Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Lucht-je-hart-topic

+29
Maybelle Noreau
Polina Whitley
Claire Du Boux
Olivia Romano
Johnny O'Marten
Neil Vanderzee
Julie Baker
Chyrel Burnbright
Chloe Mendez
Quizz
Troy Redoran
Rhyme
Annabell Wayland
Abigail
Mose Giffard
Lunzzz
Ray
Olivia
Reita
Kaya Scodelario
Tyler
Rowan Riderhood
Peter Young
Avan Rodriguez
Admin
Solance Ainsworth
Pasqual Scodelario
Aya
Eline
33 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1Lucht-je-hart-topic Empty Lucht-je-hart-topic zo feb 10, 2013 7:08 pm

Eline

Eline

Hier kun je al je frustraties kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
Schrijf het dan hier lekker van je af...




Het lijkt me vanzelfsprekend dat we niemand gaan treiteren of pesten. Om de dingen die hij/zij hier schrijft

2Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic zo feb 10, 2013 7:17 pm

Eline

Eline

Om zelf maar te beginnen, ik word de laatste tijd echt gek van een jongen. Die het ene moment aardig en meelevend doet, en het andere moment dingen aan andere verteld waarvan ik vind dat je dat gewoon voor je moet houden.

Zoals bv; vorige week donderdag tijdens technologie. Een jongen bleef maar door gaan dat ik een bochel had, en al snel gingen zijn 'vrienden' mee doen. en daar kan ik nogal slecht tegen omdat er ook echt iets mis is met mijn rug waardoor ik dus sneller krom zit/loop. Dus trok ik het even niet en moest huilen. Dat was op zich niet zo erg want ze snapte het na de uitleg ook. En toen zei hij dat ik meer van me af moest bijten, de volgende keer.

Maar wat diezelfde jongen, gaat het deze vrijdag doodleuk aan z'n vriend vertellen die niet bij ons in de klas zit en ik ook niet ken, zodat hij ook ging zeggen dat ik een bochel had en blablabla. Daar kan ik dus echt super slecht tegen.

Pff morgen maandag, kom ik hem weer tegen gezellig :/


Dat moest ik dus even van me afschrijven.

3Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic do maa 21, 2013 8:17 pm

Aya

Aya

Ik voel me zo niet interessant.... Zo'n wespen nest dat iedereen liever weg heeft X3

4Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic do maa 21, 2013 8:53 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Darmen. You no stop being so annoying?

5Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic ma sep 23, 2013 12:07 am

Rhyme

Rhyme

Ik voel me brak, half uit elkaar vallend en.... Alleen. Vooral erg alleen, niet interessant en in de war.
Pfff, gelukkig mijn lieve vriendje nog. Maar verder... Tering, ik voel me een sukkel.

Ik wil naar de halloween fright night en vechten met Eddie de clown o_0

6Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic vr jun 27, 2014 10:59 pm

Aya

Aya

Braaah ik ben zo niet interessant. Zo dom en duf...
Ik merk het steeds weer en steeds weer opnieuw; Ik ben niks.

7Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic wo jul 02, 2014 12:45 am

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ohmijnhemel :\ ik plas bloed ik ben echt een retard. Ik voel me werkelijkwaar schuldig omdat ik bloed plas wat is deze.

8Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic wo jul 16, 2014 7:50 pm

Aya

Aya

Vage mensen op een forum joh. Heb je een mooie lay-out voor ze gemaakt. Natuurlijk van een pre-made. Maar toch.
Willen ze niet want ze willen het op hun 'eigen tempo en manier' doen.
Fuck jullie, gewoon bang ofzo? Willen natuurlijk het niet aan mij over laten ofzo o_0 Nja vaag. Ik had een kei mooie lay-out.
Dan niet, ik ga jullie ook echt totaal niet meer helpen ofzo als jullie het straks gaan vragen T-T Maar jullie voelen je natuurlijk weer te goed voor mij. Iedereen voelt zich altijd te goed voor mij.

9Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic zo aug 03, 2014 10:30 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Pff, balen. Zeikers overal: doe je een beetje moeite voor mensen, kunnen ze het niet waarderen. -.-'

10Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic di aug 05, 2014 5:54 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Das is inderdaad niet echt leuk, zeker als je er veel tijd aan hebt besteed.

Ugh, ik heb ontzettende heimwee. Ik zit aan de kust van Engeland, vlak bij Weymouth, en ondanks het prachtige uitzicht wil ik niets liever dan terug naar huis. Maar dat gebeurt pas zaterdag, moet ik de hele dag in de auto zitten en ben ik pas rond twaalf uur 's nachts thuis. Daar zie ik dus ook heel erg tegen op. Mijn moeder heeft heel lief de wifi voor vandaag betaald, maar verder heb ik geen idee hoe ik er vanaf kom.
(Pluspuntje, ik had buren die enorm snurkten en die hebben plaatsgemaakt voor een gezin met een blond jongetje van een jaar die rondloopt met zo'n cricketbat die even groot is als hij. Het is echt een snoepje, niet normaal gwn.)

11Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic do aug 07, 2014 12:15 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Stress voor herexamen. En ergens een 'fuck dit ik word wel putjesschepper'-mood omdat ik geen vertrouwen in mezelf heb.

12Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic ma aug 11, 2014 4:02 pm

Gast


Gast

Ik ga wiskunde niet halen.

13Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic wo aug 13, 2014 8:42 am

Admin

Admin
Admin

Brak. Heel erg brak. En dat zonder een druppel alcohol. Maar Engeland was zonder meer tof.

14Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic za okt 04, 2014 11:11 pm

Admin

Admin
Admin

Pleh. Feeling a little shitty. And super insecure. And also I'm not doing as much as I should but I feel so demotivated the last few days. Meh.

Dat moest er eventjes uit, sorry.

15Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic za okt 04, 2014 11:18 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Riot Masquerade schreef:Pleh. Feeling a little shitty. And super insecure. And also I'm not doing as much as I should but I feel so demotivated the last few days. Meh.

Dat moest er eventjes uit, sorry.

Lucht-je-hart-topic X4hzdh
I had to, oops.

16Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic zo okt 05, 2014 12:43 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Riot Masquerade schreef:Pleh. Feeling a little shitty. And super insecure. And also I'm not doing as much as I should but I feel so demotivated the last few days. Meh.

Dat moest er eventjes uit, sorry.

*hugs* Same here. D:

17Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic di okt 07, 2014 1:12 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Ugh, ik zit helemaal te trillen. De bedoeling was om tijdens de training 12 minuten non stop te blijven hardlopen en gezien ik op hockey zit houd ik dat ook redelijk vol. Rond de drie minuten begon ik echter uit het niets te hyperventileren en kon ik voor zeker twee minuten niet normaal adem halen. Ik kon gewoon niet meer blijven staan.
Nu is het zo'n twee uur later en voel ik me nog steeds misselijk. Ik kan wel janken gezien ik weet dat ik veel beter kan en me echt vreselijk voel.
Ik sta te trillen op mijn benen, kan waarschijnlijk elk moment over m'n nek gaan en mag zo heel fijn een uur door de regen fietsen.

18Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic di okt 07, 2014 1:59 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

^Beste Isa, er is een virus uw lichaam ingetreden.

Also. I'm shitting bricks. Volgende week eerste tentamenweek en ik ga geheid falen.

19Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic za okt 18, 2014 8:14 am

Peter Young

Peter Young

En toen lag mijn nagel er weer af.
Backstory van mijn linkerteen; ik heb daar echt al jaren problemen mee (kalknagel, I know it sounds disgusting), had er medicatie tegen met vreselijke bijwerkingen - overal pijn, soms zo misselijk dat ik niet naar school kon, tastte volgens mij ook mijn lever aan of zo -, viel er constant af. Toen bleef het wat rustiger, hoefde ik geen medicatie meer. Maar toen groeide de nagel in mijn huid. Dagje Brussel ruïneerde mijn manier van lopen. Weken heb ik op slippers gelopen (in de herft was dat niet zo leuk meer) tot ik haast geen stap meer kon zetten. Dus ik moest geopereerd worden, dat genas en alles leek weer goed. (Al kon ik voor zo'n 8 maanden niet hockeyen, wat ik vreselijk vond.)
Maar blijkbaar is er dus iets mis gegaan met de operatie en om de een of andere reden ligt mijn nagel er weer af en het klinkt heel lullig en onbelangrijk maar ik ben heel erg bang dat er weer hetzelfde gebeurt.

Update;
Mijn vader is niet boos geworden (wat, daar was ik bang voor c': ) en was zo van 'Nou we weten wat er misschien kan gebeuren dus er is nu weinig aan de hand.'
Ik heb een best wel chille vader.

20Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic wo nov 05, 2014 3:18 pm

Aya

Aya

Ik ben er zo klaar mee dat ik gewoon niks kan eigenlijk. Dat ik zo kut ben in mezelf sociaal te gedragen en ik telkens het gevoel heb toch overal buiten te staan T-T
Waarom ben ik zo stom.... Achja, leven.

21Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic vr jan 02, 2015 10:45 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ugh.
Ik voel me leeg en irritant en nutteloos en ik weet dat het waarschijnlijk gewoon de leeftijd is en ik heb het idee dat ik geen goede reden heb om me kut te voelen maar ik voel me gewoon klote af en toe. Ik heb het idee dat ik mensen irriteer en ik me opdring en gvd.

22Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic vr jan 02, 2015 11:07 am

Tyler

Tyler

Frustratie er uit sporten rowan?? Voel je je ook ineens een stuk minder nutteloos Wink

23Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic vr jan 02, 2015 11:18 am

Kaya Scodelario

Kaya Scodelario

~ Hormoneeeeeeen (ja je mag ze kapotschieten, slechte vooruitzicht, gaat nog 4 jaar duren wil je daar een keer vanaf zijn Isa)

24Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic di jan 20, 2015 9:42 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Oké, ik moet dit even kwijt voor ik ga slapen, anders zit ik er constant mee in m'n hoofd en ik moet er vroeg weer uit.

School sloopt me. Ik ben geen emotioneel persoon, alles behalve, maar ik kan wel janken.
Het is ook grotendeels mijn eigen instelling. Ik kan het prima bijbenen, het ligt niet aan de stof, is voor mij niet te hoog gegrepen. Het is gewoon te veel. Veel te veel om te kunnen verwerken. Ik heb school, muziek, hockey, stage, en ik fiets twee uur per dag. Elke dag moet ik om zes uur mijn bed uit. Hockey heb ik al laten vallen omdat het gewoon te veel wordt.
Ik heb het gevoel dat er zo ontzettend veel van mij verwacht wordt. Ik wil het ene, mijn moeder vindt het belangrijk dat ik dit doe, mijn vader wil dat ik het ander doe. Ondertussen moet ik ook nog mijn cijfers zien op te halen, een keuze maken in mijn profiel en ik mag dan fatalistisch zijn maar ik ben zo bang dat als ik ook maar één verkeerde keuze maak met waar ik nu mee bezig ben dat ik niet meer terug kan.
Want ik wil hier niet weg. De school waarop ik nu zit is de enige plek waar ik me thuis voel en onder geen beding wil ik weg, maar ik ben zo bang ik dat mijn hele toekomst ga verknallen door foute keuzes te maken.
En ik ben kapot en het enige wat ik wil is slapen en me geen zorgen hoeven maken en volgens mij stel ik me ontzettend aan maar ik voel me momenteel gewoon opzich ontzettend kut.

25Lucht-je-hart-topic Empty Re: Lucht-je-hart-topic do jan 22, 2015 9:04 pm

Olivia

Olivia

Ik voel me zo kut.. Ik ben een lange tijd afwezig geweest omdat ik in rouwproces zit. Heb me lang afgesloten van iedereen. Nja de reden is omdat mijn vader zelfmoord heeft gepleegd. Heb een lange tijd mijn verdriet weggedronken. Niet dat ik alcoholistisch ben hoor maar gewoon.. Nu voel ik me nog kut omdat ik mijn vader een week voor hij het heeft gedaan niet meer heb gezien. Ben nu aan het proberen om m'n leven terug op te pakken..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum