Meteen stapte ze af bij de paddock, 'G-Star, gaat het wel?' zei ze bezorgd en ze keek naar zijn nek. Er was een klein wondje maar voor de rest niet echt veel te zien, 'Sorry schat, ik zorg dat je nooit meer iets overkomt.' zei ze en ze hoorde een hinnik terug. Alsof G-Star wou zeggen dat het wel goed was. Ze drukte nog een kusje op zijn fluweelzachte neus en liep toen naar de andere hengst toe. Ze deed niks anders dan hem meenemen naar de paddock en hem daarin plaatsen, ze negeerde hem volkomen. Want ze had geleerd dat dat wel hielp in deze gevallen. Net voor de neus van Fagur haalde ze een appel uit de zadeltas. 'Wat heb je dat goed gedaan.' zei ze en ze gaf de appel aan Fagur, die nu waarschijnlijk ook honger zou hebben. Want in de paddock was geen gras te vinden. Ze zadelde G-Star af en zette hem in een kleinere wei recht naast de paddock. Zo, nu kon Fagur hem tenminste niks doen. Ze bleef even kijken en had niet door dat G-Starzijn verhaal begon te vertellen. 'Ik was ook wild, toen ik werd gevangen, rond mijn 4 jaar oud, werd ik hardhandig zadelmak gemaakt en lieten ze me dressuur rijden, vreselijk vond ik het. Ze namen gebruik van mijn soepele overgangen en lieten me vreselijk hard werken om de rest te leren, te hard. Maar toen Nikki me zag, was ze 10 jaar, 4 jaar geleden dus. Nikki wou me persé kopen en heeft met hulp van iemand anders me helemaal opnieuw ingereden, we hebben een band gecreëerd. En de reden dat ze nu net wat onaardig deed was omdat je haar 2 keer beet, hoewel ze daa wel tegen kan, ze maakt wel erger mee. Maar ook omdat ze het persoonlijk nogal moeilijk heeft. Ze wil je berijden op de juiste manier en je inrijden afsluiten op de juiste manier. En volgens mij gaat ze je later de keus geven om vrij te lopen of niet. Hetzelfde heeft ze bij mij gedaan, maar ik vond haar veel te lief om achter te laten, dus bleef ik ij haar. Na de eerste nacht in de wildernis kwam ik al teruggelopen, en middernacht, zat ze daar te piekeren en te wachten op mij. Terwijl het onder nul was en het vroor, het was hartje winter. Ze heeft dus echt alles voor je over, en zal je geen pijn willen doen, dat wou ik je dus zeggen.' sprak G-Star waarna hij zich weer omdraaide en wegliep van Fagur. Zuchtend stond Nikki op en ze liep naar de paddock.
-Voor Fagur-
-Voor Fagur-