Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Verhaallijn Solance

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Verhaallijn Solance Empty Verhaallijn Solance di jan 06, 2015 1:00 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Hee lezer!

Het is volgens mij wel een beetje bekend dat Solance nu tijdelijk weg is en in een kliniek zit. Nu wil ik dus haar terughebben uit de kliniek, maar dat ze daar ook mensen heeft ontmoet.

Ik zoek:
Iemand die haar 'begeleid' buiten de kliniek; geen must have, maar zou wel fijn zijn.
Iemand die haar heeft leren kennen in de kliniek waar ze met regelmaat nog mee omgaat: gerne o3o
Mensen die bij haar in de kliniek hebben gezeten die nog naar de 'praatgroep' toegaan met zijn allen.Hier hoef je geen specifieke aandoening voor te hebben. Dit kan voor trauma's, eetstoornissen, autisme en watdanook zijn.

Ik ben benieuwd of er mensen meedoen c;

2Verhaallijn Solance Empty Re: Verhaallijn Solance di jan 06, 2015 1:10 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Row zou wel iemand kunnen zijn die ze nog kent van de kliniek ..?

3Verhaallijn Solance Empty Re: Verhaallijn Solance di jan 06, 2015 1:29 pm

Culain Smith

Culain Smith

Hee schrijfster!

Professionele begeleiding of een 'maatje'?
Ik ben sws wel geïnteresseerd, mss na toetsweek/tentamen even uitgebreid of kwebbelen?

Ikwil nog wel een nieuwe aanmaken, maar weet nog niet hoe en wat.
Voor de rest:

Ray mag ook wel eens in een praatgroep gemikt worden. Zit een beetje te twijfelen hoe en wat, toch die vader compleet laten flippen en erna uit huis, of een kleiner incident waardoor hij in contact komt met de Zorg maar nog wel thuis blijft wonen. Want zorg is wel iets dat mensen nog altijd braaf naar levensgevaarlijke plekken laat gaan, zolang ze maar hun positve thinking cards op zak hebben. (denk dat ik voor klein incident ga)
Culain zal wel niet veel soeps bieden, maar mss als vriend ofzo, datie als taastraf ivm vuurtjes stoken als maatje moet functioneren van de lokale autoriteiten.

En Lily... euh, tja, die heeft volgens mij een paar wormen in d'r kop inmiddels. Zo diep is zij begraven.

4Verhaallijn Solance Empty Re: Verhaallijn Solance ma jan 12, 2015 3:47 pm

Hershel

Hershel

Hershel kan ook misschien als 'begeleider' dienen. Smile

Nja en ik heb Aya als probleemkind, al is die natuurlijk nu nog niet terug haha X3

5Verhaallijn Solance Empty Re: Verhaallijn Solance ma jan 12, 2015 3:51 pm

Kaya Scodelario

Kaya Scodelario

Iedereen die wil mag uiteraard meedoen c; Als je zelf denkt dat je karakter geschikt is c;

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum