Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+34
Aya
Rosie
Zayn
Juliette
Fletcha
Dancer
Lailey
Dyrell
Megan Derley
Lucas
Mahiya
Zachery
Ray
Avan Rodriguez
Doom
Booth
Dean Garton
Zane Northland
Emmelie
Drew
Uruha
Vanessa
Perrie
Troy Redoran
Admin
Jassher
Paco.
Chloë
Iana
Pasqual Scodelario
Flair
Solance Ainsworth
Delilah Hudson
Alice
38 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29, 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 27 van 30]

651Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 2:10 pm

Aya

Aya

Ja, maar toch. Je raakt zo snel gehecht aan dingen. Vooral dieren, ze zijn zo schattig :p Dus dat is nooit fijn als er wat mis gaat. Als ze maar een goed leven hebben gehad, denk ik maar zo. Aangezien je er helaas toch niks aan kan doen....

652Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 2:11 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ja, ik kan de tumoren weg laten halen al zal Armani in de verdoving blijven. Dus de kans dat Armani de operatie overleeft is.. niet groot.
Din is nog zo jong, die krijgt sowieso de tumoren terug.

Dus ik put troost uit het feit dat ze een goed leven hebben

653Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 2:15 pm

Aya

Aya

Het lijkt me heel rot.... Zelf ooit een vergiftigd muisje gevonden en na een dag was ik er al aan gehecht hoor. Helaas ging het de tweede dag dood...

Jij hebt ze al langer, dus is het nog rotter.
Helaas is er niet veel aan te doen Sad Is er ook geen medicijn om de snelheid te verminderen ofzo?

654Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 2:16 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Jawel, vast wel. Maar ik ben als de dood om naar de DA te gaan. Die gaat zeggen van ; ja dat moet je laten opereren etc. ;x En dan ga ik me schuldig voelen omdat ik dat niet laat doen.

655Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 2:22 pm

Aya

Aya

Dat snap ik, maar tegelijkertijd. Opereren doet pijn en als je hun leven daar niet langer mee maakt, zie ik er geen nut in. Dan geef je ze stress van een operatie, terwijl het niet zoveel oplevert. (Denk ik dan?)
pilletjes voor een vertraging van de tumor lijkt mijzelf een beter idee. (Maar dat ben ik Razz)

656Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 2:23 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Klopt, maar de DA zal daar anders over denken. Geld geld geld geld geld.

Ik laat ze wel inslapen zodra de tumor te erg word, overigens. Dat zal ik niet over mijn hart kunnen krijgen om ze dan al die pijn te moeten laten lijden.

657Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 2:25 pm

Aya

Aya

Dat snap ik en ik was ook niet bang dat je ze pijn ging laten lijden Smile
Wanneer ze er nog geen last van hebben, is het zielig om ze al in te laten slapen.

658Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 2:27 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Klopt. Armani mag dan zo lomp als een koe zijn, dat was ze ook al voor de tumor. En Din is nog even hyperactief als altijd, dus echt last hebben ze er nog niet van.

;P Heb je overigens zin om te posten? Heb inspiratie al moet ik voor Pasqual nog wel reageren op twee topics, dacht ik. Maar voor de rest ben ik bij ;3

659Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 2:28 pm

Aya

Aya

Ja, ik heb heel erg zin om te posten! Razz Ik heb met Aya gepost en ze is wat extremer uitgevallen als dat ik dacht. Maar ik vind haar leuk, ze heeft een vriendje in haar hoofd X3

660Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 2:30 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Doe post linkje? [á]

661Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 2:32 pm

Aya

Aya

https://paradigm-shift.actieforum.com/t2088-not-again#33662

Ik moet altijd inkomen met karakters, dus de post is nog niet geweldig X3 Maar het is een begin van Aya :p

662Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 2:33 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

n.n 'k Ga hem even lezen.

Jemig, waarom zijn duiven toch zo dom?

663Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 2:36 pm

Aya

Aya

OMDAT DUIVEN SUPER GAAF ZIJN !!

nee, ik hou van duiven OMDAT ze zo super dom zijn Razz Het is zo schattig!

Hoezo zijn ze eigenlijk dom?

664Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 2:36 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Aaaaaawwhh. Psygisch gestoord! Freakin' awesome! n.n Net zoals Solance' depressie. Nouja, zoiets dan. Ik ga ff rondkijken of er mogelijk pics zijn voor een nieuw setje van Pasqual (ben vreselijk uitgekeken op zijn huidige setje) en dan ga ik met 'm posten. Een nieuw setje zorgt om een of andere reden altijd voor inspiratie. xD

Omdat ze voedsel zitten te eten die voor de andere schattige vogels zijn. Ze zijn gelukkig niet zo irritant als die domme kraaien. Die jaag ik altijd weg met Layka, haha

665Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 2:49 pm

Aya

Aya

Ja, ik vond dat die er nog te weinig waren. Razz Vooral met een kleine andere persoonlijkheid X3
YAY Nieuw plaatje van Pasqual!!! leuk leuk leuk.

Ja oke, maar duiven zijn nogal sloom, dus daar hoef je inderdaad niet zoveel voor te vrezen. Kauwen of echte kraaien? Kraaien zijn super mooie beesten en HUGE Razz Kauwen zijn ook een beetje dom en gemeen :p

666Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 2:52 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ha, er zijn wel eens mensen die het ook proberen, maar dan komt het er niet goed uit. Dan wordt er zó de nadruk op gelegd. Oké bij Solance leg ik ook vaak flink de nadruk erop, dat ze er zo'n last van heeft (de teller staat op 3 qua zelfmoordpogingen, haha) maar het is anders.. Bij sommige heb je het gevoel dat ze zich er niet helemaal in verdiept hebben end at ze hun karakter iet zijn, dat heb ik bij Aya niet n.n She's pretty freakin' awesome.

Oké, niet kraaien. Kauwen dan. Ik haat die zwarte domme beesten die zo lelijk zijn als het maar zijn kan en die alles slopen. Ik mag ze niet. Echt niet. Hmpf

667Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 3:09 pm

Uruha

Uruha
Weerbevechter
Weerbevechter

Nee, ik wil ook dat ze het verborgen wil houden voor mensen. Het is niet iets om van de daken te schreeuwen namelijk. X3 Ik heb een probleem jongens! IK wil aandacht. Die heb je er ook wel eens bij zitten, maar dat vind ik niet leuk Razz

Ik vind kauwen wel super cute Razz

668Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 3:10 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Foei.

Hihi, Solance doet alles ook niet echt om de aandacht, he tis niet zo dat ze even met haar wonden loopt te zwaaien en zegt van 'Eeeey zie mij zielig zijn!' Neee. Da's niet echt Solance.

OMG ik heb heel veel pics voor Pasqual gevonden <3 Wss kan ik nu wel een leuk setje maken.

669Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 3:16 pm

Ty

Ty
Sufferd

Ik vind het nieuwe systeem hier echt super, het geeft je een extra boost om te posten enzo! Volgens mij gaat HH weer super actief worden zoals ie vroeger was!:'D

670Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 3:17 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

n.n Fijn om te horen, Ty. Hopelijk werkt het inderdaad als een boost n.n

671Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 3:46 pm

Ty

Ty
Sufferd

Waarschijnlijk wel, er word goed veel gepost, en iedere dag zijn er gemiddeld acht mensen online geweest. Als het zo door gaat geloof ik wel dat het inderdaad als een boost gaat werken. ^^

672Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 3:47 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

n.n Super. Maakt me echt superblij.

HorseHome is geweldig, maar dat heb ik altijd al gezegd xD

673Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 3:55 pm

Juliette

Juliette

HH ís geweldig, het is een feit! n,n
HH is altijd mijn favoriete RPG geweest, nu nog steeds.

674Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 3:59 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

En dat, beste mensen, is het leukste wat je kan horen. n.n

675Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 4:00 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Eileen: High five!

Wij geven HH gewoon nooit op. ;3

https://paradigm-shift.actieforum.com

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 27 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29, 30  Volgende

Permissies van dit forum: