Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+68
Varya Zhidkova
Oliver Edurel
Rosalie Demarchelier
June Winters
Joli Favre
Ivey Michaels
Abigail
Brianna Marchand
Dominic Sinaga
Isaiah Ayres
Ben Marino
Polina Whitley
Carolus Dewitt
Koraline Hills
Scott Donoghue
Maybelle Noreau
Chyrel Burnbright
Dean Garton
Allison Joy
Aaron Domínguez
Iseco DiRosilia
Tanith
Louisa Sparks
Juliette Davis
Neil Vanderzee
Admin
Claire Du Boux
Solomon Griffith
Kael Brown
Eve
Delilah Hudson
Chelsea Mendez
Caramba
Irem Bahari
Clover Sutton
Cleo Mendez
Peter Young
Megan Derley
Mirajane Evergreen
Ray
Flynn Callaghan
Vanessa Cortez
Kaya Scodelario
Julie Baker
Johnny O'Marten
Keith Baker
Eden Cantrell
Connor Castillo
Amelia Aldaine
Chloe Mendez
Demi de la Garza
Amber Brown
Rhyme
Jayden
Solance Ainsworth
Azura Bahari
Avan Rodriguez
Annabell Wayland
Rowan Riderhood
Quizz
Hershel
Pasqual Scodelario
Georgia Cunningham
Tyler
Monica Romano
Andrew Curtis
Samantha.
Olivia Romano
72 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 27 van 40]

651Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic do okt 20, 2016 11:08 pm

Admin

Admin
Admin

Goed bezig!

652Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic do okt 20, 2016 11:40 pm

Aaron Domínguez

Aaron Domínguez

Precieees. Ik wil schrijven. Haha, help. x'D Ik heb alleen geen open topics meer staan waar ik op kan reageren.

653Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 23, 2016 1:46 pm

Irem Bahari

Irem Bahari

Yay Irem heeft een nieuw setje. <3

654Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 23, 2016 1:46 pm

Dominic Sinaga

Dominic Sinaga
(ง'̀-'́)ง

Ooohh it's pretty! :3

655Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 23, 2016 1:52 pm

Irem Bahari

Irem Bahari

Aww dankje. Nu maar eens een topicje voor Troy proberen te maken. c:

656Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 23, 2016 1:54 pm

Dominic Sinaga

Dominic Sinaga
(ง'̀-'́)ง

Yay : D

657Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic di okt 25, 2016 2:25 pm

Aaron Domínguez

Aaron Domínguez

Mijn buikje doet pijn. ;c

Maar ik heb wel bijna alle vragen van de oefentoets goed dus ik ben blij.

658Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic di okt 25, 2016 2:29 pm

Dominic Sinaga

Dominic Sinaga
(ง'̀-'́)ง

Treat yoself! Get some rest, take it easy.

En niiiice! Good busy!

659Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 26, 2016 4:57 pm

Dominic Sinaga

Dominic Sinaga
(ง'̀-'́)ง

-groans internally-
-groans eternally-

660Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 26, 2016 6:19 pm

Allison Joy

Allison Joy

Well. Wellll

Mijn hybride is vandaag gesneuveld. MAAR MIJN BABY IS TERUG. Ik heb mijn laptop weer terug en ik ben zo vreselijk happy. Moet wel weer even wennen aan de toetsen, maar hij doet het. Al heeft laptop wel wat grappige bijwerkingen die ik niet van hem gewend ben. Maar het feit dat hij typt en dat de mousepad het doet en dat hij geen random dingen opstart en rare geluiden maakt... I can't complain about it.

Mijn laptop is terug.. ik zit bijna te huilen van blijdschap. Zo erg dat ik dit ding gemist heb.

Alleen ik ben nu gewend aan touchscreen dus ik wil nog wel eens random op mijn scherm rammen oeps. En dat werkt niet Razz

661Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 26, 2016 6:30 pm

Dominic Sinaga

Dominic Sinaga
(ง'̀-'́)ง

Was dat die hybride waarvan je me op het hart drukte dat ik er ook een nodig had? Because you're not making a very compelling case this way.

Maar nais : D

662Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic do okt 27, 2016 2:29 pm

Allison Joy

Allison Joy

Well, je hebt zo'n hybride nodig als hij het gewoon doet. Dan is het ding ideaal XD

Zo. Laatste tentamen gehad. Daar ben ik ook weer vanaf. Nu moet ik weer wennen aan het toetsenbord van mijn laptop. ZIt nu te wachten tot een meisje die drie Kindred Spirits van me komt halen, opdaagt.

Tentamen is mogelijk voldoende gemaakt, maar mogelijk ook onvoldoende. Hah. ;.;

663Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic vr nov 04, 2016 10:53 pm

Allison Joy

Allison Joy

Aiai caramba. Wat ziet HH er verlept uit zonder dat de afbeeldingen willen laden. (Photobucket is in onderhoud atm)

664Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic za nov 05, 2016 10:03 am

Admin

Admin
Admin

Yeh :C hoorde van iemand dat Tinypic er ook al af lag. Dark times for forums

edit; oh bij mij ziet t er weer goed uit

665Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic do nov 10, 2016 8:22 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

It working again, hurrah ;D

Wel heel toevallig dat Tinypic én Photobucket ongeveer tegelijkertijd eruit liggen XD

666Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic do nov 24, 2016 1:59 pm

Dean Garton

Dean Garton

Altijd fijn als mensen door de les heen aan het praten zijn. Ja, heel fijn dat jij altijd een 9 haalt voor vakken, maar dat betekent niet dat je erdoorheen moet lullen. Vreselijke kut die je er bent.

667Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic vr dec 16, 2016 9:24 am

Chyrel Burnbright

Chyrel Burnbright
ಠ╭╮ಠ

God dat is zo vervelend inderdaad :// ga dan ergens anders niets zitten doen of zo

668Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic di maa 07, 2017 2:00 pm

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

Sheeettt; al mijn posts van al mijn accounts opgeteld (niet alleen IC helaas); 6290 berichten in de jaren dat ik hier zit : D

669Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic di maa 07, 2017 3:02 pm

Maybelle Noreau

Maybelle Noreau
(◕‿◕✿)

Omg WOW ;O

670Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic di maa 07, 2017 6:30 pm

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

Ja ik zat ook even van 'holy shit dat zijn veel berichten'

Wel jammer dat de teller geen onderscheid kan maken tussen IC en OOC; als ik dat wil achterhalen wordt dat heel veel werk :')

671Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic di maa 07, 2017 7:50 pm

Maybelle Noreau

Maybelle Noreau
(◕‿◕✿)

Dat is inderdaad jammer. Toch blijft het indrukwekkend :')

672Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic di maa 07, 2017 7:51 pm

Admin

Admin
Admin

Haha, heb er wel vijf jaar over gedaan.

Wat me eraan doet denken dat ik afgelopen januari op de 7e precies 5 jaar op HH zat :') Heuj

673Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 13, 2017 6:56 pm

Ben Marino

Ben Marino

Zo. Een Riley.

674Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 13, 2017 7:16 pm

Rhyme

Rhyme

Hi! Very Happy She looks so nice!

675Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 13, 2017 7:20 pm

Ben Marino

Ben Marino

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 27 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: