Matt zat op een bankje in de buurt van ...... Hij had zijn benen opgetrokken en zijn hoofd op zijn knieën te rusten gelegd. Jack zat tegenover hem. De puppy had geen idee waarom ze daar zaten en waarom al zo lang ze zaten er zeker al een uur. Jack had al een paar keer van de het bankje proberen te komen. Maar matt liet het niet toe of zetten hem terug op het bankje na enkele seconden. Jack had ook geprobeerd Matt op te vrolijken maar meer dan paar aaien over zijn bol had dat niet opgeleverd. Matt was nog steeds in een graf stemming. Zijn zusje had weer voor de zoveelste keer geprobeerd hem naar een of andere hulpverlening te sturen voor zijn PTSS. Ze haalde de gekste dingen uit om hem te laten gaan. Deze keer was ze maar overgegaan naar dreigementen. Ze had zo hard staan schreeuwen door de telefoon dat Matt het nog hoorde al hield hij de telefoon nog zo ver van zijn oren als hij kon. Jack was onder het bed weggekropen. Zijn poging om een grapje te maken over dat ze Jack bang had gemaakt had niet geholpen en ze was alleen maar bozer geworden. Ze had met van alles en nog maar wat gedreigd. Hij had uiteindelijk maar gezegd dat hij zou gaan. Maar ze wist wel dat hij toch niet zou gaan. Dus had ze gezegd dat ze zijn telefoon na zou trekken en als hij er niet minstens een uur was geweest dan zou hij bezuren. Hij wist maar al te goed was ze daar mee bedoelde en daar had hij niet echt zin in. Maar hij had even weinig zin in om naar een of andere iets te gaan voor zijn PTSS. Hij beleefde die uren dat zijn trauma had bezorgd al vaak genoeg hij wilde er ook niet nog uren over hoeven spreken. Dus vandaar dat hij hier nu zat. Hij was dichtbij genoeg bij de locatie dat zijn zusje zou denken dat hij er was geweest zonder dat hij er echt werkelijk naar toe moest. Hij kon na afloop wel zeggen dat het niks was al zou ze het daar ook niet mee eens zijn. Maar dat probleem zou hij dan wel weer oplossen. Hij was over paar dagen toch weer in het buitenland voor zijn werk. Dan kon hij zeggen dat hij niet bereikbaar was.
Jack probeerde weer eens van zijn pogingen om Matt op te vrolijken en drukte zijn nuss tegen de wang van Matt aan. "ja ja ik weet he beestje. Die zus van mij is maar gek. Bemoeit zich overal mee en daar moet jij over paar dagen mee naar toe. Naar die gekke zus van mij. Je mag haar best een keer bijten hoor als ze door draait. Zal niet boos op je worden." Hij aaide kort over Jack zijn kopje en de puppy draaide zijn kopje schuin. Op Matt gezicht kwam een glimlach te staan. Aan Jack had hij genoeg. Hij had al die hulpverlening niet nodig. De eerste paar keer was de puppy nog geschrokken weg gesprongen. Maar uiteindelijk was Jack niet meer bang en kwam hij juist naar Matt toen wanneer hij weer wakker geschrokken was. Dat hielp van de nachtmerries kwam hij toch niet af maar een natte neus tegen je gezicht aan gedrukt hielp ieder geval om weer te kalmeren. "Kom hier Jack. We zullen nog meer een bewijs maken van dat we er geweest zijn. Het is wereld selfie dag dus doen we het maar op die manier. Heb ik daar tenminste ook aan voldaan." Matt trok Jack tussen zijn benen en pakte de camera die hij bij zich had. Hij had altijd wel een camera bij het was een gewoonte geworden. "Say cheese Jack"
Jack probeerde weer eens van zijn pogingen om Matt op te vrolijken en drukte zijn nuss tegen de wang van Matt aan. "ja ja ik weet he beestje. Die zus van mij is maar gek. Bemoeit zich overal mee en daar moet jij over paar dagen mee naar toe. Naar die gekke zus van mij. Je mag haar best een keer bijten hoor als ze door draait. Zal niet boos op je worden." Hij aaide kort over Jack zijn kopje en de puppy draaide zijn kopje schuin. Op Matt gezicht kwam een glimlach te staan. Aan Jack had hij genoeg. Hij had al die hulpverlening niet nodig. De eerste paar keer was de puppy nog geschrokken weg gesprongen. Maar uiteindelijk was Jack niet meer bang en kwam hij juist naar Matt toen wanneer hij weer wakker geschrokken was. Dat hielp van de nachtmerries kwam hij toch niet af maar een natte neus tegen je gezicht aan gedrukt hielp ieder geval om weer te kalmeren. "Kom hier Jack. We zullen nog meer een bewijs maken van dat we er geweest zijn. Het is wereld selfie dag dus doen we het maar op die manier. Heb ik daar tenminste ook aan voldaan." Matt trok Jack tussen zijn benen en pakte de camera die hij bij zich had. Hij had altijd wel een camera bij het was een gewoonte geworden. "Say cheese Jack"