkom.


In het kort:
In dit topic kan je je character voor dit event aanmelden, dat start op de avond van het feest. Door de avond heen kunnen er vreemde dingen gebeuren (laat ik een beetje afhangen van hoe het topic loopt) die op verschillende manieren geïnterpreteerd kunnen worden.
Als er genoeg chars zijn (stuk of 4/5 minimaal denk ik) open ik het topic.

Relevante details:
- De characters weten dus niet wiens idee dit is en of er bijbedoelingen zijn
- Het is bring your own booze
- Het schijnt te spoken in het kasteel, maar hard bewijs is hier niet voor, ook al heeft het een nare geschiedenis. Het staat je character dus vrij om dingen op zijn of haar manier te interpreteren en te geloven wat hij of zij wil.
- Het begint volgens de Meet om 20:00
- Het kasteel ligt diep in het bos, dus de wandeling erheen is zwaar.
- De characters kunnen zien wie zich allemaal hebben aangemeld, mits diegenen natuurlijk wel hun eigen naam hebben gebruikt, waar we voor het gemak even vanuit gaan; puur meedoen omdat vrienden gaan kan dus ook het geval zijn.
- Er is geen limiet op hoeveel characters je erin mag gooien, maar probeer alles wel actief te houden

Characters die meedoen:
- Zane Northland
- Neil Vanderzee
- Annabell Wayland
- Varya Zhidkova
- Tanith Edgeworth
- Olivia Romano



Laatst aangepast door Riot DiRosilia op do maa 30, 2017 4:49 pm; in totaal 2 keer bewerkt

2[Event] Rowley party Empty Re: [Event] Rowley party zo maa 26, 2017 5:04 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Anna zou dit wel kicken vinden denk ik, count her in

3[Event] Rowley party Empty Re: [Event] Rowley party do maa 30, 2017 3:27 pm

Rhyme

Rhyme

Varya Zhidkova zal hier wel voor in zijn en Tanith Edgeworth ook wel Smile




4[Event] Rowley party Empty Re: [Event] Rowley party do maa 30, 2017 3:43 pm

Olivia Romano

Olivia Romano

Olivia wilt hier ook wel heen ;D

5[Event] Rowley party Empty Re: [Event] Rowley party do maa 30, 2017 4:50 pm

Admin

Admin
Admin

Iedereen staat erbij!
We hebben op zich al genoeg, en omdat chars er elk moment bij kunnen komen start ik asap gewoon de thread.
Combinatie van nog steeds erg moe + bij moeten posten zorgt er wel voor dat het eventjes kan duren, dus sorry daarvoor alvast :c

6[Event] Rowley party Empty Re: [Event] Rowley party do maa 30, 2017 5:47 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Yay!!
En is oke, neem je tijd <33 ben zelf ook het hele weekend vrij afwezig en sowieso is 't prima

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum