Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[Verhaallijn] Leah's angst

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[Verhaallijn] Leah's angst Empty [Verhaallijn] Leah's angst zo jul 08, 2012 3:29 pm

Leah

Leah

Leah heeft al een jaar niet meer gereden, door het ongeluk van haar neef. (Lekker cliché maar ach.) Ze zet haar voet in de stijgbeugel en ze begint al te stressen. Zelf zit ze er best wel mee, al wilt ze dat niet toegeven. Haar neef betekende heel veel voor haar, en ze houdt zichzelf dan wel voor dat ze erover heen is maar een stemmetje diep in haar weet ook wel dat ze pas weer rustig verder kan leven als ze haar angst weer overwonnen heeft. Dat wilt ze ook heel graag.

Maar ja, in haar eentje gaat dat niet lukken. Dus nu zoek ik eigenlijk een vriendin die haar net dat zetje geeft dat ze nodig heeft en een braaf paard -vooral geen probleempaard xD-. Die moet een beetje stressbestendig zijn en niet bij het minste of geringste ervandoor gaan.

De verhaallijn gaat dus grotendeels om het paard en dat Leah haar angst overwint. Misschien dat het dan ook haar eigen paard kan worden maar dat zien we dan wel.

Eisen
- Min 1 keer per week posten. Dit geldt ook voor mij. Met een goede reden kan ik het door de vingers zien.

- Een nieuw account is niet verplicht. Het paard kan ook een eigenaarspaard zijn, zolang die vriendin dan maar de eigenaar is. Dan valt alleen het laatste stuk van de verhaallijn weg, want Leah kan dan natuurlijk niet de eigenaar worden.

- Zet alsjeblieft een post neer waar ik wat mee kan, dus geen 6 regels en klaar.

Kandidaten
Paard: Elfje, Dex, Dancer, Enzo
Vriendin: Brooke, Roya

Dat was het wel. :3 Voor voorbeelden van hoe ik post, kijk maar bij mijn topics. xD



Laatst aangepast door Leah op ma jul 09, 2012 11:26 pm; in totaal 7 keer bewerkt

2[Verhaallijn] Leah's angst Empty Re: [Verhaallijn] Leah's angst zo jul 08, 2012 3:38 pm

Gast


Gast

Ik wil de vriendin wel spelen met Brooke!

3[Verhaallijn] Leah's angst Empty Re: [Verhaallijn] Leah's angst zo jul 08, 2012 3:58 pm

Leah

Leah

Okay, ik zet je erbij. :3 En dan wacht ik nog even op andere aanmeldingen.

4[Verhaallijn] Leah's angst Empty Re: [Verhaallijn] Leah's angst zo jul 08, 2012 4:00 pm

Gast


Gast

Is goed! ^^

5[Verhaallijn] Leah's angst Empty Re: [Verhaallijn] Leah's angst ma jul 09, 2012 6:03 pm

Gast


Gast

Elfje kan misschien het paard spelen. Ze kent vooral de basis en is een zeer zacht aardige merrie, kan veel hebben.

6[Verhaallijn] Leah's angst Empty Re: [Verhaallijn] Leah's angst ma jul 09, 2012 6:09 pm

Leah

Leah

Ik zet je erbij! :3

7[Verhaallijn] Leah's angst Empty Re: [Verhaallijn] Leah's angst ma jul 09, 2012 6:09 pm

Gast


Gast

ok je zegt maar wanneer je begint Smile

8[Verhaallijn] Leah's angst Empty Re: [Verhaallijn] Leah's angst ma jul 09, 2012 8:25 pm

Zayn

Zayn

Dexie wilt wel? =3

9[Verhaallijn] Leah's angst Empty Re: [Verhaallijn] Leah's angst ma jul 09, 2012 9:10 pm

Leah

Leah

Je staat erbij.
Ik wacht nog tot morgenavond en dan beslis ik. :3 Aanmelden mag nog altijd.

10[Verhaallijn] Leah's angst Empty Re: [Verhaallijn] Leah's angst ma jul 09, 2012 9:34 pm

Dancer

Dancer

Ik wil wel met Dancer (=
Heb al lang niet gepost dus er zijn niet echt goede posts van mij te vinden. Dancer is een heel zachtaardige merrie die mensen begrijpt. Ze was eerst van Becky, en die heeft haar bitloos gereden. Ze is een echte doorzetter die niet zomaar iemand eraf gooit, ze houd namelijk echt rekening met degene die op haar rug zit.

11[Verhaallijn] Leah's angst Empty Re: [Verhaallijn] Leah's angst ma jul 09, 2012 9:38 pm

Leah

Leah

Je staat erbij. :3

12[Verhaallijn] Leah's angst Empty Re: [Verhaallijn] Leah's angst ma jul 09, 2012 10:53 pm

Enzo

Enzo

Met Enzo wil ik ook wel

Enzo is misschien een jonge hengst maar als hij genoeg aandacht krijgt en op regelmatige basis beweging kunnen er zelfs onderbeginnelingen op hem rijden.

Hij is erg aandachtig en leergierig. Het liefste van alles zweeft hij over een paar hindernissen heen. Dressuur vind hij iets saaier doordat alles wat trager gaat.
Op buitenrit is hij erg braaf, schrikt van niets. Of er wordt gegalopeerd of gewoon een ontspannen wandeling maakt hem niet zoveel uit.
Enzo is 5 jaar oud en heeft een hoogte van 1.63m

Voor een postje kun je bij Isaura kijken

13[Verhaallijn] Leah's angst Empty Re: [Verhaallijn] Leah's angst ma jul 09, 2012 11:17 pm

Leah

Leah

Oké, ik zet je erbij. ^^

14[Verhaallijn] Leah's angst Empty Re: [Verhaallijn] Leah's angst ma jul 09, 2012 11:21 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Kan ik Roya nog opgeven voor vriendin of is de keuze al gevallen? Zo nee dan nomineer ik haar bij deze als die vriendin

15[Verhaallijn] Leah's angst Empty Re: [Verhaallijn] Leah's angst ma jul 09, 2012 11:26 pm

Leah

Leah

Je staat erbij. :3

16[Verhaallijn] Leah's angst Empty Re: [Verhaallijn] Leah's angst do jul 12, 2012 4:21 pm

Leah

Leah

Beetje late reactie maar goed.

Ik heb gekozen voor Dex & Roya.

Elfje, Dancer en Enzo zijn nogal jong, en van de posten die ik heb gelezen, was Elfje een probleempaard, van Dancer weet ik het niet, en Enzo sleurde ook iemand mee. Verder gaat Leah het niet prettig vinden om op zo'n jonge hengst te zitten. Verder was Dancers karakter prima maar die leeftijd dus. Dex is een hengst máár die is alweer 7 jaar, dus dat is al een heel ander verhaal. Dan voelt ze zich toch wat veiliger, op een paard met ervaring.

En Roya heb ik gekozen omdat ze die al een keer ontmoet heeft, en ik niet zeker weet of ik elke keer zo snel ga posten, en Inge weet dat van mij.

In ieder geval, sorry voor de rest maar het is niets persoonlijks! <3

17[Verhaallijn] Leah's angst Empty Re: [Verhaallijn] Leah's angst do jul 12, 2012 4:25 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Yaaaay ^_^

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum