Ik ben 21, haha! Maar ik denk dat jullie gelijk hebben. Alleen op het moment dat ik er eigenlijk zo'n beetje achter kwam, leek het alsof m'n maag gewoon samenkneep. Ik heb verhalen gelezen over mensen die genderfluid zijn en ik voel me gewoon precies hetzelfde als hen. Ik hou er van om mijn make-up te doen (ook al is make up genderloos), op hoge hakken rond te heupelen, maar ik vind het ook heerlijk om mijn mannelijke delen te omarmen. Misschien is het gewoon nog een ontdekkingstocht die ik voor mij zelf moet gaan uitzoeken, maar ik schrok gewoon een beetje op dat moment. Mijn moeder zei ik: "Je moet je niet zo druk maken om wat al die anderen over je gaan denken, denk a.u.b. aan jezelf en zorg dat je gelukkig word." I love my mama. (: Thanks guys. <3
Anyway, je school issues...vroeg opstaan is echt vreselijk. Misschien kan je in de lessen waar je niet echt iets nieuws leert alvast vooruit lezen enzo? Doe ik ook altijd, als het mij niet boeit! Of alvast wat dingetjes voor andere lessen voorbereiden.