Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+31
Tyler
Lailey
Chartan
Lawrence Posner
Alice
Perrie
Culain Smith
Rhyme
Kaya Scodelario
Manu
Ryan
Dean Garton
Hershel
Iana
Ty
Delilah Hudson
Vanessa
Abigail
Solomon Griffith
Uruha
Avan Rodriguez
Solance Ainsworth
Admin
Ray
Mitch
Jiao Misaki
Taylor
Aya
Pasqual Scodelario
Zayn
Isaura
35 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 20 van 30]

476Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:24 pm

Alice

Alice

Alice wordt niet zoals Iaan, als dat een troost mag zijn haha Very Happy

477Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:25 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ja maar juist daarom waarom heeft ze ingodsnaam seks?

Even for realz, zelfs voor iemand die NIET verkracht is, maar wel issue's heeft: seks voor deze betreffende persoon is haast onmogelijk omdat lichaam ermee ophoudt/in shock raakt/ dit moet dus betekenen dat het voor Alice zéér onprettig is geweest.

Of was ze zo dronken?
En waar is de kater/barstende koppijn?
Kan ze nog herinneren hoe ze bij Lawrence in bed is gekomen?

Er kloppen een paar fatale details niet.

478Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:26 pm

Lawrence Posner

Lawrence Posner

Alles op een rijtje:
Topic 1
Topic 2
Topic 3
En dan ben je up-to-date

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

479Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:26 pm

Admin

Admin
Admin

@Joke; honey, ik wil niet veel zeggen, maar Troy wasn't at fault here xD Hij was niet degene die met twee mensen tegelijkertijd flirtte. Man, daar heeft hij de tijd niet eens voor.

Ben het trouwens wel met Eileen eens; zo'n trauma gaat echt niet over door de wonderen van magic healing sex.
Kijk naar Riot. Fysiek contact kan al een trigger zijn voor een paniekreactie. En dan hebben we het over een trauma dat in een nacht is ontstaan.

Also thanks everyone, ik voel me nu best heel grappig namelijk

480Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:30 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

But Inge, 9 van de 10 dingen die jij zegt zijn gewoon grappig. Hahaha.  elmo 

481Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:31 pm

Admin

Admin
Admin

*wappert*
*voelt zich gevleid*
*bloost*
*vliegt in brand*

482Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:31 pm

Lawrence Posner

Lawrence Posner

Het is waar, iemand kan niet over zijn trauma heen door zogezegde 'healing' seks, maar als je het topic leest, lees je toch ook dat Alice een 'paniekaanval' kreeg? RPG is nog altijd geen real life he Wink
Je kiest zelf hoe en wat, ookal is komt het soms niet volledig overeen met de realiteit... en zó serieus neem ik het nu ook weer niet...

483Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:36 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Janne, true that. Ik probeer persoonlijk mijn karakters zo aannemelijk mogelijk te krijgen. Solance heeft nog steeds struggles met eten, zal NOOIT over gaan. De dwangmatige gevoelens richting automutilatie beheersen haar leven ook nog.
Eveneens als Pasqual, die bv Aya nu zo dicht mogelijk naar zich toe trekt. Wil dat ze bij hem gaat wonen, die jongen gaat kapot als Aya nu ineens zou verdwijnen. (Komt door Chloë en Kaya)
Also Jiao, jongen die hevig onderdrukt wordt door zijn moeder, die wel erop begint te krabbelen maar nog steeds niet echt weet hoe hij assertief moet zijn. Iets wat je nooit hebt geleerd en ineens wel moet gaan doen is lastig.
Kaya dan, die zo slecht met haar gevoelens kan dealen dat ook zij is omgeslagen naar automutilatie. Ja, zij heeft nog wél seks (ondanks dat ze verplicht moest werken als prostituee) maar dit is omdat ze het moest, ze niet weet hoe ze anders genoeg en snel geld kan verdienen. Heeft ze hier plezier aan? Enkel als ze hevig bedwelmd is. Kaya zit zo onder haar eigen masker, zodra zij bijvoorbeeld Pasqual ziet, stort ze in. Is ze gewoon niet meer in staat om de gevoelens tegen te houden. Misschien benadruk ik niet wat Kaya doet, maar ze stopt alle menselijkheid weg. Niets Kaya van vroeger, niets opgewekt meisje.

Een gebeurtenis moet je karakter beïnvloeden, met je karakter spelen. Misschien neem ik het dan inderdaad te serieus, maar al deze personage's gaan leven. De reden dat Kaya niet dood is. Deze karakters bestaan voor mij, ik hou oprecht van ze. Vandaar dat ik zo verontwaardigd doe op mensen die hun karakters dan niet uitwerken en waar er van die foutjes in zitten die zo... raar zijn.

Maar ik hou erover op. Ik moest het even kwijt en ik heb m'n punt gemaakt :')

*lap tekst*

484Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:40 pm

Admin

Admin
Admin

Again, met Eileen eens. Ik kan niet zeggen dat de topics m'n mening hebben veranderd, maar inderdaad, ieder z'n ding. Ik ben zelf ook meer van realistische characters, but that's just me.

But hold on a second. RPG is NOT real life?
Everything I know is a lie.

485Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:57 pm

Aya

Aya

Ik doe ook wel mijn best om mijn karakters een 'leven' te geven. Alsof ze echt zijn. Soms merk ik wel dat het moeilijk is hoor. Ik kan het ook nog niet zo goed, maar ik doe mijn best Razz Ik vind het wel belangrijk.

486Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:58 pm

Admin

Admin
Admin

Pff jij bent vet goed o3o

Ik moet bij een character echt het gevoel hebben dat het echte mensjes zijn, ook al hebben ze magical powers of weet ik veel wat. Als een character voor mij bijvoorbeeld niets meer wordt dan tekst en een plaatje kan ik er niets mee, of het nou van mij of van een ander is xD

487Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 10:00 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

@Aya: Jou lukt het zeker goed. Jouw karakters hebben ook echt 3D functie, weet je wel? Neem bijvoorbeeld Hershel, je hele taalgebruik lijkt anders te zijn zodra je met hem post. Hoe je hem omschrijft, da's echt tof!

488Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 10:05 pm

Alice

Alice

Zo serieus neem ik het idd ook niet! Ik doe het de fun en om juist hier de dingen neer te typen die je in real life nooit zou doen Very Happy
Maar dat is natuurlijk mijn mening. Zolang iedereen plezier heeft in de RPG is het goed toch? Een beetje fantasieen rrare overgangen vind ik wel kunnen ^^
Daarom dat ik het moeilijk zou vinden om met jullie karakters te rpgen, aangezien jullie ze zo goed uitgedokterd hebben. Wink (dat is een compliment)
Maar goed, aan diegene die Alice vs Lawrence volgen; neem het dus niet serieus Wink

489Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 10:10 pm

Admin

Admin
Admin

Don't worry, dat komt wel goed xD

Is dat echt zo lastig dan? Goed, mijn chars hebben een handleiding, dat geef ik toe xD

490Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 10:11 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Dat ze uitgedokterd zijn betekend niet direct dat ze moeilijk zijn in omgang.

Hooguit Solance && Jiao zijn wat moeilijk om mee om te gaan. Maar Pasqual, Laury en Kaya? Kun je best wat fun mee hebben.

491Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 10:11 pm

Admin

Admin
Admin

Bryce zou zeker fun hebben met Kaya

/ rent weg

492Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 10:13 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Is Bryce niet een beetje vol van zichzelf?

493Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 10:16 pm

Aya

Aya

Abigail is ook vet makkelijk in de omgang. Ryan ook, al heeft hij een achterliggend iets, maar daar heb je over het algemeen niks mee te maken X3
Hershel is gewoon heel netjes, maar is ook zeker niet moeilijk in de omgang.

Uruha, Aya enkel wel een beetje Razz

Jade is katholiek dus mag niet te veel gekke dingen doen, dus jah die ergens ook wel. Vooral als je een jongen bent kan ze paniekerig zijn enzo X3

494Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 10:18 pm

Alice

Alice

Met uitgedokterd heb ik nooit gedoeld op het feit dat je met je karakters wel of niet fun kunt hebben he? Very Happy
Ik zeg alleen dat jullie perfect je personage kunnen spelen, jezelf erin kunnen plaatsen en er echt op ingaan Very Happy Ik doe dat ook maar vager ;d

495Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 10:20 pm

Admin

Admin
Admin

Mag Jade wel aan kleine jongetjes zitten?

/ ok ik ben klaar met het maken van grappen ten koste van katholieken

@Eileen; hij heeft veel zelfvertrouwen en weet dat hij er goed uit ziet, maar eigenlijk heeft de beste jongen totaal geen zelfrespect xD

496Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 10:20 pm

Aya

Aya

OMG INGE Razz

Nee dat mag ze niet Sad Ook niet aan grote jongetjes Razz

497Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 10:22 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

doesn't mean that it's hard to RP with

Jade is zo leuk <3 Ik ben echt fan van Jade, ze is zo liefjes.

@Inge; dan gaan Kaya en Bryce wss ook van bil. Ze geilt op knappe jongens.

498Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 10:24 pm

Admin

Admin
Admin

Ruka, je laat het overkomen alsof dat een hele ongepaste grap was.

@Eileen; probably xD He HAS a reputation for being a terrible slut, after all

499Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 10:31 pm

Lawrence Posner

Lawrence Posner

Ik heb heel veel respect voor de manier waarop jullie met he characters omgaan, hun proberen om bijna echt leven in te blazen en zo realistisch mogelijk te 'spelen'. Ik vind rpg'en heel leuk, maar neem het minder serieus dan jullie blijkbaar Wink voor mij is het een tijdverdrijf, en zoals Joke zegt: dingen 'beleven' zoals het niet altijd in rl mogelijk is! Ik hou ook van Lawrence (voor hoeverre dat oo mogelijk is) maar ik zou oerfect er hier en nu mee kunnen stoppen. Volgens mij zit daar het verschil?
Ik hoop hier niemand mee te beledigen of te kwetsen, want op dit forum heb ik het aardig naar m'n zin en vind ik het leuk om rond te hangen Wink
Het is gewoon ieder zijn eigen mening en gewoontes denk ik, en voor die van jullie heb ik heel veel respect! Het spijt me als ik jullie irriteer door niet altijd 'perfect' mogelijke Posts neer te zetten, maar dat is mijn manier van rpg'en... Minder strikt in alles!

500Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 10:39 pm

Aya

Aya

Ik heb ook plezier in het rp'en. Maar ik kan het gewoon niet om opeens Aya boven op Pasqual laten duiken ofzo. Het is al heel wat dat ze hem eens in een opwelling heeft gekust o_0
Maar dat is meer hoe iedereen het ervaart inderdaad, ik vind het sonde om een breuk te maken in mijn karakter door iets te doen wat niet helemaal klopt. (In mijn ogen dan, ik bedoel het niet beledigend wegens iemand ofzo)

Maar wij letten er misschien iets beter op als jullie en dat is ook geen punt lijkt me? X3

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 20 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum: