Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+68
Varya Zhidkova
Oliver Edurel
Rosalie Demarchelier
June Winters
Joli Favre
Ivey Michaels
Abigail
Brianna Marchand
Dominic Sinaga
Isaiah Ayres
Ben Marino
Polina Whitley
Carolus Dewitt
Koraline Hills
Scott Donoghue
Maybelle Noreau
Chyrel Burnbright
Dean Garton
Allison Joy
Aaron Domínguez
Iseco DiRosilia
Tanith
Louisa Sparks
Juliette Davis
Neil Vanderzee
Admin
Claire Du Boux
Solomon Griffith
Kael Brown
Eve
Delilah Hudson
Chelsea Mendez
Caramba
Irem Bahari
Clover Sutton
Cleo Mendez
Peter Young
Megan Derley
Mirajane Evergreen
Ray
Flynn Callaghan
Vanessa Cortez
Kaya Scodelario
Julie Baker
Johnny O'Marten
Keith Baker
Eden Cantrell
Connor Castillo
Amelia Aldaine
Chloe Mendez
Demi de la Garza
Amber Brown
Rhyme
Jayden
Solance Ainsworth
Azura Bahari
Avan Rodriguez
Annabell Wayland
Rowan Riderhood
Quizz
Hershel
Pasqual Scodelario
Georgia Cunningham
Tyler
Monica Romano
Andrew Curtis
Samantha.
Olivia Romano
72 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 22 van 40]

526Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic do mei 19, 2016 11:17 pm

Tyler

Tyler

Ah check.

Opzich kan ik wel wat bewegen,  is alleen niet echt bevordelijk en pijnloos, maar stil zitten Is niet echt mijn ding. Daarnaast zijn er gewoon dingen die moeten gebeuren. Dus leef gelukkig niet geheel in isolement.

Hoop dat jullie een leuker weekje hebben?

527Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic do mei 19, 2016 11:47 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ik snap je.
Oh, dat scheelt dan in ieder geval ja.

Op zich een prima week hier. Uitgenodigd voor toelatingsexamens op twee scholen en al aangenomen op een andere, dus als ik mijn MBO dit jaar succesvol afsluit kan ik sowieso door naar HBO, which is neat. En weer verder gegaan aan een schilderij van zo'n 2 bij 3, which is also pretty neat.

Alleen wel met skaten onderuit gegaan (letterlijk de eerste keer nadat ik het een tijd niet had kunnen doen want verrekte spier). Leek niets, maar twintig meter verderop helemaal duizelig en shit en nu voelt m'n heup.... vreemd. Het doet niet eens echt zeer, maar iets klopt niet helemaal. Maar goed, dat kijk ik eerst even aan; ben er ook gewoon weer mee thuisgekomen, dus zal met een paar dagen wel wegtrekken. Maar toch; less neat.

528Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 20, 2016 12:13 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

3D modelling:
Mijn normals zitten goed ---> ik heb geen idee waarom
Mijn normals zitten omgedraaid ---> ik heb geen idee waarom
https://puu.sh/oY5hQ/6f1ae2e358.png

529Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 20, 2016 10:09 am

Chyrel Burnbright

Chyrel Burnbright
ಠ╭╮ಠ

xD

I'm stressed af lmao
waarom? goede vraag! geen idee.

530Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 20, 2016 11:06 am

Tyler

Tyler

Dat is wel nice, heb je iig zekerheid dat je naar een HBO gaat.

Normaal zou ik zeggen gaat van zelf over, maar heb zelf ook veel te lang met me poot rond gelopen. Weekje aan kijken dan naar de doc wellicht?

Die stress moet toch ergens vandaan komen?

531Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 20, 2016 11:49 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

@Isa; -hug- Zou idd toch een oorzaak moeten hebben. Either way; gaat het alweer wat beter?

@Tyler; Ja, exact

En klopt, zo kijk ik er ook tegenaan. Waarschijnlijk is het met een paar dagen weg, maar liever te vaak langs de huisarts dan er later nog eens gedoe mee krijgen. Ik wacht sowieso met weer gaan skaten tot het helemaal weg is.

-----
Also guys ik ga vanmiddag hier weer aan werken:
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13230306_1771518286416312_6212930359862970425_n.jpg?oh=b4b3b8024c9e5c4a3af5d42ace872ebe&oe=57CE4554
(trust me, de duct tape is nodig, anders komt hij omlaag)

532Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 20, 2016 12:29 pm

Tyler

Tyler

Duct tape fixt alles. Wat bij ons niet met ductape, tyraps en wd 40 niet kan worden opgelost is kapot.

Ziet er goed uit

Ik verveel me echt de tyfus..

Edit: Dit kan er ook wel nog bij.. Scherm van me telefoon spontaan gebarsten.. Schijnt een veel voorkomend probleem te zijn bij dit type.. Mad

533Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 20, 2016 6:24 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Haha, truth!

En dank je! Ik heb hem vandaag 'af' gemaakt (dat wil zeggen; er is een expositie voor nieuwe leerlingen van de school volgende week en dit was al het detail wat ik er in de gegeven tijd in kon krijgen) en dit is hoe hij in de expositieruimte komt te hangen:
https://puu.sh/oYSst/261b2623d7.png
Myeh.

Misschien er een open topicje bij maken of zo? Of een serie kijken?

En da's kut. Zit er nog garantie op?

534Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 20, 2016 8:45 pm

Tyler

Tyler

Ja gelukkig wel, alleen gaan ze natuurlijk moeilijk lopen doen van ja onzorgvuldig mee omgegaan of val schade. Gelukkig heb ik een paar weken niks te doen en krijg ik me zin wel Razz

Mooi geschilderd!

Edit: ik wacht nog steeds hoopvol dat demi reageert op onze super post. En heb maar hbo afgesloten om de tijd ook een beetje door te komen. Voor de post van Megan moet ik nog wat inspiratie op doen

535Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 20, 2016 11:55 pm

Azura Bahari

Azura Bahari

Tyler schreef:Ja gelukkig wel, alleen gaan ze natuurlijk moeilijk lopen doen van ja onzorgvuldig mee omgegaan of val schade. Gelukkig heb ik een paar weken niks te doen en krijg ik me zin wel Razz

Mooi geschilderd!

Edit: ik wacht nog steeds hoopvol dat demi reageert op onze super post.  En heb maar hbo afgesloten om de tijd ook een beetje door te komen. Voor de post van Megan moet ik nog wat inspiratie op doen

Tess (Demi) heeft examens dus dat gaat hem voorlopig niet worden.

536Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 20, 2016 11:57 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

@Tyler; Aanhouder wint. Als dit inderdaad iets is wat vaak voorkomt bij het type heb je misschien nog een kleine kans dat ze de klacht vaak krijgen en daarom maar gewoon coulant proberen te zijn om nog een beetje goede PR te houden, but let's not count on it.

Dank je!

Geeft niet, neem de tijd. Ik zal proberen dit weekend ook weer even met Ivey te posten.

537Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za mei 21, 2016 1:01 am

Tyler

Tyler

succes met je examens!!

Nou de consumenten bond heeft er een heel artikel over geschreven, dat ze binnen 6 maanden moeten bewijzen dat jij onzorgvuldig ben geweest en na 6 maanden moet ik dat zelf bewijzen.
Gelukkig heb ik me telefoon nog geen 6 maanden. Dus dit ga ik sowieso wel winnen Twisted Evil
En anders is het een mailtje naar Kassa oid.

538Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za mei 21, 2016 1:58 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ohh dat scheelt. En idd, bepaalde instanties erbij slepen heeft vaak een fijn stroomversnellend effect.

539Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za mei 21, 2016 10:30 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

@Ingsel ja, dank je ^^

540Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za mei 21, 2016 2:51 pm

Azura Bahari

Azura Bahari

Tessus queen ya back yas slay me hunty

541Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za mei 21, 2016 3:54 pm

Johnny O'Marten

Johnny O'Marten
(◕‿◕✿)

Fuck normals. Echt. Fuck normals.
Het onzin-topic - Pagina 22 18dd5c88dd

-klaagmoment over-
-all's well again-

542Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za mei 21, 2016 5:36 pm

Demi de la Garza

Demi de la Garza
10/10 would bang

Azura Bahari schreef:Tessus queen ya back yas slay me hunty

Hello.

543Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za mei 21, 2016 7:37 pm

Tyler

Tyler

Nou me telefoon wordt gewoon gerepareerd!

Wat ik me afvraag, doen jullie nou allemaal een creatieve opleiding ? Lijkt nml wel zo Razz

Ik heb me luchtbuks maar eens onder het stof vandaan gehaald Very Happy

544Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za mei 21, 2016 7:55 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Ah, super!

Ik weet van de meesten hier eigenlijk niet eens wat ze doen, maar zelf doe ik Game Design, en dan de art-kant, niet zozeer het programmeren, al wil ik me daar in de zomervakantie wel wat meer in ontwikkelen. Nu ben ik met name gericht op concept art, storytelling en een piepklein beetje 3D

Nice! Ik heb een paar keer zo'n ding gebruikt (iets met een klasgenoot die op de ruimte woont en wiens feestjes divers werden ingevuld) maar helaas zat daar haast geen kracht (meer) achter. Still fun tho.

545Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za mei 21, 2016 8:58 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Compiler errors, overal compiler errors (ಥ﹏ಥ)

546Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za mei 21, 2016 9:17 pm

Tyler

Tyler

Het onzin-topic - Pagina 22 2s6lc1k
Ik heb z'n dingentje, wel betere scoop ofcourse.

Tof! Aan wat voor games wil je uiteindelijk aan werken?

547Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za mei 21, 2016 9:33 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Oeh vet! Dat ding waar ik destijds mee schoot verkeerde in vrij erbarmelijke toestand, zeker in vergelijking met dat :')

Ik sta eigenlijk voor een heleboel open, moet ik zeggen. Bij mijn eerste stage werkte ik bij een bedrijf dat op topsnelheid elke week nieuwe mobile games uitspuwde, en hoewel dat niet helemaal mijn ding is (ik wil toch graag echt een tof ding maken, geen gerecyclede versie van een vorig spel) was het bijvoorbeeld wel heel tof om in korte tijd heel gevarieerd bezig te zijn, want elke week werkte ik wel met een ander thema.
Bij mijn laatste stage werkte ik aan een project waar ze toch zeker anderhalf jaar mee bezig zullen zijn en dat is echt een beetje precies wat je verwacht als je aan games denkt; actie, vet sfeertje, guns, aircrafts, dat idee. En hier heb ik heel veel character design voor gedaan en het werken aan zo'n groot project is op zijn eigen manier heel tof; er wordt toch meer ambitieus mee omgegaan.
Maar tot slot lijken serious games me ook heel erg leuk. Het idee dat ik dan aan spellen werk die mensen kunnen helpen vind ik gaaf. Zo is er een bedrijf in Leeuwarden die bijvoorbeeld een VR game heeft gemaakt om revalidatie voor kinderen leuk en interactief te maken; zoiets lijkt me ook erg vet.
(Oops, muur van tekst)

also ik zocht naar foto's van dat feestje, om een beetje een idee te geven van waar we mee schoten, maar in plaats daarvan vond ik dit:
Het onzin-topic - Pagina 22 10448234_10203214422353366_2221147025194660393_n
Ik was nieuwsgierig wat het knopje 'Lettice' deed. Dit was wat het knopje Lettice deed.

548Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za mei 21, 2016 9:44 pm

Olivia Romano

Olivia Romano

Demi schreef:
Azura Bahari schreef:Tessus queen ya back yas slay me hunty

Hello.

Het onzin-topic - Pagina 22 Original

549Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za mei 21, 2016 9:56 pm

Tyler

Tyler

Me like: actie,guns ect als het maar wel realistisch is. Nobel idee om spellen te maken voor revaliderende kids!
Also, draagt dat poppetje nu camo?

Second also, ik heb zo een heuse date Shocked

550Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za mei 21, 2016 10:52 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Het is niet allemaal realistisch (het speelt zich sowieso in een futuristische stad af) maar ze proberen het wel zo realistisch mogelijk te maken binnen de setting. Dus qua actie, maar ook qua verhaal; de dingen die gebeuren moeten de juiste psychologische lading krijgen voor de characters.

En de outfit van het character was eigenlijk een shirt met lange mouwen en skinny jeans. Lettice is een wonderlijke functie.

Oeh tof! Wanneer ga je?

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 22 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: