Uhu, dat had ik toch gezegt? Hi's sooo awesome en en en, hij gaat gwn aan als je op 'aan' drukt ;D Alleen isi wel ff wennen, op dit moment gaat het op m'n mobieltje sneller typen... x)
Profiel Partner: Fall in love? No thank you. I'd much rather fall asleep. Leeftijd: 18 jaar
Hahaha, moest je echt zo iemand willen hé. Misschien dat je geïnteresseerd bent om Alice half over te nemen? Dat we met twee het personage spelen, haar character kan je lezen ^^ Moest je willen hé. Uiteraard post ik niet in jouw topics hé, zoiets als halfpension ofzo XD
Profiel Partner: Once upon a time.... can happen anytime Leeftijd: 20 freakin' years dude
Als ik nu eens meisjes zou kunnen spelen ea dan zou ik ja gezegd hebben....maar ik heb echt al meer dan twee jaar geen meisjes meer gespeeld, als je een tomboy niet meerekent xD
Meh, Niall die a-team zingt. Heb serieus kippenvel <3
Iewl. Gadver. 1D. - Gruwelt - Ben blij zodra die hype over is. n.n
Ik moet toegeven Joke, het is niet altijd leuk al sje een verlegen persoon hebt waar je moeizaam toenadering bij kan krijgen ;P En door mijn inactiviteit kan ze geen band opbouwen met Laury xD
Profiel Partner: Once upon a time.... can happen anytime Leeftijd: 20 freakin' years dude
Sst, My 1D Ik ben al twee jaar een directioner, haat aan diegene die zeggen dat ze een directioner zijn terwijl ze de videodiaries niet eens kennen --'