Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+31
Tyler
Lailey
Chartan
Lawrence Posner
Alice
Perrie
Culain Smith
Rhyme
Kaya Scodelario
Manu
Ryan
Dean Garton
Hershel
Iana
Ty
Delilah Hudson
Vanessa
Abigail
Solomon Griffith
Uruha
Avan Rodriguez
Solance Ainsworth
Admin
Ray
Mitch
Jiao Misaki
Taylor
Aya
Pasqual Scodelario
Zayn
Isaura
35 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 19 van 30]

451Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 3:19 pm

Admin

Admin
Admin

Poor Riot, but sure XD ik neem aan dat Solance hem dan wel even heel lief heeft aangekeken of zo xD issie bij haar wel vatbaar voor

Also, ik kom erachter dat ik uit mezelf Riot onbewust zo schrijf dat het redelijk exact overeen komt met iemand die PTSS heeft. Iets wat voor hem ook niet zo vreemd is op zich. Zelf het hele 'kan paniekerig reageren op fysiek contact als trauma te maken heeft gehad met fysiek contact' klopt. Ik leef me teveel in in mijn characters. Fiddlesticks.

452Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 3:50 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Oh jij...

Whoopteedoo, lekker typen voor m'n profielwerkstuk. Zodra die af is, steek ik hem in de hens. C:

453Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 3:52 pm

Admin

Admin
Admin

Well, you can't deny the boy's got some issues xD

Good luck :C May the nine divines be with you (AND YES TALOS IS ONE OF THEM GODDAMMIT. One more Altmer telling me he isn't and my Orc will go on a rampage)

454Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 4:07 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

NO NO SKYRIM REFERENCES OR I WILL GLOMP LE BF AND SIT NEXT TO HIM WHILE HE'S PLAYING SKYRIM.

All dem sounds. Can't handle. Need to work. Can't work. Need Skyrim. First World Problems...

455Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 4:39 pm

Aya

Aya

Het is gelukt!! Razz
Een oud forum wat omgebouwd en eens gekeken wat ik er zo allemaal mee kon doen. En ik vind hem nog best mooi eruit zien enzo X3
Me is happy.

Skyrim… Ik wil weer eso doen :p

456Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 5:40 pm

Admin

Admin
Admin

Nice Ruka ^_^

En Skyrim roept je Eileen o3o Hear the call

Also ik vraag me af hoe een scene met Riot in therapie eruit zou zien a) bij een therapeut waar hij niets van moet hebben en b) bij een die zijn vertrouwen en respect gewonnen heeft

457Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 7:50 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Tijd om te schrijven dus!!!

458Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 7:53 pm

Admin

Admin
Admin

Ja maar ik zou bij god niet weten hoe ik zoiets neerzet xD

459Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 8:41 pm

Isaura

Isaura

Phoe jullie zijn actief de laatste dagen!

Iemand die misschien zo actief is om er een paardje bij te halen?
Heb namelijk een prachtig paard gevonden dat ik zoooo graag wil gebruiken :d

Of iemand een topicje met isau of mitch?

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

460Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 8:47 pm

Admin

Admin
Admin

Oh, moet nog met Roya op Mitch reageren bedenk ik me net xD man ik heb nog een hoop te doen zeg

461Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 8:56 pm

Jayden

Jayden

Ik moet ook nog posten met Zayn. Doe ik morgen. Of vanavond, misschien. (:

462Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:00 pm

Alice

Alice

Ik heb ook weer inspiratie, grotendeels door Janne ;D
Leuk dat iedereen goed doorpost ;3

463Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:01 pm

Lawrence Posner

Lawrence Posner

Het onzin-topic - Pagina 19 2432231636 

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

464Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:08 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ik dacht dat Alice niet zo extreem van de jongens was, Joke? :') Dacht dat die taak voor Iana was? * le giggle *

465Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:11 pm

Alice

Alice

Hahaa, op u gemak eh Eileen! Very Happy
Alice heeft toch al een hele tijd iets met Lawrence niet? -aa- En ze is luchtiger dan Iana hoor Very Happy Iana is echt zwaar van karakter en van drama .. Alice kan ik makkelijker opppakken ;3

466Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:12 pm

Lawrence Posner

Lawrence Posner

Lawrence kan best overtuigend zijn hoor  Cool tongue 

467Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:13 pm

Alice

Alice

Overtuigend is nog licht uitgedrukt haha

468Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:18 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

De Iana tijd.. Wauw. Hahaha. Dat waren d'r veel.  elmo 

And and, HH lijkt weer actief te worden! Tess is happy ghehe.

469Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:20 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Mag ik even een wut-factor hebben voor zover ik het topic enigsinds gelezen heb.
Lawrence en Alice hebben ruzie (gehad) dus vertrouwen is een beetje beschadigd (dit gebeurd wel 'ns met een ruzie)
ze eindigen met seks.
Alice is verkracht.
Getraumatiseerd.
Hoe.
De.
Flying.
Fuck.

Sorry, maar ik begrijp deze niet? xD

470Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:21 pm

Lawrence Posner

Lawrence Posner

De Iana tijd heb ik (jammer?) genoeg gemist Very Happy misschien als ik tijd heb eens een paar topics lezen!

471Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:21 pm

Admin

Admin
Admin

Still feel bad for Troy though xD I mean; val je voor een meid, heeft ze meer penissen gezien dan een katholieke priester.

472Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:21 pm

Lawrence Posner

Lawrence Posner

Riot Masquerade schreef:Still feel bad for Troy though xD I mean; val je voor een meid, heeft ze meer penissen gezien dan een katholieke priester.

AHAHAHAHAHA

473Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:22 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

INGE HAHAHAHAHAHAHHAAH OMG.

474Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:22 pm

Alice

Alice

Hahaha Eileen, daarvoor moet je al hun beide topics lezen! Dan alleen ga je het snappen ;3
Alice heeft nogal een zwaar verleden ^^

Hahhaa Inge, ocharme Iaan! Dat arme mens werd steeds gedumpt door iedereen XD

Laatst aangepast door Alice op ma feb 17, 2014 9:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt

475Het onzin-topic - Pagina 19 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 17, 2014 9:23 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

@Inge;
You just made my day XD I can't even.. xD

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 19 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum: