Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+34
Aya
Rosie
Zayn
Juliette
Fletcha
Dancer
Lailey
Dyrell
Megan Derley
Lucas
Mahiya
Zachery
Ray
Avan Rodriguez
Doom
Booth
Dean Garton
Zane Northland
Emmelie
Drew
Uruha
Vanessa
Perrie
Troy Redoran
Admin
Jassher
Paco.
Chloë
Iana
Pasqual Scodelario
Flair
Solance Ainsworth
Delilah Hudson
Alice
38 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 26 van 30]

626Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 23, 2012 11:49 am

Iana

Iana
Ex-Admin

Bonjoers! c:

Ik lieft m'n Iaantje <3

https://paradigm-shift.actieforum.com

627Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 23, 2012 12:09 pm

Perrie

Perrie

Omygoaawd Drew is zoooo knapp!!

628Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 23, 2012 12:12 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Ff over die puntenshop; dat van lange posts lijkt me eerlijk gezegd geen goed idee, omdat je dan het risico loopt op fillers; dan mensen er extra shit bijin gooien om dat woordenaantal te krijgen terwijl ik nu al regelmatig posts zie waar voor een deel gedachtengangen en zo in staan waar de ander volgens mij echt geen fuck aan heeft xD

629Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 23, 2012 12:24 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Daarom dat Eileen en ik er ook over gepraat hebben en dat wij eerst die post eens gewoon in het algemeen gaan bekijken. Staat er veel onzin in dan kunnen we eventueel zeggen dat die post niet goed genoeg is.
Het leek ons dan weer wél leuk voor de mensen die er wel de moeite voor willen doen om zo'n post te maken. Niet? ^^

630Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 23, 2012 2:35 pm

Drew

Drew

@Perrie: Thanks haha! :3

Yaye! Eindelijk kunnen posten. <3

631Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 23, 2012 2:54 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Ik ga nu dan ook maar eens posten ^^

632Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 23, 2012 4:51 pm

Valerie

Valerie

vraagje,

hoezo heb ik nu in eens maar in de 300 punten? terwijl ik er in de 2000 had? xd

633Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 23, 2012 4:53 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Wel, dat is dus het nieuwe puntensysteem. xd
Voor alle posts in het onzin topic zijn bij alle leden de punten afgetrokken. En alles is opnieuw gerekend.
Bij mij en bij de andere moderators zijn er dus ook punten afgevallen. Wat er dus voor zorgt dat nu het aantal rpg-posten eerlijker geteld is en het voor iedereen eerlijk is. :'D

634Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 23, 2012 8:32 pm

Rosie

Rosie

Ahw ik hou van Rosie. <3
Ze is zo leuk om mee te rpg'en. ;D

635Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 23, 2012 8:47 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Het is ook zo'n schatje <3

636Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 23, 2012 9:31 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Jemig. Ik krijg gewoon koppijn als ik die debiele laptop van mij opstart. ;l Er is zoveel mis met dat ding, om te huilen gewoon.

Joke, leuk setje voor Iaan. Zelfgemaakt? n.n

637Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 23, 2012 10:28 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Nicole heeft 'm gemaakt! :'D

638Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 23, 2012 11:20 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Nicole maakt awesome setjes. Al ben ik best wel heel erg tevreden over het nieuwe setje van Solance wat ik zojuist met VEEL moeite in elkaar geknutseld heb.

639Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 12:15 am

Iana

Iana
Ex-Admin

Omgod, wat een leuk setje! :3

640Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 12:16 am

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ik heb zo lang gedaan om die foto's te vinden. o.o' Onmogelijk om leuke pics van Hannah Murray te vinden. Wou eerst een .gif onderschrift maken, maar dat leek absoluut niet te lukken.

641Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 2:15 am

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

OHMIJNGOD
GUN
DAT GAME
DAT MAIN CHARACTER
COLTON Y U SO BADASS?
asdfghjhgfdsdfghj

Het is niet eens echt een goed spel maar toch ZO EPIC. It's like, blood, gore, headshots, dust and canyons everywhere en en en asdfghhgfdsasdfg

MIJN FEELS
AL MIJN FEELS

642Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 9:52 am

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Haha Inge en schietspellen n.n Ik vvraag me af hoe je het zou doen op horrorspellen waar je weerloos bent en jezelf niet kunt verdedigen. XD

643Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 10:43 am

Aya

Aya

Super leuk setje voor Solance!! Smile

644Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 12:44 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Dankje! Ben er zelf heel blij mee en was uitgeken op mijn vorige setje -die ik overigens heel mooi vind-

Als ik zo beneden ben ga ik maar weer posten. Zit bomvol inspiratie.

645Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 1:05 pm

Aya

Aya

Ik vind persoonlijk deze leuker Smile Al vond ik die andere niet stom hoor.
Sowieso vind ik het leuk om soms te veranderen. Ik heb bij Aya ook een moeilijke, ze is gewoon een model op een ebay winkel X3 Maar ze heeft volgens mij ook niet meer die kleuren in haar haren Razz

646Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 1:10 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Goooodmorning people :3

647Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 1:24 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Solance schreef:Haha Inge en schietspellen n.n Ik vvraag me af hoe je het zou doen op horrorspellen waar je weerloos bent en jezelf niet kunt verdedigen. XD

In Amnesia deed ik het best goed toen ik wat gekalmeerd was, omdat dat weerloos zijn qua tactiek heel veel gemeen heeft met een stealth-manier van spelen in spellen met wapens.

Also
GUN UITGESPEELD. asdfghjjhgfdsasdfg
ASDFGHJK
I can't
Unable to even.
FEELS O.o

G'dafternoon y'all

648Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 1:46 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Hahaha, ik vind jouw reactie op spellen geweldig :')

Ik heb echt even haat aan ratten momenteel. 2 van mijn ratten hebben een tumor (een wist ik al maar die ander kwam ik gister pas achter) en 2 ratten hebben haaruitval.

Ik heb drie ratten, bwt. De jongste heeft een tumor (Din).
Armani heeft een tumor en haaruitval en Coco heeft alleen haaruitval. Ben echt niet blij nu. DIN IS NOG ZO JONG! :C Ik wil niet dat ze een tumor heeft.

649Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 2:04 pm

Aya

Aya

Dat is wel zielig Sad Hoe kan het dan dat ze alle twee een tumor hebben? Uit hetzelfde nestje? Of hebben ratten dat vaker?

650Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 2:06 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ratten zijn tumorgevoelig. Din en Armani komen niet uit hetzelfde nest, Armani en Coco wel. (Die twee hebben haaruitval.)

Arhg. Heel frustrerend. En ik wéét het van tevoren dat ratten niet oud worden maar toch. Als ze dan op het punt staan om echt goed ziek te worden zit je toch even in een klein dipje. ;l Ze zijn zo lief.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 26 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende

Permissies van dit forum: