Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+38
Jill Adams
Andrew Curtis
Quizz
Olivia Romano
Jiao Misaki
Monica Romano
Raquel Sommerfeld
Hershel
Ty
Oliver Edurel
Allison Joy
Kaya Scodelario
Mitch
Eve
Tyler
Rowan Riderhood
Admin
Solance Ainsworth
Demi de la Garza
Reita
Avan Rodriguez
Annabell Wayland
Rhyme
Megan Derley
Samira Alexa Duvell
Delilah Hudson
Solomon Griffith
Pasqual Scodelario
Taylor
Connor Castillo
Abigail
Zane Northland
Mose Giffard
Georgia Cunningham
Kael Brown
Peter Young
Troy Redoran
Culain Smith
42 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 34 van 38]

826Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic do okt 15, 2015 8:02 pm

Admin

Admin
Admin

Oh, dat is naar :c kan je een her doen?

827Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic do okt 15, 2015 10:46 pm

Amber Brown

Amber Brown

Hello gayz.

828Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic do okt 15, 2015 10:48 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ja ik kan 1 her doen.
Maar als ik die her upfuck, mag ik mijn opleiding niet afmaken.

829Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic do okt 15, 2015 10:52 pm

Admin

Admin
Admin

Hai Marlon

En ahh op die fiets. Dan spant het er wel om ja

830Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic do okt 15, 2015 10:54 pm

Amber Brown

Amber Brown

Succes Eileen!

Damn. Ik dacht ik kom incognito.
Al denk ik dat de slechtgemaakte avatar al genoeg zei.

831Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic do okt 15, 2015 10:56 pm

Admin

Admin
Admin

De ava idd, maar vooral 'Hello gayz'

That's your signature greeting bruh

832Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic do okt 15, 2015 10:58 pm

Amber Brown

Amber Brown

O ja. Goddamnit.
Tess gaat een nieuwe maken, dit is maar tijdelijk. <3 Eventjes een noodoplossing.
Maar ik ga nu terug tegen haar praten. Ze zegt dat een muur nog meer tegen haar praat. #oke

833Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic do okt 15, 2015 10:59 pm

Admin

Admin
Admin

Teehee. Maar sowieso; mensen proberen vaak genoeg even incognito te blijven; bijna altijd valt hun stijl wel op xD

Oh poor Tess :')

834Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic do okt 15, 2015 11:01 pm

Amber Brown

Amber Brown

IK BEN VOORSPELBAAR. ;-;
Even tho haar faceclaim flawless is.

Ja zielig he voor Tess. Het grappige is soms dat ik dan bijvoorbeeld op Skype wel reageer, maar op Whatsapp niet en dan ghehehehe. Oké awh ik ben gemeen.

835Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic do okt 15, 2015 11:02 pm

Admin

Admin
Admin

Wie is haar fc?

Maar als die dingen tegelijk in de gaten houden is ook geen doen :')

836Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic do okt 15, 2015 11:03 pm

Amber Brown

Amber Brown

Brooke Candy. <3 Ze is zeg maar een blanke rapster, alleen dan wel heel erg leuk. n_n Alleen niet zo bekend. ;c Maar als je geïnteresseerd bent: haar nummers Das Me, Opulence, Rubber Band Stacks en Cloud Aura met Charli XCX zijn echt heel erg gaaf en leuk.

HAHAHAHAHAHAHA ja we moeten ook zoveel in de gaten houden, niet normaal meer. xD

837Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic do okt 15, 2015 11:06 pm

Admin

Admin
Admin

Ahh okay. Ben zelf niet zo van de rap en ken zelfs de meeste grote namen niet denk ik :') Enige 'rap' die ik nog wel luister af en toe is Fort Minor en Linkin Park, maar of je dat nou onder rap kan scharen weet ik ook niet :')

True that xD

838Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic do okt 15, 2015 11:12 pm

Amber Brown

Amber Brown

Zelfde. c: Alleen moet ik zeggen dat ik dit wel heel erg leuk vind. ^^ Ach ja, smaken verschillen. <3 Het is alleen zo moeilijk om dadelijk haar uiterlijk te beschrijven, want ze is nogal een mengeling van Gaga en Nicki Minaj en ziet er dus telkens anders uit xd.

839Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 16, 2015 12:01 am

Admin

Admin
Admin

Ja, absoluut. Zal haar binnenkort eens opzoeken; wie weet heb ik er een rapuitzondering bij.

Hmm, zou gewoon haar gezichtsstructuur omschrijven, en make-up stijl en zo dan meer noemen als heel divers en experimenteel.

840Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 16, 2015 7:31 am

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Halloo

Nog vijf uurtjes school straks en dan lekker vakantie o3o

841Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 16, 2015 12:32 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Nais!

Also, mensen; Riot heeft nu ook adminrechten. Eileen is nog gewoon de admin van HH, dat is niet veranderd, het is puur praktisch. Zo kan ik sneller bijvoorbeeld namen aanpassen als dat nodig is, dus dat kan ik nu dus vanaf dat account.

842Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 16, 2015 1:17 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Oeh niiiiice : D

843Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 16, 2015 2:42 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Geld om te babbelen, iets wat voor jou net zo natuurlijk is als ademhalen.

Dat is wel heel fijn.Very Happy geldjes.

EN IK HEB VAKANTIE! Het verslag is verstuurd en ik kan chillaxen en ontspannen en Simsen tot het mijn neus uit komt.

844Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 16, 2015 3:11 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

40 eurie per uur is niet mis. Een persoonlijk record zou ik haast zeggen ;P

845Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 16, 2015 3:45 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ik zie trouwes dat HH meer dan 460 geregistreerde characters heeft. Goed, een hoop zijn al lang niet meer actief, maar dat in vijf jaar tijd mensen op dit forum zo ontzettend veel characters hebben bedacht en uitgewerkt is toch eigenlijk best retevet.

846Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 16, 2015 4:57 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Dat klopt. Bijna 90 karakters per jaar o3o

Ugh en ik ben pompoen aan het klaarmaken maar het verveeld me dus heb ik het voor nu even opgegeven.

847Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 16, 2015 5:07 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Yisss o3o

Oh you. SPEAKING OF PUMPKINS- no wait I'm not finishing that sentence >: D

848Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 16, 2015 5:33 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

The pumpkin slicing is done.
Fuck pompoenen. D: 
Flespompoenen zijn zoveel chiller.

849Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 16, 2015 5:35 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

de fuck zijn flespompoenen :')

850Het onzin-topic - Pagina 34 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 16, 2015 5:45 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Het onzin-topic - Pagina 34 Tumblr_no7tqkcjYc1qgxfsho2_r1_540
Riot en Solance basically. Also maybe Roya.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 34 van 38]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Volgende

Permissies van dit forum: