June Winters schreef:#komt even binnenwandelen van pagina 30, heb de rest nog niet bijgelezen.
Ik opteer dat we Camilla's Joli ook een 10/10 would bang rang geven. Want damn. I'd do her.
Also welkom Camilla ;D
Hahaha dank je xD
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
June Winters schreef:#komt even binnenwandelen van pagina 30, heb de rest nog niet bijgelezen.
Ik opteer dat we Camilla's Joli ook een 10/10 would bang rang geven. Want damn. I'd do her.
Also welkom Camilla ;D
June Winters schreef:Johnny O'Marten schreef:Roya is als een starter pokemon, er kan niet veel fout gaan.
Mijn hemel. Er moet echt een boek vol met Ingequotes komen.
Bryce Logan schreef:June Winters schreef:Johnny O'Marten schreef:Roya is als een starter pokemon, er kan niet veel fout gaan.
You make me blush
Je hand schoot gewoon uitFeline Friesen schreef:Bryce Logan schreef:June Winters schreef:Johnny O'Marten schreef:Roya is als een starter pokemon, er kan niet veel fout gaan.
You make me blush
Also ik bedoelde niet om een nieuw karakter aan te maken maar het gebeurde gewoon.
Riot DiRosilia schreef:Je hand schoot gewoon uitFeline Friesen schreef:Bryce Logan schreef:June Winters schreef:Johnny O'Marten schreef:Roya is als een starter pokemon, er kan niet veel fout gaan.
You make me blush
Also ik bedoelde niet om een nieuw karakter aan te maken maar het gebeurde gewoon.
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: