• Een meisje rond de 17 jaar liep gewond ergens naartoe, ze wist niet echt naar waar .Ze reisde al een paar dagen. In haar ogen stond geschreven dat ze vreselijke dingen had meegemaakt. Haar armen onder de krassen, haar lichaam bedekt onder de blauw plekken. En dat allemaal omdat haar ouders niet naar haar wilde luisteren. Tranen streelde haar eens zo zachte wangen als zijde, die nu zo ruw waren als bewijze van spreken een schuurborstel. Ze knielde neer toen ze aan een rand van woest water stond. Het was dodelijk als je in het water terecht kwam, je zou onmiddellijk tegen rotsen gesmeten worden. Misschien de perfecte dood. Haar ouders hadden nooit tijd voor haar, riepen altijd tegen haar. Ze kon nooit iets goed doen. Ze was uiteindelijk naar haar vriend verhuist. Het ging een heel lange tijd goed. Maar uiteindelijk begon hij haar te bedriegen en toen ze zei dat ze zo niet verder kon met hem, mishandelde hij haar en verplicht hij haar dingen te doen dat ze niet wou. Door die problemen had ze haar eigen zitten snijden .Uiteindelijk heeft ze al haar moed bijeen geraapt en liep ze weg. Ze wist dat hij haar zou volgen, dus liep ze door toegegroeide bossen waar niemand haar kon vinden. En zo was ze in HH toegekomen. Ze vroeg zich af waarom ze leefde, en welke doelen ze eigenlijk had. Ze leefde gewoon om daarna te sterven. Meer geluk leek ze niet te hebben in haar leven. Toch snapte ze niet wat ze elke keer verkeert deed, want ze was een lief en zachtaardig meisje geweest. Nu angstig en depri. De wind streelde haar mooie haren die nu eerder vettig waren, maar dat was nu echt niet haar grootste probleem. Haar ogen die eerder glansde waren nu betraand en dof. Ze stond recht en keek naar het water dat tegen de rotsen kaatste. Alle negatieve dingen kwamen naar boven, en ze kneep haar ogen toe. Ze zette een paar passen naar voren. “Geef me vleugels en leid me naar een betere wereld, waar ik wel thuis hoor.” Net toen ze wou springen, voelde ze een warme hand aan haar arm, ze kon niet verder want de hand klemde rond haar boven arm zodat ze niet verder kon. Ze draaide haar geschrokken om en keek wazig en angstig naar de persoon die haar vast had.
-Voorbehouden voor Pasqual-
-Voorbehouden voor Pasqual-