Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[verhaallijn] Omscholing

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[verhaallijn] Omscholing Empty [verhaallijn] Omscholing wo apr 06, 2011 9:04 pm

Zenyatta

Zenyatta

Ik wil een mens karakter aanmaken maar wil eerst weten als ik echt iet mee kan.
Dus meld je maar aan als ik genoeg aanmeldingen heb ga ik er mee beginnen.

Storry
Joey moest van zijn ouders maar eens wat anders laten leren dan alleen race, gewoon de basis van dressuur en spring. Volgens hun was dat beter en veiliger, dan het racen. Zelf racede zijn vader ook, en zei dat het beter was om ook andere disiplines te kunnen zo had je meer te bieden. Nu is hij dus hier, vriendloos, paardloos. En wie gaat hem dressuur/ springen leren? Hij moet hier een heel nieuw leven beginnen voor een paar jaar dan zou hij weer terug gaan naar de renstal. Dan is hij oud genoeg om proffecionele race's te mogen lopen

Gezocht
- Vrienden
- Iemand die hem kan leren "Rijden"
- Paard
- Misschien een love. als ik genoeg punten heb.

Eisen
- Actief. (liefst 4 dagen in de week)
- ABN
- Middelmattige post (geen 4 regels dan kan ik ook niet posten)

2[verhaallijn] Omscholing Empty Re: [verhaallijn] Omscholing wo apr 06, 2011 9:05 pm

Gast


Gast

Ik wil wel zijn love spelen ????
Lukt dat dan wel dat jij mijn paard bent en vriendje ?
Nouja laat anders eerst een plaatje van hem zien !

3[verhaallijn] Omscholing Empty Re: [verhaallijn] Omscholing wo apr 06, 2011 9:08 pm

Zenyatta

Zenyatta

[verhaallijn] Omscholing Talamo_Photo

Dit is hem

[verhaallijn] Omscholing 3336204557_138f0328e2

Zal wel lukken kan ik lekker op inspelen. Maar Le Chameur is namelijk ook een renpaard..

4[verhaallijn] Omscholing Empty Re: [verhaallijn] Omscholing wo apr 06, 2011 9:13 pm

Gast


Gast

Maar ik ga wel met hem springen is dat goed ?
Kom anders even op de chat werkt makkelijker !

5[verhaallijn] Omscholing Empty Re: [verhaallijn] Omscholing wo apr 06, 2011 9:16 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Milou, het gaat niet alleen om partnerschappen. Houd daar rekening mee.

6[verhaallijn] Omscholing Empty Re: [verhaallijn] Omscholing wo apr 06, 2011 9:17 pm

Gast


Gast

Dat doe ik ook !
Ik mag dat zelf weten !

7[verhaallijn] Omscholing Empty Re: [verhaallijn] Omscholing do apr 07, 2011 7:13 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Hó, je mag zelf weten of je een partner neemt of niet. Maar wanneer wij zeggen dat je je in moet houden moet je dit ook doen. Je hebt een verhaallijn gestart waarin je een partner zoekt, en nu reageer je hier ook weer dat je zijn 'love' wilt spelen. De RPG draait niet alleen maar om partner schappen. Of je het zelf kiest haalt me niet uit. Je bent pas een paar dagen aanwezig hier, hebt nog amper punten. Niet gelijk een partner zoeken.

- Darren

8[verhaallijn] Omscholing Empty Re: [verhaallijn] Omscholing za apr 09, 2011 7:44 pm

Gast


Gast

Als ik de regels overtreed mag je het zeggen maar niet als
ik wil gaan RPGén !

9[verhaallijn] Omscholing Empty Re: [verhaallijn] Omscholing za apr 09, 2011 8:44 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Milou, ik zou het graag hebben dat je niet zo eigenwijs bent. Wees ervan bewust dat je niet direct een 'partner' mag hebben. Rpg'n mag altijd. Zorg er zeker voor dat je het aantal punten hebt voor een partner aan te schaffen, als dat zodanig nodig is. Wink

x Maya

https://paradigm-shift.actieforum.com

10[verhaallijn] Omscholing Empty Re: [verhaallijn] Omscholing di apr 19, 2011 3:34 pm

Zenyatta

Zenyatta

zijn er geen gegaardigde meer, zo het er nu uitziet maak k hem niet aan Sad

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum