Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My beautiful jumper -open-

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1My beautiful jumper -open- Empty My beautiful jumper -open- za jan 14, 2012 3:53 pm

Harry

Harry

Met draaiende bewegingen roskamde hij de vacht van Bailey, het zonnetje scheen daarom was Harry Bailey buiten gaan poetsen. Hij legde de roskam weg en begon met de harde borstel de vacht van Bailey te borstelen. Toen de los zittende haren verwijderd waren legde hij toen ook de harde borstel weg en begon met de zachte borstel rustig de zwarte vacht te poetsen. Hij had gisteren in de weide gestaan waar Bailey gebruik van had gemaakt. Zijn vacht was bedekt geweest met modder, wat er nu allemaal al weer af was. Zijn zwarte vacht glom in het zonlicht. Met de schapenhandschoen liet hij de vacht nog meer glimmen. Hij spoot wat ontklit-shampoo op de manen, en begon de manen uit te kammen. Bailey duwde zijn zachte neus tegen zijn schouder, harry's lippen krulde omhoog. Toen Bailey blonk pakte hij het dekje waar Bailey's naam op stond. Hij pakte het zwarte springzadel en legde die voorzichtig op de rug van Bailey. Hij pakte de singel en singelde hem aan, maar zoals gewoonlijk blies Bailey zijn buik op. Harry lachte toen hij merkte dat hij het weer deed en aaide hem even over zijn neus. Hij pakte het zwarte hoofdstal en deed handig het bit in. Toen alle riempjes goed vast zaten liep hij met Bailey naar de springpiste van de manege. Zijn ouders hadden hem en Bailey afgezet bij de manege en zouden hun weer ophalen rond vijven. Bailey had een stal gekregen waar hij in kon staan tot het vijf uur was als hij klaar was met springen. Vrolijk stapte hij naar de springpiste en trok veel bekijks. Een paar meisje keken hem gigelend aan harry glimlachte vrolijk naar hun, stalknechten keken jaloers naar bailey maar Harry negeerde dat. In de springpiste singelde hij Bailey nog twee gaatjes aan en maakte de beugels op maat. Hij stapte lenig op en spoorde Bailey aan tot stap, na twee rondjes liet hij hem op een rustig draven. Toen Bailey goed opgewarmd was ging Harry doorzitten. Hij had daar vroeger veel op geoefend en kon dus bijna bewegenloos in het zadel zitten. Hij spoorde hem aan en liet zijn teugel ietsjes losser. Bailey begreep het meteen en begon aan een gecondoleerde galop, Harry stuurde hem op een hindernis af en spoorde net voordat hij sprong nog een keer aan en ging in de verlichte zit zitten. Het zweef moment vond hij altijd super en genoot daar ook van. De tweede hindernis ging ook perfect dus beloonde harry hem met een klopje op zijn hals en liefkozende woordjes. Na de tweede ronde merkte hij dat er iemand aan de rand van de piste stond te kijken. Hij liet Bailey overgaan tot midde draf en besloot zo nog een hindernis te nemen en dan naar de gene die stond te kijken te sturen.


- Open-

2My beautiful jumper -open- Empty Re: My beautiful jumper -open- zo jan 15, 2012 11:43 pm

Isaura

Isaura

Isaura zette een grote bruine kwpn'er hengst op stal. Washtington's vacht was al terug zo goed als opgedroogd. Een stalknecht kwam naar haar toe. "Hij ging mooi Isaura, hij zal snel verkocht zijn." Sprak hij. Isaura glimlachtte en gaf de kwpn'er een klopje op zijn hals. Deze duwde automatisch zijn neus tegen haar arm aan. Ze keek de stalknecht weer aan. De jongen was een jaar of 16 en deed hier een bijbaantje. Hij had talent, jammer dat niemand het merkte. Ze had hem eens meegevraagd op buitenrit. Ze kon StarLight niet vertrouwen, nog niet. De jonge arabische merrie had ze een week geleden toegewezen gekregen. Ze had Sam, de stalknecht, gevraagd of hij met Washington mee had willen rijden. De jongen had een uitstekende zit en was een met het paard. Als hij ouder was geweest had ze al lang voorgesteld aan de baas hem een baantje als ruiter aan te bieden. "Jep, hij zal snel weg zijn. Maar voor hij weg gaat, gaat hij jou nog een gunst bewijzen. Volgende week zondag kan ik niet op wedstrijd, ik heb Meneer Geyson gezegd dat ik een uitstekende vervanger heb." Zei Isaura met een glimlach. Sam leek zijn oren niet te kunnen geloven. Zonder nadenken had hij Isaura een knuffel gegeven. Isaura grijnsde en sloot de staldeur van de hengst. Sam ging verder met zijn werk terwijl Isau naar de springpiste ging. Een andere jongen was er al aan het rijden. Ze bekeek het eerst even vanaf een afstandje. Dat paard kende ze niet. Ach, waarschijnlijk zijn eigen paard. Ze ging naar het hek toe en leunde er tegen aan. Het paard liep keurig en de jongen kon duidelijk paardrijden. Ze schatte hem naar de jonge kant, Sam zijn leeftijd. Waar was de tijd dat zij zo jong was geweest? Op die leeftijd had ze de belgische warmbloed Marengo leren kennen. Toen al een paard van een jaar of 9. Toch was er meteen een klik geweest tussen hen. Marengo was veel te vroeg gegaan. Nog maar 14 jaar. Isaura rouwde nog steeds om hem. Het paard had haar door 5 harde jaren geholpen. Hij had zijn doel bereikt. Hij had haar naar de top gebracht. Ze was een profesioneel ruiter dat zo goed als ongeslagen was met haar paarden. Vorig seizoen was ze ongeslagen gebleven met Washington. Het had haar de boost gegeven die ze nodig had gehad om weer paarden zadelmak te maken. StarLight was een van die paarden. De jonge arabische merrie was amper zadelmak geweest toen ze een buitenrit waren gaan maken. Isaura was bikkelhard voor de paarden maar respecteerde hen wel. Ze daagde de paarden uit om tot het uiterste te gaan. Het uiterste in vertrouwen. Dat deden ze ook. Washington zou over vuur springen moest ze het hem vragen. Terwijl Isaura wat verzonken was in gedachten merkte ze niet dat de jongen met het paard haar richting uit kwam.

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

3My beautiful jumper -open- Empty Re: My beautiful jumper -open- ma jan 16, 2012 5:07 pm

Harry

Harry

De tweede hindernis kwam al in zicht bailey was in het goede tempo nu alleen nog een goede afzet en ze zouden er over heen vliegen. Hij drukte zijn kuiten kort maar nadrukelijk tegen de buik van bailey voor hij naar voren leunde en zijn teugels naar voren bracht. Bailey zette goed af en sprong over de hindernis heen, net voor de derde drukte harry weer met zijn kuiten tegen bailey's buik. Harry beloonde hem en liet hem in een rustig tempo nog twee rondjes langs de rand van de bak stappen. Hij liet hem zijn hals strekken en klopte hem nog 's op zijn bezweten hals. Hij had goed gewerkt vandaag soms had hij zo zijn streken en weigerde hij een hindernis of begon hij plots te bokken. Er zat geen medische reden achter volgens de dokter, hij had alleen zo zijn momenten volgens de dokter. Voordat hij voor de derde keer langs het blondharige meisje zou lopen liet hij bailey halt houden. Die zoals altijd keurig vierkant stond dat deed hij al sinds harry dat kon herinneren. Hij vond het een must en ging er ook geen verandering in brengen. Vrolijk keek hij het meisje aan, 'hi there'zei hij terwijl zijn mondhoeken omhoog krulde en er een -onweerstaanbare- glimlach verscheen. Bailey brieste en keek het meisje ook nieuwschierig aan, 'ik ben harry dat is bailey, leuk je te ontmoeten'stelde hij zich voor. Hij klopte bailey nog 's op zijn nek voor hij zijn blik weer naar het meisje eerder vrouw te noemen wende. Ze leek een paar jaar ouder dan hem te zijn, waarschijnlijk in de twintig.

4My beautiful jumper -open- Empty Re: My beautiful jumper -open- ma jan 16, 2012 9:59 pm

Isaura

Isaura

Isaura werd uit haar gedachten gerukt door een jongensstem. Ze keek op van waar de stem vandaan kwam. Ver moest ze niet zoeken, de jongen stond voor haar. Isaura glimlachtte even naar hem. Hij was inderdaad jong. "Hi" antwoorde ze met haar amerikaans accent. Isaura was opgegroeid in Amerika. Haar beste maatje Taylor was haar grote jeugdliefde geweest. Beiden hadden ze moeten leren omgaan met een sterrenstatus. Al was Taylor altijd bekender geweest door de meerdere rollen. Isaura had een zangcarrière opgebouwd maar ze werd gek van de druk. Op haar 16de verhuisde ze dan ook naar HH. Daar had ze Kangin leren kennen en had ze een paar maanden later ook meteen haar baantje vast gekregen. Ook had ze haar school afgewerkt en had ze een mooi diploma op zak. Een jaar of twee streken voorbij. Taylor had haar opgezocht, haar in een tweestrijd gesleept door naar hier te komen. Ze had de keuze moeten maken tussen haar jeugdliefde en haar beste maatje. Uiteindelijk had ze Taylor het ja-woord gegeven op jonge leeftijd. Uiteindelijk hadden ze er beiden spijt van gehad. Vorig jaar waren ze dan ook als vrienden uit elkaar gegaan. De scheiding was geen enkel probleem geweest. Isaura was nog bijna een jaar in Amerika gebleven maar de laatste maanden werd het haar allemaal teveel. De pers bleef hun verleden ophalen alsof er ooit nog een kans op slagen zou geweest zijn. Daar was ze zeker van van niet. Isaura moest toegeven, zijn glimlach was haast onweerstaanbaar. Ook haar tandpasta glimlach kwam tevoorschijn terwijl ze een lok uit haar gezicht streek. Ze was dan wel een jonge vrouw, vanbinnen bleef ze jong. Ze had een deel van haar jeugd gemist gehad en daar had ze spijt van. Ze zou alles opnieuw beleven. "Aangenaam. Mijn naam is Isaura" Zei ze vrolijk. Haar helderblauwe ogen richtte ze even op het paard. Daarna keek ze weer naar de jongen. "Hij loopt mooi voor je. Is het je eigen paard?" Vroeg Isaura uit pure interesse. Ze kwam zulke dingen altijd wel graag te weten. Misschien zou het nog tussen hen klikken. Dan kon ze hem misschien vragen of hij eens met haar op buitenrit wou gaan. Haar buitenritten waren nooit normaal, er waren altijd verassende wendingen als zij op buitenrit ging. Soms gooide ze het zadel van het paard en gingen ze zwemmen in een meer. Of reden ze zonder zadel door de bossen. Ze had zelfs een keer tussen een paar wilde paarden gereden. Ze had gemerkt gehad hoe het paard zich heel anders had gedragen maar het was een geweldige training geweest.

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

5My beautiful jumper -open- Empty Re: My beautiful jumper -open- di jan 17, 2012 4:24 pm

Harry

Harry

De jonge vrouw toverde een stralend witte glimlach tevoorschijn, ze streek een lok uit haar gezicht en antwoorde op zijn vraag. 'Aangenaam. Mijn naam is Isaura'antwoorde ze vrolijk. Hij glimlachte vrolijk terug en bekeek haar ietsjes beter ze had blond haar, lichtblauwe ogen en was in de twintig wat hij al eerder had opgemerkt. "Hij loopt mooi voor je. Is het je eigen paard?" vroeg Isaura, Harry's lippen krulde zich weer omhoog tot een glimlach bij het horen van het compliment. 'Thanx for the compliment'zei hij met een brits accent. 'Jep he's mine' vervolgde hij vrolijk terwijl hij een bailey op zijn hals klopte. Hij stapte lenig af en grinnikte toen bailey zijn hoofd over zijn schouder liet hangen en brieste in zijn oor. 'Ik moet hem even uitstappen loop je mee?'vroeg hij terwijl hij haar vrolijk met twinkeling in zijn ogen aankeek. Hij maakte de beugels op maat zodat ze niet tegen bailey aantikte. Hij haalde de teugels van Bailey iets naar voren zodat hij hem makkelijker kon vastpakken. Hij begon alvast naar de uitgang van de springpiste te lopen.

6My beautiful jumper -open- Empty Re: My beautiful jumper -open- di jan 17, 2012 9:44 pm

Isaura

Isaura

Isaura keek de jongen aan en glimlachtte even. Ze merkte zijn britse accent weer op. 'You're welcome.' Glimlachte ze richting hem. Het paard wende zijn hoofd naar haar toe waardoor ze zachtjes over zijn neus streelde. Ze keek enigsinds verbaasd toen de jongen zei dat het paard van hem was. Isaura had immers op die leeftijd nog niet eens haar eigen paard gehad. Haar moeder was rijk genoeg geweest maar die was er altijd van overtuigd geweest dat ze zou moeten werken voor haar eigen paard. Haar moeder was op dat gebied ouderwets geweest. De jongen vroeg of ze mee wandelde. Ze knikte en rekte zich eens uit. Haar rug voelde stijfjes aan van te leunen tegen het hek. De twinkeling in de jongen zijn ogen was haar niet ontgaan. Ze wandelde langs hem en keek hem even aan. Hij was een klein stukje groter als haar. God damn, zelfs een 17jarige jongen was groter als haar! Isaura leek dan ook eerder op een blond poppetje dan op een model. Toch was ze met haar 1.63m niet echt heel klein, eerder normaal. Ze hoorde een meisje iets zeggen. 'Is dat niet die ene amazone, hoe heet ze?' Sprak ze zachtjes. Isaura keek hun richting uit en trok een waarschuwende blik vanonder haar gidzwarte wimpers. Ze wou geen geroddel. Niemand moest weten dat zij de ex was van Taylor Lautner. Ze wou terug minder bekend lijken en alle foto's uit de tijdschriften laten verdwijnen. Er waren nog een paar oude roddels die hier en daar nog eens opdoken met erge oude foto's. Ze had een week of drie geleden zelfs een foto van haar en Kangin in een boekje gezien. 'Ex Taylor lautner heeft een ander?!' Bij zulke teksten rolde ze enkel eens met haar ogen. Dat ze haar gewoon met rust lieten. Haar leven ging verder zonder hen. Ze wist niet eens of Kangin nog leefde. Ze zuchtte even onhoorbaar. Toen het paard was uitgestapt keek ze hem even aan. "Kom we gaan iets drinken, ik trakteer." Zei ze. Ze glimlachtte en wandelde samen met hem naar de kantine. Ze ging aan een tafeltje zitten en keek naar Pieter die een 5 jarige vos aan het rijden was. Ze kende pieter best goed, hij was een van de jongens waar ze ooit mee uitging in de weekends. "Trouwens, dit gaat dom klinken maar, hoe oud ben je eigenlijk?" Zei ze toen grijnzend. Ze kon er niets aan doen. Ze wou gewoon weten hoe oud hij was.

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

7My beautiful jumper -open- Empty Re: My beautiful jumper -open- wo jan 18, 2012 4:33 pm

Harry

Harry

Gelukkig vond Isaura het goed en liep ze met hem mee, hij merkte dat ze een paar cm kleiner dan hem was. Of het kwam gewoon omdat hij lang was want echt 'klein' was ze niet. Bij de uitgang hield hij Bailey even in en opende het hek, hij hield handig het hek met zijn ene hand open en liet bailey uit de sprinpiste lopen en hem meteen naar hem toe draaien zodat hij het hek weer kon sluiten. Vrolijk knuffelde hij Bailey even die in zijn haar begon te knabbelen en wachtte toen op Isaura. Hij liep naar de stal die tijdelijk zijn eigendom was en zette Bailey erin. Een zweetdeken was nu niet meer nodig vond hij hij krapbde wel even zijn hoeven uit want in deze bak zat een soort van verscheurde rubberen matten. Het reed wel lekker maar het bleef heel iritant onder de hoeven plakken. Toen hij klaar was gaf hij Bailey nog een kleine beloning en sloot toen de staldeur. 'Kom we gaan iets drinken, ik trakteer'zei zeterwijl ze glimlachten. Hij knikte instemmend hij had dorst van het rijden gekregen. Gezamenlijk liepen ze naar de kantine toe. Ze zaten aan een tafeltje bij de bak Harry bekeek de jongen die aan het rijden was. Hij reed netjes hoewel hij sommige anders zou doen. De vos waar hij op reed was prachtig vond hij. Hij wende zijn blik weer af toen hij Isaura hoorde praten, 'trouwens, dit gaat dom klinken maar, hoe oud ben je eigenlijk'zei ze met een grijns op haar lippen. Hij keek haar even fronsend aan maar liet toen een glimlach verschijnen 'er bestaan geen domme vragen, dus ook geen dom klinkende vragen'zei hij grijnzend. 'Ik ben 17, jij rond de twintig right?'zei hij vrolijk. Hij zou erg blunderen als het bleek dat ze 16 of 17 was. Hij wende zijn blik weer naar de jongen die aan het rijden was, hij had zijn paard aangespoord tot galop, maar hield de teugels iets te strak waardoor het paard niet mooi uitkwam. 'Ken je hem?'vroeg hij terwijl hij zijn blik op het paard en de ruiter gericht hield.

8My beautiful jumper -open- Empty Re: My beautiful jumper -open- wo jan 18, 2012 6:05 pm

Isaura

Isaura

Isaura keek weer even de rijpiste in. Pieter had zijn cap op. Dat verbaasde haar. Pieter reed meestal zonder cap. Dan moest dit wel een heel moeilijk paard zijn, anders droeg hij dat ding niet. Pieter was een persoon die zijn paarden vertrouwde en erg goed reed. Ondanks dat hij nu een springpaard aan het rijden was, reed hij liever dressuur. Je zag ook dat hij minder perfect zat met korte beugels. Ze keek terug naar Harry die haar beantwoorde. Ze grijnsde om zijn antwoord. Toch bleef ze haar dom voelen. "Uhuh, 22. My god, ik voel mij oud nu" Zei ze lachend. Ze knikte op zijn vraag. Ze keek nog even naar Pieter en daarna weer naar Harry. "Jep, that's Pieter. Hij's een van mijn vrienden. Normaal rijd hij beter maar ik denk dat het paard nog niet echt te vertrouwen is. Anders reed hij zonder cap." Zei ze. Ze kwamen de bestelling opnemen en Isaura betaalde alvast. Al snel stonden er twee drankjes voor hun neus. Ze zag dat Pieter het paard liet uitstappen. Hij zwaaide eens naar haar en Isaura grijnsde. Ze zwaaide terug en grijnsde toen hij een kusje haar richting blies. Ze rolde daarna even met haar ogen. Typisch Pieter. Ze haatte het als hij dat deed. Hij en zij zou toch niet werken. Ze zou nooit van hem houden. Ze wendde zich weer tot Harry. "Hoe lang rij je al?" Vroeg ze geïnteresseerd. Isaura hoorde je in het begin altijd volledig uit, zo was ze nu eenmaal.

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

9My beautiful jumper -open- Empty Re: My beautiful jumper -open- wo jan 18, 2012 7:09 pm

Harry

Harry

Isaura was twee en twintig uit haar antwoord op te maken. Niet verkeerd geschat dus, hij grijnste toen hij hoorde dat ze zich oud voelde. Harry wende zijn blik van de ruiter en het paard af toen hij Iana zag knikken in zijn ooghoeken. "Jep, that's Pieter. Hij's een van mijn vrienden. Normaal rijd hij beter maar ik denk dat het paard nog niet echt te vertrouwen is. Anders reed hij zonder cap."Hij fronste licht, ookal vertrouwde hij het paard nog zo goed zoals Bailey hij droeg altijd een cap. Het zag er dan misschien niet zo charmant uit maar efficiënt was het wel. Een serveerster kwam de bestelling opnemen, hij bestelde wat cola. Voor hij Isaura kon tegen houden had ze al betaald. 'Je had míj moeten laten betalen' Zei hij nep-boos. 'Nu gedraag ik me niet als een goede heer' voegde hij er grijzend aan toe. Binnen een paar minuten stond hun drinken voor hun neus. Hij pakte zijn cola met twee handen vast en leunde met zijn ellebogen op tafel. Hij nam een slokje van de cola. Pieter zwaaide naar Isaura zag hij in zijn ooghoeken omdat er niet veel beters te zien was keek hij naar pieter. Hij blies haar een kushandje toe, Harry keek grijzend naar Isaura. Voor hij haar kon vragen of ze een stelletje waren had zij al een vraag klaar liggen. "Hoe lang rijd je al?" vroeg ze geïntresseerd. Het maakte Harry niet uit dat het bijna leek alsof hij een kruisverhoor had. 'Ehm even denken hoor' hij zette zijn glas op tafel en begon kleuterig op zijn vingers te tellen. Hij was begonnen toen hij tien was hij was niet zeventien dus....'zeven jaar'zei hij vrolijk. Hij wist niet of ze het überhaupt wou weten maar het boeide hem even niet. 'Toen ik tien was begon ik op een mange. Op mijn twaalfde verhuisde ik met mijn ouders die een ranch hadden gekocht. Toen kochten ze bailey ze maakte veel wens ect. Dus boden ze aan een deel van mijn huisje te kopen en gaven ze me Bailey mee. Die ik btw zelf heb ingereden.'zei hij vrolijk. Hij wist niet of ze wel geluisterd had maar het maakte hem niet. 'And you?'vroeg hij terwijl hij geïnteresseerd naar haar keek. Hij pakte zijn glas weer met twee handen op maar dronk er niet uit.

10My beautiful jumper -open- Empty Re: My beautiful jumper -open- wo jan 18, 2012 8:39 pm

Isaura

Isaura

Toen de drank op tafel werd gezet betaalde ze. Toen hij nepboos een opmerking maakte grijnsde ze en stak ze haar tong uit. Ze trok een triomfantelijk engel gezichtje en keek hem aan. "Dan betaal jij toch het volgende rondje?" Zei ze nogal zoetjes terwijl ze een overlief gezicht trok. Ze moest er zelf van grijnzen. Als ze niet had gelachen had het geleken alsof ze echt een bepaald soort meisje was. Ze was het acteren duidelijk nog niet verleerd. Ze zag hem tellen en grijnsde. Zeven jaar was al een hele tijd. Ze leunde met haar ellebogen op tafel. Haar handen hield ze lichtjes voor haar mond. Ze keek hem aan en luisterde geboeid. Isaura was altijd erg geïnteresseerd in dingen die mensen zeiden. De jongen had geluk met zulke ouders. Zij had het lang niet zo makkelijk gehad. Toen hij zei dat hij het paard zelf had ingereden glimlachtte ze. "Je hebt hem goed ingereden. Het is niet makkelijk een paard goed in te rijden." Zei ze toen op een zachtte toon. Isaura sprak over het algemeen met zachtte tonen. Toch was ze altijd duidelijk als ze iets zei. Hoe lang zei al reed. Ze dacht even na. Zij was nu 22, ze reed al vanaf haar 5de dus kwam ze uit op zo'n 17 jaar. Ze schrok eigenlijk van haar eigen uitkomst. "Al 17 jaar. Pffooeee ik zei toch dat ik oud was." Zei ze toen met een lachje. als ze zich dat zo bekeek was 17 jaar echt al lang. "Weet je, je hebt geluk met je ouders. Toen ik van Holywood naar hier kwam had ik net genoeg geld voor 2 maanden huur te betalen van een klein huisje en eten voor mij en mijn hond. Mijn moeder had hopen geld, maar vond dat ik er zelf voor moest werken. Ik was nog geen 18 dus kon ik niet aan mijn geld dat ik had verdiend als kind. Toch was ik toen het gelukigste van alles. Ik had de tijd van mijn leven. Gek doen, kinderachtig wezen, je van niets aantrekken en met de paarden bezig zijn. En ofcourse met jongens rondhangen, verkeerde keuzes maken en shit nemen. Ik mis die tijd." Zei ze toen een beetje dromerig. ze herinnerde zich nog de tijd van toen ze met Kangin haar stalletje had geschilder. uiteindelijk hadden ze elkaar onder gekliederd en was zei een indiaan geworden en hij een cowboy. Ze had die shirts nog steeds liggen. Zelfs die van Kangin. Nu voelde ze zich echt oud nu ze sprak over vroeger. De jongen voor haar zat nu in de tijd waar zij in had gezeten. Niemand wist van haar duistere kant in HH. Echter was er die wel maar was ze er zeker niet trots op.

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

11My beautiful jumper -open- Empty Re: My beautiful jumper -open- do jan 26, 2012 2:55 pm

Harry

Harry

Isaura leek oprecht geïnteresseerd te zijn in zijn 'verleden'. En glimlachte toen ze hoorde dat hij Bailey zelf had ingereden. Door haar compliment glunderde hij even als een klein kind. Isaura leek iemand te zijn die een goed verstand van paarden had, en niet een 1 of ander tuttig penny meisje. Hoewel je haar geen penny mocht noemen, vanwege haar leeftijd. Alleen door haar lengte zou je haar als meisje kunnen beschouwen, haar gedrag duiden echter wel dat ze al echt volwassen was. Ze leek na te moeten denken hoelang ze al reed, noujah hij nam het haar niet kwadelijk hij had het zelf ook moeten doen. Hoewel hij het deels gespeeld had. Ze leek te schrikken van haar uitkomst, 17 jaar was ook al een hele tijd vond hij. Hij lachtte toen ze hoorde dat ze zichzelf oud vond, ‘je bent zou oud als je jezelf voelt’ zei hij met een glimlachje op zijn lippen. ‘Ik vind je niet oud hoor’ voegde hij er aan toe. Ook Isaura begon over haar verleden te vertelen. Hij knikte toen ze zei dat hij geluk met zijn ouders had, dat was inderdaad ook zo hij had niks te klagen. Hollywood leek hem ook tegek om te wonen, 1 nadeel de drukte etc. Hij had ook eventjes in de stad gewoond, het was leuk. Altijd gezellig enzo maar ook wel vermoeiend. Fysiek dan. Hij schrok lichtelijk toen hij hoorde dat haar moeder de bakken met geld had liggen haar gewoon niet gesteund had. Hij liet een glimlach verschijnen toen ze hoorde dat ze de tijd van haar leven had gehad en lekker kinderachtig had kunnen doen. Hij herkende zichzelf erin, met zijn vrienden dolde hij de hele tijd. Met Louis kon hij dollen, liam was meer sireus. Naill was het schattigst van de groep, daar was iedereen over eens. Zayn was the big boy en ook geliefd bij de dames. Hijzelf was de ‘flirty’ van de groep. Toen ze met een dromerige stem over de tijd die ze had gehad, stopte met praten keek hij haar vrolijk aan. ‘Come we are going to make some fun’ zei hij met een glimlach op zijn lippen terwijl hij Isaura overeind trok. Hij stond al voor de uitgang voordat Isaura had kunnen opstaan. Hij wachtte op haar en bedacht ondertussen een leuk plannetje om haar het gevoel weer terug te geven dat ze Jong was en niet Oud.

-sorry voor het late reageren-

12My beautiful jumper -open- Empty Re: My beautiful jumper -open- do jan 26, 2012 9:53 pm

Isaura

Isaura

isaura zag hem glunderen. Ze grijnsde even. Isaura was snel volwassen geworden, op haar 16de had ze perfect geweten wat ze wou doen met haar leven. Ze wou shit gebruiken tot haar 18de en dan zou ze een fuif geven en stoppen. Ze had haar aan haar woord gehouden. Op haar fuif had ze haar laatste saf gerookt. Daar was ze trots op. Iedereen misdroeg zich wel in zijn jeugd. Zelfs de braafsten hadden het wel eens gedaan. Isaura schoot in de lach van zijn opmerking. 'Nou dan ben ik een meisje van 16' Zei ze nog steeds met een glimlach op haar gezicht. Haar blauwe ogen hadden twinkels en haar tandpasta witte tanden waren te zien. Ze maakte een dankbaar gebaar over de opmerking dat hij haar niet oud vond. Ze had nu zoveel herinneringen opgehaald dat ze versteld stond van haar eigen streken. Er waren zoveel dingen gebeurd geweest waar ze nu dubbel van kon liggen. Ze ging vroeger ook altijd surfen. Harry haalde haar uit haar gedachten. Ze keek hem verbaasd aan. Ze nam zijn hand aan en stond recht. Ze grijnsde en volgde hem. 'What are we going to do?' Vroeg ze met haar opvallend Amerikaans accent als ze engels sprak. Ze hoopte vurig dat hij haar weer een meisje van 16 kon laten voelen want dat wou ze wel, dat zou geweldig zijn.

-maakt nie uit hoor Very Happy -

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum