Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Lucht-je-hart-topic

+29
Maybelle Noreau
Polina Whitley
Claire Du Boux
Olivia Romano
Johnny O'Marten
Neil Vanderzee
Julie Baker
Chyrel Burnbright
Chloe Mendez
Quizz
Troy Redoran
Rhyme
Annabell Wayland
Abigail
Mose Giffard
Lunzzz
Ray
Olivia
Reita
Kaya Scodelario
Tyler
Rowan Riderhood
Peter Young
Avan Rodriguez
Admin
Solance Ainsworth
Pasqual Scodelario
Aya
Eline
33 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic ma feb 22, 2016 9:48 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Lekker rude! Jemig! Idd goed dat je daar gaat stoppen, wel ontzettend kut dat die meiden het voor je verpesten en dat ze zo met je omspringen. Buiten dat ik er met mijn hoofd niet bij kan dat mensen dat doen, snap ik al helemaal niet dat ze dat bij jou doen? En waarom zo ineens? Als je al een lange tijd bij ze hockeyt?

*hugs* Laat het ze maar bekijken, als ze niet normaal tegen je kunnen doen.

52Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic ma feb 22, 2016 9:54 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Ja mountainbiken is idd tof c: En er zijn genoeg andere hockeyclubs in de buurt.

Ik zou het dolgraag willen weten, want als de reden toch echt bij mij lag zou ik er hoogstens nog wat aan kunnen doen? Maar om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat er echt een reden achter zit en vinden ze het gewoon grappig dat ik in hun ogen een enorme nerd ben (ben ik ook, trouwens). True story: ik werd bijna uitgelachen omdat ik het woord "tragedie" gebruikte. En zij wisten niet wat het betekende. Hiervoor was het een ander meisje die vaak het slachtoffer werd dat niet bepaald de slimste/knapste was, maar wel gewoon heel erg lief, en die is nu ook weg.

Dat was ik ook zeker van plan, ze zoeken het maar uit :') Thanks, guys ^^

53Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic di aug 30, 2016 3:57 pm

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

Fuck stress. Echt. Fuck. Stress. En fuck ongedierte ook maar, while we're at it.

54Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic di aug 30, 2016 6:34 pm

Olivia Romano

Olivia Romano

Ugh, I forgot this topic existed, maar ik heb een issue. Ik ben dus uit de kast als trans en ik heb nu een super goede psycholoog...en nu heb ik dus een probleem. We zijn er achter gekomen dat ik niet echt transgender ben, maar genderfluid...en nu voel ik me dus heel stom omdat ik tegen iedereen gezegd heb dat ik transgender ben...

55Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic vr sep 02, 2016 6:50 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Tja, dat is inderdaad kut. Maar hé, dat soort dingen kunnen veranderen. Gender en seksuele oriëntatie zijn altijd tricky; ik zeg nu wel dat ik bi ben, maar for all I know ben ik wel lesbisch of zo. Het is niet jouw schuld, weet je, en als je het goed aan anderen uitlegt zullen ze het vast wel begrijpen. Genderfluid is wel een term die hier nog niet zo vaak gebruikt wordt (anders hadden we er wel een term voor gehad) maar veel mensen staan er tegenwoordig open voor om nieuwe dingen te leren en je bent nu in een hele goede positie om dat te doen.

56Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic zo sep 11, 2016 1:24 pm

Johnny O'Marten

Johnny O'Marten
(◕‿◕✿)

@Marlon; ik ben het met Eileen eens; je hoeft nog lang niet precies te weten hoe je in elkaar zit. Ik denk niet eens dat iedereen van middelbare leeftijd zichzelf helemaal kan doorgronden. Wij mensen zijn zo ontzettend complex en we leren steeds meer over hoe we nou eigenlijk werken; het geeft niet als het even duurt voor iets duidelijk is.
Trans, genderfluid; iedereen die jou accepteerde als trans zal je accepteren als genderfluid lijkt me, en zo niet, nou ja; fuck 'em. Je bent nog steeds gewoon jezelf, dat is niet veranderd, dus wie afknapt op een label is sowieso je tijd niet waard.

@Eileen; -dikke hug- Dat klinkt ongelooflijk stressvol. Pas alsjeblieft op dat je niet helemaal opgebrand raakt, want dat ligt absoluut op de loer zo.
Sowieso goed dat je de zondag mooi vrij houdt, want je moet ook nog een beetje aan jezelf toe komen.

57Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic zo sep 11, 2016 5:28 pm

Olivia Romano

Olivia Romano

Ik ben 21, haha! Maar ik denk dat jullie gelijk hebben. Alleen op het moment dat ik er eigenlijk zo'n beetje achter kwam, leek het alsof m'n maag gewoon samenkneep. Ik heb verhalen gelezen over mensen die genderfluid zijn en ik voel me gewoon precies hetzelfde als hen. Ik hou er van om mijn make-up te doen (ook al is make up genderloos), op hoge hakken rond te heupelen, maar ik vind het ook heerlijk om mijn mannelijke delen te omarmen. Misschien is het gewoon nog een ontdekkingstocht die ik voor mij zelf moet gaan uitzoeken, maar ik schrok gewoon een beetje op dat moment. Mijn moeder zei ik: "Je moet je niet zo druk maken om wat al die anderen over je gaan denken, denk a.u.b. aan jezelf en zorg dat je gelukkig word." I love my mama. (: Thanks guys. <3

Anyway, je school issues...vroeg opstaan is echt vreselijk. Misschien kan je in de lessen waar je niet echt iets nieuws leert alvast vooruit lezen enzo? Doe ik ook altijd, als het mij niet boeit! Of alvast wat dingetjes voor andere lessen voorbereiden.

58Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic ma sep 12, 2016 4:51 pm

Johnny O'Marten

Johnny O'Marten
(◕‿◕✿)

Ik moet nu dus coderen en, nou ja, dit:

Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Oe6MG1W

Booleans, if-statements, variables, integers and floats. I see them in my nightmares.

59Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic do sep 29, 2016 10:48 pm

Admin

Admin
Admin

-hug-
Soms zijn dat soort keuzes ontzettend moeilijk, maar wat moet dat moet ofc :c

60Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic vr sep 30, 2016 8:38 am

Admin

Admin
Admin

Ja, logisch :c
Kan ik snappen. Dat het het beste is maakt het ofc niet makkelijker.

61Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic vr sep 30, 2016 11:49 am

Claire Du Boux

Claire Du Boux

*gilt zachtjes*

Ik wou dat mijn brein gewoon even stopte met zo lastig doen. Dat zou ik waarderen.

62Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic do okt 06, 2016 7:53 pm

Johnny O'Marten

Johnny O'Marten
(◕‿◕✿)

Moeilijke presentatie gehad vandaag. Werk waar het over ging was voor mij nogal emotioneel geladen en ik hield het echt amper droog.
So yeah. Still feeling a bit shitty. Like; mijn werk was de docent heel positief over, maar na hoe goed mijn presentaties op alfa gingen voelt dit zo ontzettend kut.

63Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic vr okt 07, 2016 4:03 pm

Claire Du Boux

Claire Du Boux

- hugs -

Je hebt het gedaan. Daar gaat het om. Nieuwe situatie, nieuwe mensen. Niet zo hard zijn op jezelf.

64Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic ma maa 20, 2017 7:23 pm

Polina Whitley

Polina Whitley

Echt helemaal klaar met groepsproject. Dan heb je iemand die al toegegeven heeft niet mee te willen gaan naar hetgeen waar we morgen heen gaan, en die dan vervolgens waar de rest van de groep bij is kapot schijnheilig doet met 'oh ja ik vind het echt heel vervelend dat ik niet kan'. Bull. Fucking. Shit.

Oh, en het gaat niet af komen, er shit uitzien en verwachten dat deze mensen eigen initiatief nemen is zinloos.
Schiet mij maar lek. Ik maak m'n deel nog af en daar doe ik mijn best op, maar voor de rest is al mijn motivatie om iets tofs te maken echt naar de tyfus.

65Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic ma maa 20, 2017 7:34 pm

Maybelle Noreau

Maybelle Noreau
(◕‿◕✿)

Groepsprojecten zijn ellendig. Schijnheilig gedoe is echt het laatste waar je dan op zit te wachten. Gewoon je eigen ding inderdaad doen en zorgen dat dat op z'n minst in orde en netjes is. Lastig om los te laten, maar helaas misschien beter dan al je energie in een persoon te stoppen zonder resultaat. :-/ -hug-

66Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic ma maa 20, 2017 9:09 pm

Polina Whitley

Polina Whitley

Ja, vooral omdat er dan ook zo'n gezicht van 'ik ben zo zielig' bijkomt en ik zoiets heb van 'je bullshit excuus interesseert me geen kut, ik vraag je of ik morgen op je kan rekenen, op dit punt wil ik alleen een ja of een nee horen'
En inderdaad, dat is het beste.
Gelukkig kunnen we in het volgende project als het goed is zelf mensen kiezen.

67Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic di maa 21, 2017 3:35 pm

June Winters

June Winters

Gelukkig niet heel herkenbaar, maar ugh dat is vervelend!

Niet veel bijzonders te zeiken, vooral even heel gedemotiveerd voor de studie, iedere keer dat ik probeer te leren last van zo'n vage, kloppende hoofdpijn die alleen op treed als ik hier probeer te leren xD Onhandig als hell want juist deze plek is de enige die lekker rustig voor me is.

68Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic di maa 21, 2017 9:33 pm

Hershel

Hershel

Wilde een post maken.. Meerdere. Maar mijn zinnen zijn zo ruk, dat ik het heb laten varen.
Poor hershy... Had hij 'bijna' een topic :horse:

69Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic vr maa 24, 2017 4:37 pm

Koraline Hills

Koraline Hills

Het gaat allemaal eindelijk weer een beetje goed.
Ik dacht dat dat ook wel het melden waard was eigenlijk

70Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic vr maa 24, 2017 5:56 pm

June Winters

June Winters

Isa, dat is zeker zo.

Dat gifje van Koraline is letterlijk hoe ik me nu voel over mijn toets. 'Fuck deze shit ik heb geen zin meer.'

'lol just kidding ik moet hem halen anders kan ik niet met mensen op vakantie'

71Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic vr maa 24, 2017 6:29 pm

Admin

Admin
Admin

@Isa; Dat is het absoluut! En ben blij dat te horen

@Eileen i know that feel. This project can go fuck itself

72Lucht-je-hart-topic - Pagina 3 Empty Re: Lucht-je-hart-topic di aug 01, 2017 6:38 pm

Jonas Darlin

Jonas Darlin

Moet even wat kwijt en ik heb geen zin om het in de groep te gooien dus here we go
Ik zit in een groepchat met 6 vrienden en er zit een meid in die nogal vaak negatief is (laten we haar L noemen). Zowel over haar eigen leven (wat ze soms flink kan overdrijven en het is eigenlijk nooit echt ernstig) over verschillende vormen media / andere mensen online; niet direct je typische sjw maar ze komt in de buurt.
De anderen laten dit meestal over zich heen komen en zijn het al snel met haar eens als het over het laatste gaat, en ik ben er stiekem steeds meer geïrriteerd door geraakt omdat ik er een beetje moe van wordt dat ze alles zo goed als afkraakt. Het lijkt me erg moeilijk voor haar om echt iets leuk te vinden want het is constant "dit is problematisch want dit en dat" en ik ben een beetje klaar mee. Nu ben ik vandaag een nieuw luisterboek begonnen ("Geekerella" van Ashley Poston) dus dat liet ik weten in de groepchat. Direct: "Ik heb het gelezen en het was oké, maar het was zo cringey en probeerde veel te erg om progressief te zijn" en toen was ik er een beetje klaar mee, dus ik liet haar weten dat het me niet zo veel kon schelen en dat ik het een leuk boek vond. Het leven is al lastig genoeg en ik wil gewoon van iets simpels kunnen genieten. Haar "K then" was stiekem wel een tikkeltje bevredigend.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum