Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Kudde gebied

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Kudde gebied Empty Kudde gebied vr jul 16, 2010 3:19 pm

Gast


Gast

hee mensjes,
Nu dat Urise zijn kudde heeft heb ik hier een idee uit gebracht.
Er zou voor de kudde een speciaal plekje moeten komen waar enkel die leden kunnen komen. Urise heeft dankzij Kharrea een plek achter de warmwaterbronnen gevonden die ze als kudde plaats willen gebruiken. Mijn idee was om dat gebied wat ze hebben gevonden enkel zichtbaar te maken voor de kuddeleden. Dus zoek je een plaatje van dat gebied. Dus een berg met een meertje en bomen. De beschrijving kun je dan aan Urise of Kharrea vragen die erbij moet. Dat gebied geef je een naam en enkel de leden van de kudde kan dat gebied zien. Dan hoeven ze niet telkens bij de warmwaterbron te gaan posten. Dus gewone leden zoals ik kunnen dat dan niet zien.

Moeilijke uitleg voor iets heel simpel. Zo is het op veel sites en hier nog niet denk ik.

2Kudde gebied Empty Re: Kudde gebied vr jul 16, 2010 4:56 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Daar ben ik eigenlijk eerlijk gezegd fataal tegen. Een kudde gebied moet ook een ander kunnen zien. Wat heb je er anders aan? Je moet je kudde gebied beschermen. Komt er een paard in dat gebied dat word opgeëist dan moet je zelf maar zien dat je die ook je gebied uit jaagd.
Wink

https://paradigm-shift.actieforum.com

3Kudde gebied Empty Re: Kudde gebied vr jul 16, 2010 5:50 pm

Kiriya

Kiriya

Ik zou het inderdaad gewoon zichtbaar maken. Hier kun je dan ook een topic maken om lid te worden nl. Daarbij kun je bij topics waarin je geen indringers wil altijd nog in de topictitel zetten dat het alleen voor leden is of onderin de post Wink

4Kudde gebied Empty Re: Kudde gebied vr jul 16, 2010 6:42 pm

kharrea

kharrea

Nou ik ben niet helemaal tegen. het is handig omdat we nu altijd bij de warmwaterbron gaan posten terwijl het daar eigenlijk niet het gebied is.
We zouden dat gebied wel kunnen aanmaken zeg maar maar dan zichtbaar voor anderen fzo

http://dreamhorses.actieforum.com

5Kudde gebied Empty Re: Kudde gebied za jul 17, 2010 12:49 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Kharrea, dat zou kunnen. Maar dan moet diegene wel weten dat hij zelf het plaatje moet maken want ik ben niet de goeie in plaatjes bewerken voor een gebied. Very Happy

https://paradigm-shift.actieforum.com

6Kudde gebied Empty Re: Kudde gebied za jul 17, 2010 6:07 pm

Baco

Baco

Mensen kinderen ik ben even een weekje op vakantie en help wat heb ik veel te lezen xD

Ik vind het wel een goed idee van het kudde gebied, maar dan moet het wel zichtbaar zijn voor anderen zodat het weer wat leuker is voor de rest van de leden. Dan kunnen die namelijk ook zien wat er allemaal gaande is etc.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Kudde
» Nieuw gebied
» Een extra gebied
» Heartland gebied sluiten

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum