Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+34
Aya
Rosie
Zayn
Juliette
Fletcha
Dancer
Lailey
Dyrell
Megan Derley
Lucas
Mahiya
Zachery
Ray
Avan Rodriguez
Doom
Booth
Dean Garton
Zane Northland
Emmelie
Drew
Uruha
Vanessa
Perrie
Troy Redoran
Admin
Jassher
Paco.
Chloë
Iana
Pasqual Scodelario
Flair
Solance Ainsworth
Delilah Hudson
Alice
38 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 29 van 30]

701Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 7:55 pm

Juliette

Juliette

Lijkt me echt wel een affe serie. Volgens mij kon je ze een paar maanden geleden toch ook op Jim kijken? Niet? Oh well, ik ga eens een kijkje nemen. ^^

702Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 8:16 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Hm, ik heb nu alle DVD's van Skins n.n Dus ik kan het lekker lui op de playstation kijken.

Maar ik ga gauw even verder met mijn 'christmas'suprise.

703Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 8:19 pm

Ty

Ty
Sufferd

Okay, Eileen nu maak je me nieuwschierig. ^^

Ik wil ook skins kijken, maar op youtube vind je enkel van die brol met een super slechte kwaliteit:(

704Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 8:22 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ha, mooizo dat ik je nieuwsgierig maak.

Alleen doordat ik de balle verstand heb van Actieforum wil mijn 'suprise' niet werken. ;c

705Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 8:24 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Gelukt!

Vrolijke feestdagen iedereen (:

706Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 8:27 pm

Ty

Ty
Sufferd

Die 'Vrolijk kerstfeest!' onder alle avatars vind ik wel leuk gevonden! n,n

707Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 8:28 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

n.n

Leuk gevonden, LEUK GEVONDEN? Man, het is dat ik zo graag verrassingen wil organiseren en dat 't me een leuk idee leek, maar anders.. Wat is dat lastig te vinden, haha.

708Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 8:29 pm

Aya

Aya

Wat is er gebeurt? 0.0 :p

Edit:

Haha laat maat, dat poppie :p cool :p

709Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 8:37 pm

Juliette

Juliette

Ahahah, oke. ;D

710Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 8:38 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Wieeehj, ik ben echt helemaal vrolijk nu. ;3 Ja, ik maak me zorgen om mijn ratje, maar ben nu wel extreem vrolijk.

YAY kerstfeest op HorseHome! Wie gaan er allemaal optreden? ;p

711Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 8:41 pm

Ty

Ty
Sufferd

Mijn twee accountjes Ty en Juliette zeker weten! Ty zal zoieso wel met Valerie gaan. Maar ik twijfel of ik Juliette een date ga laten zoeken, of ik haar gewoon alleen laat gaan.

Dat gebied 'Kerstfeest' is zo verleidelijk om in te posten. Alleen wil ik niet als eerst. ^^

712Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 8:46 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Gewoon doen joh n.n Lekker een open topicje waar Juliette bv warme choco staat te drinken en kerstkraampjes staat te bekijken.

Oooh ik wil zo graag posten daar <3 Maar ik kan niet, moet nog ff le Pasqualpost afmaken.

713Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 8:51 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Een kerstfeest.. Ik zie Roya nog wel gaan. Troy alleen als hij iemand heeft om mee te gaan (hoeft nog niet eens een romantic interest te zijn; hij heeft niets met kerst, dus zonder een kameraad of een ander gezellig persoon gaat hij niet), Seth zou ellendig gaan zitten zijn in een hoekje, dat vooraf weten dus wss niet gaan en Riot.... Ik wens Solance heel veel succes xD

714Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 8:53 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ooh Solance gaat smeken eey. Echt keihard. Gaat zijn hand vastpakken, puppie-oogjes opzetten en hem heeeel lief aankijken.

715Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 8:53 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Dan gaat hij zich heel gebruikt voelen, ik raad het haar niet aan xD

716Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 8:54 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Eileen, thankya voor alles wat je hier nu zit te doen! =3

Ik kom snel even piepen om te kijken of alles hier nog zijn gangeteje gaat. Hier bij ons thuis zijn we druk bezig met taarten bakken, tafels zetten .. Morgen groot geest hier =3

Ik moet dan nog even denken met wie ik allemaal naar het kerstfeest ga. ^^
& Ty, moest ik nu een jongen hebben zou ik Juliette wel bijgestaan hebben. Maar dat mocht niet baten, ik heb genoeg aan mijn girls xD

& Eileen, die peetjes onder de avatars zijn echt awesome!

https://paradigm-shift.actieforum.com

717Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 8:55 pm

Ty

Ty
Sufferd

Ahaha, dit is grappig:
Ik verveelde me dus ik was het topic tussen Pasqual en Perrie aan het lezen en dan lees je in een post van Pasqual: 'Het meisje stelde zichzelf voor als Perrie en hij moest automatisch denken aan Perry het vogelbekdier. Dat beest was echt awsome.'
Ik lag echt in deuk. >D

718Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 9:00 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Man, ik heb zelfs humor in mijn posts. *egotripper eeey*

Yay, Pasqual is zojuist op zijn bek gegaan en heeft wss een meisje laten schrikken. Ik ben goed eey.

En dankje, Joke. NP trouwens, ik doe het graag, vind het leuk en omg nu ben ik hyper en vind ik kerst zelfs leuk.

@ Inge, kan je ff online komen op gezichtsboek of msn? We moeten nog afspreken.

Aaah ben zo hyperdepyper nu.

719Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 9:01 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Weet je, zal ik het gezamenlijke topic voor het kerstfeest openen?
Ik heb nu even vrij gekregen van m'n ouders (Oef .. xd) dus moesten jullie dat willen?

Als iemand anders het wilt doen, mij best. :3

720Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 9:01 pm

Perrie

Perrie

Hahaha

721Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 9:02 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ik zeg; doen. n.n Altijd handig om zo'n topic te hebben

En ik zit heerlijk te genieten van Within Temptation hierzo.

722Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 9:03 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Ik hou van Within Temptation en Celine dion! <3

Oké, dan zal ik daar maar aan beginnen. ^^

723Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 9:03 pm

Ty

Ty
Sufferd

Doen Joke! Doen, doen, doen! :'D
Ik reageer waarschijnlijk wel als eerst!

724Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 9:04 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Haha, oké. Dan kunnen jullie binnen een halfuurtje een post verwachten.
Voor de duidelijkheid people, ik ga mijn interpretatie van het feestje neerschrijven dus moesten jullie iets 'anders' in gedachten hebben dan mogen jullie dat ook verwoorden in jullie eigen posten héah. ^^

725Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 24, 2012 9:08 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ik ga zelf een beetje een kerstmarktidee erin verwerken, probably. n.n Warme choco ftw.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 29 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30  Volgende

Permissies van dit forum: