Ik wil een mens karakter aanmaken maar wil eerst weten als ik echt iet mee kan.
Dus meld je maar aan als ik genoeg aanmeldingen heb ga ik er mee beginnen.
Storry
Joey moest van zijn ouders maar eens wat anders laten leren dan alleen race, gewoon de basis van dressuur en spring. Volgens hun was dat beter en veiliger, dan het racen. Zelf racede zijn vader ook, en zei dat het beter was om ook andere disiplines te kunnen zo had je meer te bieden. Nu is hij dus hier, vriendloos, paardloos. En wie gaat hem dressuur/ springen leren? Hij moet hier een heel nieuw leven beginnen voor een paar jaar dan zou hij weer terug gaan naar de renstal. Dan is hij oud genoeg om proffecionele race's te mogen lopen
Gezocht
- Vrienden
- Iemand die hem kan leren "Rijden"
- Paard
- Misschien een love. als ik genoeg punten heb.
Eisen
- Actief. (liefst 4 dagen in de week)
- ABN
- Middelmattige post (geen 4 regels dan kan ik ook niet posten)
Dus meld je maar aan als ik genoeg aanmeldingen heb ga ik er mee beginnen.
Storry
Joey moest van zijn ouders maar eens wat anders laten leren dan alleen race, gewoon de basis van dressuur en spring. Volgens hun was dat beter en veiliger, dan het racen. Zelf racede zijn vader ook, en zei dat het beter was om ook andere disiplines te kunnen zo had je meer te bieden. Nu is hij dus hier, vriendloos, paardloos. En wie gaat hem dressuur/ springen leren? Hij moet hier een heel nieuw leven beginnen voor een paar jaar dan zou hij weer terug gaan naar de renstal. Dan is hij oud genoeg om proffecionele race's te mogen lopen
Gezocht
- Vrienden
- Iemand die hem kan leren "Rijden"
- Paard
- Misschien een love. als ik genoeg punten heb.
Eisen
- Actief. (liefst 4 dagen in de week)
- ABN
- Middelmattige post (geen 4 regels dan kan ik ook niet posten)