Profiel Partner: Non v’è rosa senza spina Leeftijd: 19
Jaaaaaa precies! Tess zei dat het weer actief was ofzo. C: En ik zoek al zo lang een leuke actieve rpg en ben tot nu toe echt blij dat ik me heb aangemeld.
Profiel Partner: The last one vanished under mysterious circumstances Leeftijd: 41
Poor girl :')
Also dat moment dat je in de trein zit en iemand tegen je praat en je lief lacht, maar je internally zit van 'ik probeer een post te lezen goddomme shut your trap'
On that note; MARRIE FDKJVHGERSIUGEARGESH DAT POST. MY FEELS. JKFDGNVHEUIRGDSFH
Profiel Partner: Non v’è rosa senza spina Leeftijd: 19
OMG IK LAS JE POST EN MONICA IS NIET ORDINAIR OMYGOD. ;________; Oke wel een beetje. Beetje erg. Soms. Maar dat is gewoon haar onzekerheid. Oke LET ME HOLD MY BABY.
Profiel Partner: The last one vanished under mysterious circumstances Leeftijd: 41
Mo kan het proberen xD Al werkt het bij Troy uiteindelijk het beste om hem gewoon net als ieder ander te behandelen. Hij merkt namelijk vanzelf wel dat iemand okee is; hoe meer iemand probeert bij hem in het gevlei te komen, hoe meer hij zoiets zal hebben van 'dude. wat doe je.'
Roya gelooft dat meteen :') Troy is van zichzelf al niet zo spontaan, dus die zal een beetje tijd nodig hebben. Maar hee, daar zijn hellish opdrachten ideaal voor, no?
Nou ja, lief is een groot woord, want Troy is enorm bot, maar hij bedoelt 't niet kwaad :') He just kinda tells it like it is. Tactical or not.
Hij zal dan ook bepaald niet het manipulatieve meesterbrein van de competitie zijn. Pluspunt is weer dat hij ook weer niet echt gevoelig is voor mensen die dat wel proberen. Hij is simpel, maar niet achterlijk :')