Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+68
Varya Zhidkova
Oliver Edurel
Rosalie Demarchelier
June Winters
Joli Favre
Ivey Michaels
Abigail
Brianna Marchand
Dominic Sinaga
Isaiah Ayres
Ben Marino
Polina Whitley
Carolus Dewitt
Koraline Hills
Scott Donoghue
Maybelle Noreau
Chyrel Burnbright
Dean Garton
Allison Joy
Aaron Domínguez
Iseco DiRosilia
Tanith
Louisa Sparks
Juliette Davis
Neil Vanderzee
Admin
Claire Du Boux
Solomon Griffith
Kael Brown
Eve
Delilah Hudson
Chelsea Mendez
Caramba
Irem Bahari
Clover Sutton
Cleo Mendez
Peter Young
Megan Derley
Mirajane Evergreen
Ray
Flynn Callaghan
Vanessa Cortez
Kaya Scodelario
Julie Baker
Johnny O'Marten
Keith Baker
Eden Cantrell
Connor Castillo
Amelia Aldaine
Chloe Mendez
Demi de la Garza
Amber Brown
Rhyme
Jayden
Solance Ainsworth
Azura Bahari
Avan Rodriguez
Annabell Wayland
Rowan Riderhood
Quizz
Hershel
Pasqual Scodelario
Georgia Cunningham
Tyler
Monica Romano
Andrew Curtis
Samantha.
Olivia Romano
72 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 35 van 40]

851Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 29, 2017 9:16 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

yes v fancy o3o
Also, random ingeving maar ik zat te denken dat zij en Oliver het miss wel met elkaar zouden kunnen vinden? Ze zijn even oud dus als hij ook mee zou gaan met dat bus topic zouden ze kunnen meeten, idk

852Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 29, 2017 9:44 pm

Polina Whitley

Polina Whitley

Sounds good!
Miss gooi ik er dan ook een tweede in, dan zouden ze evt. op een bepaald punt in twee groepjes van drie op kunnen splitsen om het overzichtelijker te houden

853Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 29, 2017 9:58 pm

Demi de la Garza

Demi de la Garza
10/10 would bang

Jaaaa de sig van Polina is echt very very veeeery pretty. smug cat

854Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 29, 2017 10:00 pm

Polina Whitley

Polina Whitley

thanks I lav

855Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 29, 2017 10:06 pm

Feline Friesen

Feline Friesen

Oeeh, count me in met Pasqual 2.0 (noem hem voor de time being maar even zo) & Feline.

856Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 29, 2017 10:07 pm

Polina Whitley

Polina Whitley

Aight, dan maak ik er gewoon een open topic van denk ik.
Wel handig om de chars op te splitsen (kan per ongeluk gaan voor extra spanning) omdat het anders wel vrij chaotic word denk ik

857Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do maa 30, 2017 12:01 am

Olivia Romano

Olivia Romano

Haaaay runs

858Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do maa 30, 2017 8:01 am

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Polina Whitley schreef:Sounds good!
Miss gooi ik er dan ook een tweede in, dan zouden ze evt. op een bepaald punt in twee groepjes van drie op kunnen splitsen om het overzichtelijker te houden

Yay !!

En dat opsplitsen is idd slim wss, overzichtelijk is vaak the way to go

859Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do maa 30, 2017 10:00 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

I'll say this once and I'll probably say it again: Brandon is hot

860Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do maa 30, 2017 10:03 am

Polina Whitley

Polina Whitley

Ikr. Die man is de enige reden dat ik overweeg falling skies te kijken en ik schaam me daar niet voor.

861Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do maa 30, 2017 10:04 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

"we watch it for the plot I promise"

862Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do maa 30, 2017 10:08 am

Polina Whitley

Polina Whitley

Nou ja, misschien is het wel net als prison break; kom voor de mooie mannen, blijf voor het plot

863Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do maa 30, 2017 10:12 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

hehe ja dat gebeurt soms he
bij The 100 had ik: komt voor de mooie personen, ging weg door het plot

864Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do maa 30, 2017 10:13 am

Polina Whitley

Polina Whitley

Ah, dat is jammer. Was het zo slecht?

865Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do maa 30, 2017 10:15 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Niet eens :') ik heb vrienden die zijn blijven kijken maar op een gegeven moment begon ik me letterlijk fysiek slecht te voelen tijdens het kijken dat ik gewoon moest stoppen. Idk, er gebeuren gewoon teveel fucked up dingen denk ik. De show heeft geen chill

866Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do maa 30, 2017 10:16 am

Polina Whitley

Polina Whitley

Ja, het moet wel tof blijven om te kijken idd

867Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do maa 30, 2017 10:19 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

precies. ik geniet wel vanaf de zijlijn zodat ik nog wel naar de acteurs kan kijken (letterlijk iedereen daar is knap wtf) maar ik dat hele gedoe niet mee hoef te krijgen :')

868Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do maa 30, 2017 10:20 am

Polina Whitley

Polina Whitley

Smart thinking. Chyrel's fc is daar ook van, toch?

869Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do maa 30, 2017 10:21 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

yess, in de serie speelt zij Raven o3o de ladies in die show, man. I love 'em.

870Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do maa 30, 2017 10:34 am

Polina Whitley

Polina Whitley

I believe ya! Miss moet ik de serie ook ff een kans geven, maar wel als ik klaar ben met peaky blinders denk ik, want daar heb ik al amper tijd voor. And also Cillian Murphy.

871Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do maa 30, 2017 10:36 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ugh ja ik moet Peaky Blinders ook eens verder gaan kijken. Maar ik ben momenteel Crazy Ex Girlfriend aan het herkijken en die is ook geweldig

Ik ben de Matthäus Passion aan het luisteren tijdens het leren en als de Hogepriesters aan Jesus vragen of hij Jesus is zegt 'ie basically "Bitch I might be"

872Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do maa 30, 2017 10:40 am

Polina Whitley

Polina Whitley

Ja, zit nog steeds aan het begin van seizoen 3 :') eerste seizoen is nu wel voor een tientje bij de mediamarkt te fixen, so I'm gon buy that. i need.

Hier moet een edit van komen.

873Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do maa 30, 2017 10:55 am

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Yass doe dat

En leef je uit zou ik zeggen

874Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do maa 30, 2017 11:31 am

Olivia Romano

Olivia Romano

Ik wil niet leren :c

875Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic do maa 30, 2017 10:55 pm

Rosalie Demarchelier

Rosalie Demarchelier

Aanschouw
Het onzin-topic - Pagina 35 Tumblr_ohqebnIlBO1ql5yr7o1_500

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 35 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: