Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+38
Jill Adams
Andrew Curtis
Quizz
Olivia Romano
Jiao Misaki
Monica Romano
Raquel Sommerfeld
Hershel
Ty
Oliver Edurel
Allison Joy
Kaya Scodelario
Mitch
Eve
Tyler
Rowan Riderhood
Admin
Solance Ainsworth
Demi de la Garza
Reita
Avan Rodriguez
Annabell Wayland
Rhyme
Megan Derley
Samira Alexa Duvell
Delilah Hudson
Solomon Griffith
Pasqual Scodelario
Taylor
Connor Castillo
Abigail
Zane Northland
Mose Giffard
Georgia Cunningham
Kael Brown
Peter Young
Troy Redoran
Culain Smith
42 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33 ... 38  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 28 van 38]

676Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 10:04 pm

Zane Northland

Zane Northland

@Ruka; maar Troy heeft geen tijd voor gezelligheid :') Ik zie hem nog wel een burn-out krijgen uiteindelijk tho. Dat hij het gewoon niet meer aankan.

@Marrie; Ah dat is kut :c zekers iets als lasange. lasange. hoort feest te zijn.

677Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 10:05 pm

Quizz

Quizz

Ja nooit fijn als je door eten je niet goed voelt Sad

Dat moet je sowieso niet tegen Reita zeggen en Quizz kan makkelijk overgehaald worden.
Maar Reita heeft sowieso een medestander nodig om raar te gaan doen en stenen te gooien.
Quizz gewoon iemand gezelligs om mee rond te lopen X3

@Inge: Abigail geeft hem wel een knuffel en natuurlijk warme choco Razz

678Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 10:06 pm

Monica Romano

Monica Romano

True tho. ;c Maar het was opwarmshit. Het zag er ook uit als kots. Dus ik zei tegen mijn collega: "Oh, ik moet echt kotsen." Zegt ze: "Vang het dan op in het bakje, kaas erover heen en weer terug in het schap, niemand die 't merkt." Ik vond haar vreemd. c:

Anygays, ik ga eventjes AHS afkijken, maar ik heb ook heel veel zin om te posten, dus als jullie nog zin hebben in een topic; open iets, gooi Liv of Mo d'r naam d'r bij en dan post ik asap. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 Ik ben in voor alles. Behalve moord, want het zijn m'n baby's.

679Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 10:08 pm

Zane Northland

Zane Northland

@Ruka; tru dat

@Marrie; ik mag jouw collega wel, tbh. Ik hou wel van dat soort zwarte humor
Well, I still have an open Riot-topic you are welcome to claim. Bij de verlaten treinen want yolo. Also have fun met AHS ^^

680Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 10:10 pm

Monica Romano

Monica Romano

O dat topic waar ik nog moest posten? SORRY, ik dacht dat je dat nog moest plaatsen. ;o Maar is goed, ik ga er na AHS even naar kijken. <3 Liv in trouble, oh oh.

681Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 10:11 pm

Quizz

Quizz

Awh ik zou niet weten met wie ik een topic moet openen, anders had ik met haar graag een topic gehad! X3

Ik heb met Ryan een zielig open topic, met Reita een waar hij bij de verlaten treinen aan het vervelen is. X3
Met Rhyme een open topic... Maar met Quizz nog niet volgens mij..

682Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 10:13 pm

Monica Romano

Monica Romano

Mmmm, als je wilt, post ik wel bij een van die open topics? c: Of als je een topic met Quizz wilt openen, mij maakt het niet uit. ^^ Ik ken de andere chars nog niet tho, dus die cs moet ik eerst ff lezen. >;] Van Quizz had ik volgens mij wel iets gelezen, kan dat?

683Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 10:14 pm

Zane Northland

Zane Northland

Ja die idd xD Maakt niet uit joh.
Also I wrote a Riot thing and it holds a great many sads.

684Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 10:16 pm

Quizz

Quizz

Ja ik heb van ze allemaal een voorstel topic. Kan zijn dat als je geïnteresseerd was in Quizz je deze hebt gelezen haha X3
Ik wilde toch nog een topic met die jongen openen Razz Dus moet ik sowieso maar eens doen. die jongen moet maar iets gaan doen in HH

685Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 10:22 pm

Monica Romano

Monica Romano

I wanna read it. ;c

En ja klopt maar ik vind zn fc leuk HAHAHAH. Wil je dan met Mo of Liv?

686Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 10:24 pm

Quizz

Quizz

Mij maakt het echt helemaal niks uit. Ik ga denk ik bij de brug wat posten en moet je kijken wie er het beste bij aansluit Wink

687Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 10:27 pm

Zane Northland

Zane Northland

Hij staat in mijn schrijfsels topic, die volgens mij nog wel bij recente berichten staat

688Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 10:30 pm

Monica Romano

Monica Romano

Helemaal goed! Dan kijk ik ff. :3
En omg. ;-; Ff lezen zo

689Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 10:35 pm

Zane Northland

Zane Northland

Er staat sowieso niet heel veel vrolijks in dat topic ben ik bang

690Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 11:13 pm

Olivia Romano

Olivia Romano

Doesn't matter, stil like to read it. <3
Wauw, mn Liv post stond er echt in een kwartier ofzo.

691Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 11:14 pm

Quizz

Quizz

Zo, als je niks met de post kan hoor ik het graag trouwens Wink

692Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 11:15 pm

Zane Northland

Zane Northland

I like the livpost o3o Ik wil proberen morgen sowieso weer bij te posten hierzo.

693Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 11:15 pm

Quizz

Quizz

Of als je denkt dat hij te raar is X3

Ja post overal, Inge!!! Razz

694Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 11:31 pm

Zane Northland

Zane Northland

I shall

OH HEE KIJK BRYCE LYRICS;
Let me explain
through the alcohol and shame
How I'm sorry for the way
That I lie my life away

Don't walk away
I got so much left to say
I'm drunk and i'm okay enough
to get my posture straightened up


SOMEONE HOLD ME.

695Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 11:33 pm

Quizz

Quizz

Awh Sad Dat is zo zielig o_0

696Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do sep 24, 2015 6:24 am

Monica Romano

Monica Romano

Ik hou van raar. ;3 JE POST IS LEUK. Ik denk dat ik met Liv reageer tho, want zij is ook erg muzikaal. Maar Mo is meer...nou ja, ik zie wel.

Ik wilde terugposten tho, maar toen viel ik ik slaap op mijn laptop.

697Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do sep 24, 2015 12:36 pm

Quizz

Quizz

Een laptop logt niet lekker Wink

Kijk maar met wie je post. Is alle twee leuk :p
Gelukkig vind je de post leuk! Dacht misschien is het TE Wink

698Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do sep 24, 2015 1:50 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Posting for the games. Woooh. Oh. Shit. Ik heb over tien minuten SLO en ik ben nog niet klaar met de Pasqualpost. Dat wordt een WIPje guys. Het onzin-topic - Pagina 28 2432231636

Veel te enthousiast over die posts.

699Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do sep 24, 2015 3:00 pm

Monica Romano

Monica Romano

Neee me lovey. ;3 Mmmmmm ik weet t nog niet sure tho. Maybe kom ik met Mootje.

Stage is zo leuk today. ;-;

700Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do sep 24, 2015 11:39 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

@Marrie; nice! : D

@Eileen; ow, minder nice. hij kon niet even een heads up geven?

--
Zo, weer enigszins bijgepost. Rest komt morgen (Roya/Kathie topic sowieso en Megan/Jiao wss ook)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 28 van 38]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33 ... 38  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum