Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+68
Varya Zhidkova
Oliver Edurel
Rosalie Demarchelier
June Winters
Joli Favre
Ivey Michaels
Abigail
Brianna Marchand
Dominic Sinaga
Isaiah Ayres
Ben Marino
Polina Whitley
Carolus Dewitt
Koraline Hills
Scott Donoghue
Maybelle Noreau
Chyrel Burnbright
Dean Garton
Allison Joy
Aaron Domínguez
Iseco DiRosilia
Tanith
Louisa Sparks
Juliette Davis
Neil Vanderzee
Admin
Claire Du Boux
Solomon Griffith
Kael Brown
Eve
Delilah Hudson
Chelsea Mendez
Caramba
Irem Bahari
Clover Sutton
Cleo Mendez
Peter Young
Megan Derley
Mirajane Evergreen
Ray
Flynn Callaghan
Vanessa Cortez
Kaya Scodelario
Julie Baker
Johnny O'Marten
Keith Baker
Eden Cantrell
Connor Castillo
Amelia Aldaine
Chloe Mendez
Demi de la Garza
Amber Brown
Rhyme
Jayden
Solance Ainsworth
Azura Bahari
Avan Rodriguez
Annabell Wayland
Rowan Riderhood
Quizz
Hershel
Pasqual Scodelario
Georgia Cunningham
Tyler
Monica Romano
Andrew Curtis
Samantha.
Olivia Romano
72 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 31 van 40]

751Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 3:44 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

God ik dacht even dat er stond "Ik heb veel zin om 3D te worden" en was even bang dat we al die tijd voor de gek waren gehouden

752Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 3:47 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Stiekem ben ik gewoon iemands tot leven gekomen waifu.

Also ik ga een Rowley-topic maken met Bryce en iedereen die zin heeft om met HH's meest onverantwoordelijke party animal de nacht in dat kasteel door te brengen is zometeen welkom.

753Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 3:50 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

............. yikes

Oh Rowan zal er zeker zijn

haha grapje ofc

754Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 3:51 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Rowan en Bryce tot elkaar veroordeeld moet wel eens gebeuren tho. Rowan wordt wss gek van hem

755Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 3:54 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ja dat is hilarisch. Ik zie Roya en Rowan stiekem wel als optionele buddies dus zo zouden ze miss kunnen meeten? of iets anders ofc

756Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 4:35 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ja, nice. Misschien dat hij en Roya een topicje krijgen en zij daarin toevallig op Bryce wacht die weer eens stijlloos te laat is

757Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 4:50 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

yes goeie, lekker een beetje over vriendjes klagen

758Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 4:51 pm

Admin

Admin
Admin

Haha ja precies.

Also look I opened an event o3o Gon be spoopy.

Wilde hem eerst voor halloween bewaren, maar een wat warmere avond leek me toch passender, want ik zou zelf niet in oktober naar zoiets toe gaan tbh

edit: test:
bun1

759Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 6:10 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

SO SMOL
also goals; ik wil ook een konijntje zijn omringd door broodjes

760Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 6:13 pm

Admin

Admin
Admin

Ikr. Same

also
llama dancellama dancellama dancellama dancellama dancellama dancellama dancellama dance

761Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 6:23 pm

Demi de la Garza

Demi de la Garza
10/10 would bang

blushy blushy blushy
Jeeeeej nieuwe emoticons.

762Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 6:27 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

shudder

763Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 7:00 pm

Admin

Admin
Admin

Tess, je gebruikt net de ene die we al ongeveer een jaar hebben :')
But yiss, am adding new stuff o3o

I lav

764Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 7:07 pm

Demi de la Garza

Demi de la Garza
10/10 would bang

Shhhhhhttt, het gaat om het idee. ayy

765Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 7:12 pm

Admin

Admin
Admin

fair enough copter

766Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 10:19 pm

Joli Favre

Joli Favre

Zo, karakter van Joli is klaar Smile

767Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 10:46 pm

Johnny O'Marten

Johnny O'Marten
(◕‿◕✿)

Ik las het! She's adorable. Als je met 1 van mijn chars een topic wil geef je maar een gil, ik heb allerlei types ertussen zitten :')

768Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 11:25 pm

Joli Favre

Joli Favre

Dankje ^^
Is goed hoor, graag Wink

769Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 11:36 pm

Johnny O'Marten

Johnny O'Marten
(◕‿◕✿)

Heb je al bepaalde ideeën voor haar?
Ik heb een aantal characters die waarschijnlijk goed op haar aansluiten, maar ook genoeg die qua karakter eerder het tegengestelde zijn, dus 't is maar net wat je zelf interessant vindt

770Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 11:39 pm

Joli Favre

Joli Favre

Echte ideeën nog niet maar ze kent nog niemand hier dus misschien is het leuk om wat vrienden te maken?

771Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 11:46 pm

Johnny O'Marten

Johnny O'Marten
(◕‿◕✿)

Hmm, Johnny is erg vriendelijk, zij het veel te goed van vertrouwen. Kael is ook vriendelijk, maar wel vrij scherp, dus zijn grappen kunnen harder aankomen dan bedoeld en hij houdt van een beetje vriendelijk bekvechten. Bryce is charismatisch en heel toegankelijk, maar een beetje lomp, dus die is al helemaal soms lulliger dan hij doorheeft.
Roya is behoorlijk zachtaardig en sociaal en echt een paardenmeisje. Megan is niet onaardig, maar behoorlijk dominant en ambitieus, en die heeft de neiging onbedoeld over mensen heen te walsen als ze niet tegen haar in gaan. Georgia is echt een plattelandsmeisje en aardig, maar met geen enkele bullshit-tolerantie.

Laat maar weten als daar wat bij zit

772Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 11:48 pm

Joli Favre

Joli Favre

Roya lijkt me wel leuk om mew te beginnen ^^

773Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 26, 2017 11:58 pm

Johnny O'Marten

Johnny O'Marten
(◕‿◕✿)

Roya is als een starter pokemon, er kan niet veel fout gaan. Voorkeur voor een locatie?

774Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 27, 2017 12:01 am

Joli Favre

Joli Favre

Haha perfecte start dan xD
Misschien het café?

775Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 27, 2017 12:09 am

Johnny O'Marten

Johnny O'Marten
(◕‿◕✿)

Roya zou denk ik niet snel bij een onbekende in het cafe gaan zitten, maar er geen probleem mee hebben als iemand naar haar toe komt. Als Joli assertief genoeg is daarvoor dan werkt het wel, maar als dat ook niet echt haar stijl is, is een wat toevalligere ontmoeting misschien wel leuk, bijvoorbeeld via Roya' pony of zo.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 31 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: