Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

R.I.P. Isaura

+2
Lena
Isaura
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1R.I.P. Isaura Empty R.I.P. Isaura za jul 30, 2011 6:42 am

Isaura

Isaura

Ik ben terug van vakantie en jep ik ga een heel andere wending nemen op HH.
Zo wil ik eerst en vooral met een nieuw accje beginnen en wil afscheid nemen van Isaura. Dus hier de verhaallijn.

Isaura is dolgelukkig doordat Tay terug is. Ze wint zijn hart terug en hij geeft haar opieuw hoop op terug een gelukkig leven. Echter komt ze er al snel achter dat hij een kind krijgt samen met Kirsten. Isaura is woest. Ze vertrekt razend samen met haar hondje Aiko, die trouw op post langs haar zijde staat. Ze had pas afscheid genomen van haar andere hond miklo, een stafford reu, die ze ergens anders had kunnen plaatsen. In haar woestte bui loopt ze een verlaten steegje in. Het is een steegje zoals zovele steegjes in Parijs of Amerika. Isaura kent ze wel. Je wordt er harteloos vermoord zonder dat je iets doet. Ze komt er een vreemde tegen die eerst redelijk aardig lijkt te zijn. Dan maakt de vreemdeling een opmerking over Taylor en haar en scheld Isaura hem uit. De jongen/man trekt zijn mes en steekt haar neer. Isaura stort in elkaar en stuurt Aiko op om hulp te gaan halen. Ze probeert bij zinnen te blijven. Eenmaal Aiko hulp heeft gevonden en terug bij Isaura aankomt hoeft het allemaal niet meer voor haar. Ze weigert alle hulp. Na een tijdje stopt haar hart met kloppen en zal Isaura Keira Jacksons er niet meer zijn. Wat er daarna nog allemaal gebeurt zien we dan wel.

Wie zoek ik:
De jongen/man die haar neersteekt:
Iemand die haar vind:

Weet je zelf nog een leuk rolletje? Schrijf maar neer hoor.

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

2R.I.P. Isaura Empty Re: R.I.P. Isaura za jul 30, 2011 1:01 pm

Lena

Lena

Ow, wat jammer nou! Maar ik zou haar wel kunnen vinden als je het zou willen.

3R.I.P. Isaura Empty Re: R.I.P. Isaura za jul 30, 2011 1:35 pm

Isaura

Isaura

Is goed hoor,
heb je dan ook al een ideetje wat je met Aiko'tje gaat doen?

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

4R.I.P. Isaura Empty Re: R.I.P. Isaura za jul 30, 2011 1:47 pm

Lena

Lena

Ik wandel door de stad, blijf netjes uit de buurt van die steegjes want Lena is een braaf meisje, terwijl Lena wat rond aan het kijken is en in een stiller en donkerder deel van de stad komt en zo snel mogelijk doorloopt komt er een mooie hond op haar afgerend en probeert haar iets duidelijk te maken door aan haar broek te trekken en haar richting Isaura te duwen, ze herkend het gedrag ongeveer en rent achter de hond aan die haar naar Isaura brengt.

Als jij sterft blijft Aiko over, en die is natuurlijk heel heel heel heel heel heel heel droevig. Lena voelt medelijden voor de hond nadat ze de politie heeft gebeld die weigert de hond mee te nemen en die dan maar aan haar verantwoordelijkheid overlaat. Lena weet niet zo goed wat doen maar weigert de hond naar een asiel te brengen want dan wordt die misschien afgemaakt. Dus begint ze te zoeken naar Tay, hij was het vriendje van Isaura dus het klinkt best logisch dat hij de hond misschien wou hebben, zo niet, ze houdt de hond in ieder geval bij als Tay of Isaura's familie (heeft ze die?) die niet wilt door de herinneringen. Lena kan de hond gewoon niet in een asiel dumpen omdat ze weet hoe hard ze/hij haar/zijn baasje mist en hoe rottig het arme dier zich moet voelen.
Isaura kan ook een laatste wens hebben als je wilt, Lena zal alles doen om die in vervulling te laten gaan en als je iets specifiek met de hond wilt dan moet je dat ook even zeggen.

5R.I.P. Isaura Empty Re: R.I.P. Isaura za jul 30, 2011 3:37 pm

Kirsten

Kirsten

Isaura.

Omg.

Echt, we kunnen er toch over praten? We kunnen toch die topic ook laten verwijderen, doen dat er niks gebeurt is? Iedereen kan fouten maken. En zeg zelf, jij ook? Dus is dat een reden om te stoppen? Omdat ik een fout heb gemaakt.

Denk gewoon is even na, ja?!

6R.I.P. Isaura Empty Re: R.I.P. Isaura za jul 30, 2011 3:43 pm

Lena

Lena

Ik denk dat het ook eerder is omdat ze eens iets nieuws wilt. Niet alleen om dat andere. Want ze begint ook met een nieuw acc enzo

7R.I.P. Isaura Empty Re: R.I.P. Isaura za jul 30, 2011 7:22 pm

Isaura

Isaura

Jep wil gewoon iets nieuws en Isaura is zo... Uitgeleefd zeg maar.
Haar persoon heeft al zoveel meegemaakt hier op HH dat het niet meer leuk is om weer maar eens iets nieuws met haar te beginnen.


Enne Lena leuk idee.
Voor mij part mag jij Isaura dan vinden.

ff paspoortje van aiko:
Naam: Aiko v. Wankytan
geslacht: teefje
ras: Shiba inu
leeftijd: 7 jaartjes (22-07-2004)
kleur: roodsesam
speciaal: Aiko is heel gehecht aan Isaura.
Dit teefje is niet alleen heel erg aanhankelijk maar heeft ook zo haar speciaalheid.
Zo heeft zo ook een paar prijzen in de wacht gesleept op hondenshows.
DCNH Jugendclubsiegerin 2005
Beste van het ras Internationale Tentoonstelling Zwolle, 4 BIG.
Aiko heeft die prachtige pupjes op de wereld gezet gehad.
http://www.vanwankytan.nl/sakura/sakura.htm
(Op deze teef is Aiko gebaseerd)

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

8R.I.P. Isaura Empty Re: R.I.P. Isaura za jul 30, 2011 7:38 pm

Kirsten

Kirsten

Oké dan.

Maar gaan we het op zijn minst het uit praten?

Doe het wel via PB.

Ik ga uit de topic.



Laatst aangepast door Kirsten op za jul 30, 2011 9:21 pm; in totaal 1 keer bewerkt

9R.I.P. Isaura Empty Re: R.I.P. Isaura za jul 30, 2011 8:57 pm

Lena

Lena

Het topic is toch nog niet uit? Ze moet nog iemand vinden om haar neer te steken, my god dat kwam er harteloos uit. Sorry, en als je niemand vind kun je diegene ook gewoon verzinnen.

10R.I.P. Isaura Empty Re: R.I.P. Isaura za jul 30, 2011 8:59 pm

Gast


Gast

Ook Isaura hiero.
Jep diegene zoek ik ook nog.
wilt er echt niemand eens moordlustig zijn?

11R.I.P. Isaura Empty Re: R.I.P. Isaura za jul 30, 2011 9:01 pm

Lena

Lena

Als je niemand kunt vinden kan ik wel snel iets in mekaar steken, maakt mij niet uit. Ik kan zeer moordlustig zijn als ik wil.

12R.I.P. Isaura Empty Re: R.I.P. Isaura zo aug 07, 2011 11:46 am

Nerena



Ik wil euhm ....

13R.I.P. Isaura Empty Re: R.I.P. Isaura di aug 16, 2011 5:41 am

Roos

Roos

Ik heb wel een accountje.
Een jongen genaamd Tyler kan haar wel vermoorden.
Mwahhahahahah euhm ... Wil je ?

14R.I.P. Isaura Empty Re: R.I.P. Isaura di aug 16, 2011 5:53 pm

Mido

Mido

Heey Isau!! Uhm, ja als je opnieuw ergens mee wilt beginnen mag van mij ook hoor. Je hoeft niet te blijven voor Tay Wink Ik denk dat Tay en Isaura wel zo hun leven hebben gehad niet waar? Ik heb eigenlijk ook geen inspi meer voor Tay en Tay is niet echt een paarden mens dus wat doet hij op HH toch? Misschien dat iemand hem kan omtoveren tot paarden mens maar ik denk dat ik ook maar stop met Taylor Sorry maar als je helemaal met een schone lij wil beginnen misschien is dat wel beter toch?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum