Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+68
Varya Zhidkova
Oliver Edurel
Rosalie Demarchelier
June Winters
Joli Favre
Ivey Michaels
Abigail
Brianna Marchand
Dominic Sinaga
Isaiah Ayres
Ben Marino
Polina Whitley
Carolus Dewitt
Koraline Hills
Scott Donoghue
Maybelle Noreau
Chyrel Burnbright
Dean Garton
Allison Joy
Aaron Domínguez
Iseco DiRosilia
Tanith
Louisa Sparks
Juliette Davis
Neil Vanderzee
Admin
Claire Du Boux
Solomon Griffith
Kael Brown
Eve
Delilah Hudson
Chelsea Mendez
Caramba
Irem Bahari
Clover Sutton
Cleo Mendez
Peter Young
Megan Derley
Mirajane Evergreen
Ray
Flynn Callaghan
Vanessa Cortez
Kaya Scodelario
Julie Baker
Johnny O'Marten
Keith Baker
Eden Cantrell
Connor Castillo
Amelia Aldaine
Chloe Mendez
Demi de la Garza
Amber Brown
Rhyme
Jayden
Solance Ainsworth
Azura Bahari
Avan Rodriguez
Annabell Wayland
Rowan Riderhood
Quizz
Hershel
Pasqual Scodelario
Georgia Cunningham
Tyler
Monica Romano
Andrew Curtis
Samantha.
Olivia Romano
72 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 26 van 40]

626Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 17, 2016 10:57 pm

Tanith

Tanith
ʘ‿ʘ

Is er toevallig iemand die een leuk setje kan maken voor Tanith? Very Happy Ikzelf ben een sukkel met Photoshop en er zijn er hier een aantal die goddelijke setjes kunnen maken.
Dus als iemand dat zou kunnen/willen doen, super! Very Happy

627Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 17, 2016 11:03 pm

Admin

Admin
Admin

Als je me de foto's die je erin wil zelf effe kan sturen kan ik kijken of ik het er even ergens tussen kan proppen qua tijd. Zelf op zoek gaan naar goede fotos zit er nu alleen effe niet in

ALSO I AM FEEL ;______;

628Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic di okt 18, 2016 2:35 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ik ga even ergens zitten huilen godverdomme.

629Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic di okt 18, 2016 4:48 pm

Iseco DiRosilia

Iseco DiRosilia

Well, it wasn'T ME WHO CAME UP WITH THE DARE

...

..

;____;
I'll come with you

630Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic di okt 18, 2016 5:21 pm

Aaron Domínguez

Aaron Domínguez

WELL MAYBE NOT BUT YOU SAID 'TRY ME' AND YOU KNOW THAT'S MY TRIGGER.

631Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic di okt 18, 2016 5:28 pm

Iseco DiRosilia

Iseco DiRosilia

YOU PUT ME ON THE SPOT. YOU KNOW I'M EASILY CHALLENGED.

632Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic di okt 18, 2016 6:51 pm

Aaron Domínguez

Aaron Domínguez

SO? YOU MADE THE CHOICE YOURSELF IN THE END. YOU COULD'VE SAID NO. DON'T BLAME ME.

633Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic di okt 18, 2016 7:32 pm

Iseco DiRosilia

Iseco DiRosilia

PEER PRESSURE EILEEN, PEER PRESSURE.

634Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic di okt 18, 2016 8:10 pm

Allison Joy

Allison Joy

JA JOH PROBEER MIJ MAAR WEER SCHULD IN MIJN SCHOENEN TE SCHUIVEN ;.;

635Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic di okt 18, 2016 10:49 pm

Iseco DiRosilia

Iseco DiRosilia

WELL, I HOPE YOU'RE PROUD OF YOURSELF

Nee, for real, ik vind dit stiekem een fucking interessante plotwending.

636Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic di okt 18, 2016 11:04 pm

Aaron Domínguez

Aaron Domínguez

Fucking interessant, een beetje slopend voor een hele hoop karakters. Yeah, I think you're totally right.

Alleen ik ben nog niet helemaal eroverheen dat -
Ja. ;.; Het valt zwaarder dan ik had verwacht. Toch niet de gevoelige George R.R. Martin hier aan de schrijftafel.

637Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic di okt 18, 2016 11:37 pm

Iseco DiRosilia

Iseco DiRosilia

Ja, ik vind het zelf ook pittig hoor. Maar ik denk dat het toch helpt dat ik voor hem niets anders meer wist. This was the logical conclusion.

638Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 19, 2016 12:07 am

Aaron Domínguez

Aaron Domínguez

Ja, mee eens.. Het is wel idd een logisch einde. Sorry, maar Riot vroeg er te vaak om om neergeschoten te worden.

639Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 19, 2016 12:33 am

Iseco DiRosilia

Iseco DiRosilia

Precies; je kan niet zo agressief zijn en er altijd maar mee wegkomen

640Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 19, 2016 12:41 pm

Aaron Domínguez

Aaron Domínguez

Alleen een beetje sneu tegenover je partner en je ouders die je altijd in leven proberen te houden.

641Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 19, 2016 9:27 pm

Iseco DiRosilia

Iseco DiRosilia

Ja, true. Oh well, they'll be fine, right?

.

Right?

642Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 19, 2016 9:44 pm

Aaron Domínguez

Aaron Domínguez

*silent nod*

643Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic do okt 20, 2016 11:06 am

Iseco DiRosilia

Iseco DiRosilia

Het onzin-topic - Pagina 26 Tumblr_nu8hoqYvXD1tk2heto5_r1_400

Totes gonna use this one for a signature. ZODRA IK WEER VRIJE TIJD HEB THAT IS. -nervous eye twitch-

644Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic do okt 20, 2016 1:55 pm

Aaron Domínguez

Aaron Domínguez

Vrije tijd, welke vrije tijd. ;.;

Goede nieuws, studieontwijkendgedrag maakt dat ik gister ruim 4.000 woorden heb geschreven.

645Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic do okt 20, 2016 2:27 pm

Admin

Admin
Admin

Goed bezig!
Ik heb in een paar uur vandaag ook al pittig wat werk verzet want deadlines. Feeling in control again, which is good.

646Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic do okt 20, 2016 4:17 pm

Aaron Domínguez

Aaron Domínguez

En daar is de paniek. God. Ver. Domme. Het zijn zoveel details.

snRPS ofzo. Of euh. polymerases. Of uh. rRNA. ORF's. EN IK VERGEET ER EEN HOOP EEN HELE HOOP.

WELKE WAS OOKALWEER BIJ DE REPLICATIE VAN DNA BIJ EUKARYOOT. EN WELKE BIJ PROKARYOOT?!?!?! en waarom is het zo ingewikkeld? Ik wil huilen, ik heb het gevoel dat ik deze toetsweek zo zó hard ga verneuken en dan moet ik voor minstens 2 toetsen hertentamen doen en ;.;

Waarom moest ik dit blok zonodig afgeleid zijn. Ik ben een idioot.

647Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic do okt 20, 2016 5:38 pm

Admin

Admin
Admin

Je bent geen idioot. Je hebt soms gewoon een periode dat het effe kut gaat met leren, da's niet erg. Ik weet dat het super lastig is maar probeer het jezelf alsjeblieft niet te moeilijk te maken; ik ken je echt goed genoeg om te weten dat je hard je best doet, en dat is alles wat je kan doen.
Gewoon er nu nog effe vol tegenaan, nog even doorzetten, en als je je toetsen achter de rug hebt spreken we snel een keer af om gewoon chille shit te gaan doen.

648Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic do okt 20, 2016 6:57 pm

Aaron Domínguez

Aaron Domínguez

Bedankt voor je steun :hug:

Ik doe idd maar gewoon mijn best. Da's alles wat ik kan doen, denk ik. Maar echt even bidden dat ik geen 'hers' hoef, want Moleculaire Bio theorie is zó vreselijk veel. Is het technieken gaat het om 5 niet al te ingewikkelde lessen. Gaat het om EDCC; ook geen schaap overboord. Maar Theorie is zo veel, zoveel details en het is echt afschuwelijk.

649Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic do okt 20, 2016 8:45 pm

Admin

Admin
Admin

No problem ^^

Ja, allemaal van die kleine details is inderdaad erg kut :c

650Het onzin-topic - Pagina 26 Empty Re: Het onzin-topic do okt 20, 2016 11:01 pm

Aaron Domínguez

Aaron Domínguez

Sowieso. Het is ook even nieuw nu dat dit blok 1 les ongeveer 2 uur uitleg is bij Moleculaire bio. Dus buiten dat het al 'veel' lessen zijn, is het van de gebruikelijke 30 dia's naar de 60/80 gegaan. En da's veel.

Maar ik ben wel weer even blij met mezelf. Net even toch nog een uurtje een lesje geleerd. Dus nu hoef ik er nog maar twee te doen + de oefentoets. So yeah. Dat is al iets c;

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 26 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: