Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Heartland gebied sluiten

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Heartland gebied sluiten Empty Heartland gebied sluiten wo jan 12, 2011 7:29 pm

Gast


Gast

Ja, heb dus gemerkt dat er niets wordt gedaan, en het heeft nu ook niet veel zin. Het wordt niet gebruikt, Aprill en Mido komen nooit online, en er is al sinds de 20ste niet meer gepost, vind het een beetje overbodig op dit moment. Het is er dood. Misschien dat iets in die richting terug komt later, maar nu vind ik het overbodig.
Beetje kort, maar er was ook niet veel te vertellen, ben benieuwd wat jullie vinden.

2Heartland gebied sluiten Empty Re: Heartland gebied sluiten wo jan 12, 2011 7:43 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Ja, ik denk bij nader inzien dat het geen zin heeft ze te houden. Ik ga het eens bespreken met Darren en Kini.

https://paradigm-shift.actieforum.com

3Heartland gebied sluiten Empty Re: Heartland gebied sluiten do jan 13, 2011 7:30 pm

Gast


Gast

Ik vind het ook een beetje zinloos en overbodig. Misschien kunnen we ze weghalen en pas weer terugzetten als HH weer echt actief is, en ze zelf ook weer online komen?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum