Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+68
Varya Zhidkova
Oliver Edurel
Rosalie Demarchelier
June Winters
Joli Favre
Ivey Michaels
Abigail
Brianna Marchand
Dominic Sinaga
Isaiah Ayres
Ben Marino
Polina Whitley
Carolus Dewitt
Koraline Hills
Scott Donoghue
Maybelle Noreau
Chyrel Burnbright
Dean Garton
Allison Joy
Aaron Domínguez
Iseco DiRosilia
Tanith
Louisa Sparks
Juliette Davis
Neil Vanderzee
Admin
Claire Du Boux
Solomon Griffith
Kael Brown
Eve
Delilah Hudson
Chelsea Mendez
Caramba
Irem Bahari
Clover Sutton
Cleo Mendez
Peter Young
Megan Derley
Mirajane Evergreen
Ray
Flynn Callaghan
Vanessa Cortez
Kaya Scodelario
Julie Baker
Johnny O'Marten
Keith Baker
Eden Cantrell
Connor Castillo
Amelia Aldaine
Chloe Mendez
Demi de la Garza
Amber Brown
Rhyme
Jayden
Solance Ainsworth
Azura Bahari
Avan Rodriguez
Annabell Wayland
Rowan Riderhood
Quizz
Hershel
Pasqual Scodelario
Georgia Cunningham
Tyler
Monica Romano
Andrew Curtis
Samantha.
Olivia Romano
72 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 21 van 40]

501Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 06, 2016 10:10 am

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Maar hij was leuk! Hahaha.

Neee niet meer.. Ze was toch naar een andere stal gegaan?

502Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 06, 2016 12:11 pm

Caramba

Caramba

Idk heb haar al een paar jaar niet gezien. Maar doe fotos op fb zijn te erg lol maar als wel goed met jou verder

503Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic zo mei 08, 2016 8:27 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Hahaha ik ook al een tijdje niet. :')

Jaaa goed en met jou?

504Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic zo mei 08, 2016 8:53 pm

Chelsea Mendez

Chelsea Mendez

Hello hunty's.

505Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di mei 10, 2016 1:47 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Goddomme. Hoor je opeens Hello van Adele. Vanuit iemands auto. Door je dichte raam heen. En je koptelefoon.
A) Wattefak doe eens normaal. en B) Kak, nu heb ik dat nummer dus mooi in mijn hoofd.

ಠ_ಠ

En goeiemiddag iedereen trouwens. Zo, nu lijkt het alsof ik dit niet alleen post om even te kunnen zeiken.

506Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di mei 10, 2016 2:56 pm

Johnny O'Marten

Johnny O'Marten
(◕‿◕✿)

Boom. Nieuw setje.

507Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di mei 10, 2016 3:14 pm

Johnny O'Marten

Johnny O'Marten
(◕‿◕✿)

Teehee
Also ik wil zo graag meer met hem posten. Als iemand een idee heeft voor een topic of een char waar hij interessante interacties mee kan hebben; let me know plox. I crave topics with this character.

Yaay : D

508Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di mei 10, 2016 3:18 pm

Eve

Eve

Abigail heeft een open topic in Rowley Castle en Reita nog een bij verlaten treinen volgens mij X3 Maar weet niet of je daar wat mee kan

509Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di mei 10, 2016 3:20 pm

Johnny O'Marten

Johnny O'Marten
(◕‿◕✿)

Rowley castle heb ik met Johnny al een topic, maar kan wel even kijken of ik daar een andere char voor heb. Christina wil ik ook meer mee posten, die zou op zich wel kunnen.

Zal die van Reita eens doorlezen en kijken of ik Johnny daar in kan passen

510Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di mei 10, 2016 9:02 pm

Aaron Domínguez

Aaron Domínguez

Ik wil met Aaron schrijven, maar ik moet nog schoolwerk doen.
#struggles

511Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di mei 10, 2016 9:02 pm

Eve

Eve

Beetje schoolwerk, beetje posten X3 Werkt altijd haha Wink

512Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di mei 10, 2016 9:21 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ja, gewoon lekker afwisselen.

513Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo mei 11, 2016 2:06 pm

Aaron Domínguez

Aaron Domínguez

Niets zegt 'ik ben klaar met jullie' meer dan hoe ik nu zit.

Ik ben oprecht vrij verontwaardigd dat ik nog allerlei shit voor het project moet gaan aanpassen, terwijl ik tot zo laat eraan heb zitten werken. We hebben het over minimale puntjes die ook door mensen zelf aangepast kunnen worden.

514Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za mei 14, 2016 10:07 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ik zal het toch even moeten zetten: Aaron is een aantrekkelijke gast.

En dat is inderdaad vrij vervelend :C

515Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma mei 16, 2016 5:38 pm

Tyler

Tyler

I'm back kind off

Wacht nog steeds met smacht op een reactie van Demi Twisted Evil

516Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma mei 16, 2016 6:25 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Welkom terug! Ik heb inmiddels ook eindelijk weer met Ivey en Megan gepost, dus mocht je nog zin hebben die topics weer op te pakken dan kan dat.

517Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma mei 16, 2016 6:43 pm

Tyler

Tyler

Ga ik zeker doen! 5 weken (verplicht) vakantie dus tijd zat..

518Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma mei 16, 2016 7:04 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ah, tof ^^ En nice! Heb je verder nog vakantieplannen, of wordt het gewoon een beetje relaxen?

519Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma mei 16, 2016 7:08 pm

Tyler

Tyler

Heb een marsfractuur opgelopen tijdens een oefening, vandaar dus genoodzaakt om minimaal 5 weken 'vakantie' te houden. Dus zal vooral in begin veel rust houden zijn.

520Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma mei 16, 2016 7:09 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Welkom terug, Tyler! Even tot rust komen, weet je wel.

521Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma mei 16, 2016 7:22 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ah, op die manier. Dat is wel pittig kut dan. Beterschap!

522Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di mei 17, 2016 6:48 pm

Olivia Romano

Olivia Romano

Ship songs are the best ones ever <3
Ariana Grande - Moonlight = Conlivia

523Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic do mei 19, 2016 10:26 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Greyboxen maken is geestdodend. MAAR ik heb waarschijnlijk een werkend prototype voor mijn conceptpresentatie, terwijl die normaal pas bij de eindpresentatie gevraagd wordt, which is pretty fucking neat, I think.

Anyhoo, hoe maakt iedereen het?

524Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic do mei 19, 2016 10:44 pm

Tyler

Tyler

Daar begreep ik dus helemaal niks van.

Ik had verwacht dat ik me zou vervelen, wat tot nu toe nog best mee valt. Hoewel ik toch wel weer aan het werk wil. Je wordt alleen wel echt lui wanneer je helemaal niks hoeft/mag. Lang geleden dat ik zo veel heb geslapen :p

525Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic do mei 19, 2016 11:04 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Een greybox prototype is een prototype waar nog geen fancy modellen in staan, maar gewoon een stel grijze kubussen die een ruwe opzet van het spellevel vormen, bedoeld om mee te testen. In mijn geval gaat het om een doolhof, en hiermee kan ik dus testen of mijn level-ontwerp goed werkt voor een veel moeite in de uitwerking heb gestoken.

Dat geloof ik meteen ja. Zal vast ook een kleine cultuurschok worden als je wel weer mag bewegen, gok ik zo.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 21 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum