Oeh vet! Dat ding waar ik destijds mee schoot verkeerde in vrij erbarmelijke toestand, zeker in vergelijking met dat :')
Ik sta eigenlijk voor een heleboel open, moet ik zeggen. Bij mijn eerste stage werkte ik bij een bedrijf dat op topsnelheid elke week nieuwe mobile games uitspuwde, en hoewel dat niet helemaal mijn ding is (ik wil toch graag echt een tof ding maken, geen gerecyclede versie van een vorig spel) was het bijvoorbeeld wel heel tof om in korte tijd heel gevarieerd bezig te zijn, want elke week werkte ik wel met een ander thema.
Bij mijn laatste stage werkte ik aan een project waar ze toch zeker anderhalf jaar mee bezig zullen zijn en dat is echt een beetje precies wat je verwacht als je aan games denkt; actie, vet sfeertje, guns, aircrafts, dat idee. En hier heb ik heel veel character design voor gedaan en het werken aan zo'n groot project is op zijn eigen manier heel tof; er wordt toch meer ambitieus mee omgegaan.
Maar tot slot lijken serious games me ook heel erg leuk. Het idee dat ik dan aan spellen werk die mensen kunnen helpen vind ik gaaf. Zo is er een bedrijf in Leeuwarden die bijvoorbeeld een VR game heeft gemaakt om revalidatie voor kinderen leuk en interactief te maken; zoiets lijkt me ook erg vet.
(Oops, muur van tekst)
also ik zocht naar foto's van dat feestje, om een beetje een idee te geven van waar we mee schoten, maar in plaats daarvan vond ik dit:
Ik was nieuwsgierig wat het knopje 'Lettice' deed. Dit was wat het knopje Lettice deed.