Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+38
Jill Adams
Andrew Curtis
Quizz
Olivia Romano
Jiao Misaki
Monica Romano
Raquel Sommerfeld
Hershel
Ty
Oliver Edurel
Allison Joy
Kaya Scodelario
Mitch
Eve
Tyler
Rowan Riderhood
Admin
Solance Ainsworth
Demi de la Garza
Reita
Avan Rodriguez
Annabell Wayland
Rhyme
Megan Derley
Samira Alexa Duvell
Delilah Hudson
Solomon Griffith
Pasqual Scodelario
Taylor
Connor Castillo
Abigail
Zane Northland
Mose Giffard
Georgia Cunningham
Kael Brown
Peter Young
Troy Redoran
Culain Smith
42 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32 ... 38  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 27 van 38]

651Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 12:13 am

Monica Romano

Monica Romano

#tears

652Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 12:17 am

Zane Northland

Zane Northland

That was very very sad ;___; Mo needs hugs. Many of them.

653Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 12:18 am

Eve

Eve

Awh Sad Arm kindje.

654Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 12:18 am

Monica Romano

Monica Romano

Tbh. :c She needs huggles, ook al is ze badjas.
Serieus, en toen op precies dat moment dat ik het laatste stukje schreef, zei Beyonce bij dat nummer van Pretty Hurts van: "What is your aspiration in life? Well, my aspiration in life would be...to be happy." En toen moest ik zelf ook huilen. XD

655Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 8:22 am

Zane Northland

Zane Northland

Aww -hugs-
I know the feel tho; ik moest stiekem ook best janken bij onder andere het Roya-vuurwapen-incident. Oops. En Riot's breakdown :')

656Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 9:54 am

Monica Romano

Monica Romano

Thanks baby. ;-;
Aaaaaaaaagh dat is ook heftig idd. ;c Heb je links? Ik wil t lezen.

657Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 10:14 am

Zane Northland

Zane Northland

Riot being a broken piece of shit;
https://paradigm-shift.actieforum.com/t2417-broken-solance

Roya getting involved with weaponry;
https://paradigm-shift.actieforum.com/t2076-klimmen-klauteren-en-iets-vinden-roya

Maar in my defense, ik heb mijn grenzen. Ik heb het HH nooit aangedaan daadwerkelijk te beschrijven in detail hoe Riot aan die littekens is gekomen. Because that would be preeetty messed up.

658Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 11:01 am

Monica Romano

Monica Romano

Dat is ook heftig idd. ;__; Ja soms moet je kijken hoe ver je kunt gaan. Ik wilde nog meer doen bij Mo, maar dat leek me te heftig, maar het representeert wel hoe het er soms in het dagelijks leven aan toe gaat dus op zich...nou ja.

En ik ga het ff lezen omygod am I ready for these feelz?

659Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 11:10 am

Zane Northland

Zane Northland

Ik heb altijd zoiets van; je moet vertellen wat belangrijk is; niet minder om mensen te sparen, en niet meer om te shockeren. Ik denk dat in Monica's geval je best wat expliciet kan worden.

Ehh ligt eraan, ik werd zelf zeer feelsy van beiden bij het schrijven

660Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 9:24 pm

Monica Romano

Monica Romano

Hoe bedoel je dat precies, expliciet? Like, wat meer vertellen of?

EN IK HEB HET GELEZEN EN IK HAD FEELZ EN OMYGOD HET WAS ZO HEARTBREAKING. :c ARME RIOT.

661Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 9:28 pm

Zane Northland

Zane Northland

Ja, in detail treden zeg maar. Ik zie dat als iets wat je niet moet doen om mensen te shockeren, maar om je verhaal zo goed mogelijk te vertellen. En omgekeerd. Mensen kunnen in fictie best wel wat hebben, dus je moet ook geen dingen weglaten om het meer PG13 te maken, zeg maar.

Woops :') yeah, he's a little bit of a broken bird, isn't he?

662Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 9:33 pm

Monica Romano

Monica Romano

Precies! Nou heb ik zelf ook een hoop meegemaakt over hoe Mootje zich voelde als jongen, alleen dan niet bij mijn ouders gelukkig, dus kan dan wel wat meer in detail treden. Is misschien beter ook, dan begrijpen mensen misschien beter waarom ze doet wat ze doet en dan krijgt je char ook wat meer diepgang denk ik.

EN JA INDERDAAD. :c En Roya dan pfffff, poor baby, Monica gaat haar kapot knuffelen hoor doei.

WIE IS QUIZZ BTW OMYGOD ZIJN FACECLAIM KEN IK ERGENS VAN.

663Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 9:35 pm

Quizz

Quizz

Brendon urie van Panic! at the disco X3

664Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 9:36 pm

Zane Northland

Zane Northland

Ik denk dat als je je eigen ervaringen erin verwerkt het zeker een extra laag krijgt. Je kan nog zoveel ergens over lezen, maar sommige dingen, veel dingen eigenlijk, moet je denk ik echt hebben meegemaakt om ze helemaal goed neer te zetten. En inderdaad, als je niet bang bent ook de nare kanten te tonen is het voor de lezer sowieso al makkelijker begrip op te brengen. Ik merk bij mezelf namelijk dat juist als iemand iets romantiseert ik snel afhaak. :')
En eigen ervaringen erin verwerken kan op zich ook nog best een opluchtend effect hebben.

Good. Very good. Monica, I trust you with this little Roya. Guard it with your life.

665Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 9:38 pm

Quizz

Quizz

Ja Roya moet beschermd worden!! Ze is echt zielig X3

Al is Uruha ook te gebroken voor woorden en Quizz spoort ook niet trouwens... Maar wie van mijn chars wel. T-T Sorry mensen ik denk dat ik zelf ook niet helemaal spoor. Ik heb het recht om gebroken karakters te hebben!

666Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 9:40 pm

Monica Romano

Monica Romano

Quizz schreef:Brendon urie van Panic! at the disco X3

I love his FC. c:

Ik denk dat je zeker gelijk hebt! Toch vind ik ook wel dat je moet uitkijken dat het niet TE persoonlijk word, maar verwerken erin is altijd goed, vind ik. En inderdaad, romantiseren...nee, dat merk je snel genoeg inderdaad. :')

MONICA IS GONNA PROTECT HER FOREVER DOEI.

Fucked up chars zijn leven.

667Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 9:44 pm

Quizz

Quizz

Monica is goed bezig X3

En thanks! Ik hou van Brendon Urie Razz Hij is zo sexy in die laatste clip <3
Ik romantiseer altijd alles.

668Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 9:47 pm

Monica Romano

Monica Romano

Goed he. <3 En ander slaat ze iedereen. >;]

Hij is super sexy idd. ;___; Hij heeft iets mysterieus and I like my men mysterious.

Ghehehe er is ook niets mis met romantiseren. <3 Maar echt persoonlijke ervaringen Idk, ik zou dat zelf nooit doen. MAAR SMAKEN VERSCHILLEN NO SHADE PLZ DONT HATE ME.

669Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 9:49 pm

Quizz

Quizz

Lol, ik denk niet dat ik romantiseer, was meer een geintje. Maar misschien doe ik het wel zonder het te weten ofzo X3

Yay voor Brendon. Hij is schattig en ik moet een leuk topic met hem dat hij uitgaat en gezellig doet en in bomen klimt en rare dingen ziet X3

670Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 9:51 pm

Zane Northland

Zane Northland

Klopt, de scheiding tussen jezelf en je verhaal mag inderdaad niet vervagen. Zeker in RP is dat tricky, vooral omdat mensen dan ook geneigd zijn zich dingen te persoonlijk aan te trekken, and that is one hell of a slippery slope.

THAT IS A VERY GOOD THING. Roya kijkt wss nu al tegen Monica op, dus die ziet Monica sowieso als iemand die nergens bang voor is.

En tru dat. Bij mij hebben een hoop een steekje los. Riot is het ergste denk ik, en Roya is een close second. Dan een gedeelde derde plaats voor Kael en Troy; de eerste heeft meer issues, de tweede gewoon een kutleven

671Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 9:53 pm

Quizz

Quizz

Troy vind ik ook zo zielig. Abigail wil echt een dekentje om hem heen slaan en hem een kop warme chocomelk in zijn handen drukken en my little ponies aanzetten en hem bevelen te kijken.
He needs some happines! X3

Roya heeft inderdaad een bodyguard nodig in de vorm van Monica, dat zou leuk zijn Razz

672Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 9:57 pm

Monica Romano

Monica Romano

SORRY. :c

HAHAHAHAHAHAHA seems like fun. xD Get him drunk tho.

Dat wilt Monica ook wel zijn voor Roya tho hoor, als je dat leuk vind? <3 I mean, haar leven was al fucked up en ze wilt het nu wel op een rijtje krijgen hoor, en wat verantwoordelijkheid zou haar daar wel bij helpen denk ik. >;] Dan is ze wel ff van omg kijk ik ben goed bezig.

Ik. Heb. Iets. Verkeerds. Op. Bij. AH. En nu ga ik bijna dood van de buikpijn.

673Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 10:00 pm

Zane Northland

Zane Northland

@Ruka; He really does. Al denk ik niet dat zijn leven echt snel zal verbeteren. Hij is laag opgeleid, kan door de zorgen om zijn familie eigenlijk geen kant op en heeft niet echt bepaald een sociaal leven :')

Yiss. Samen met Anna, want die zit, aldus Isa, in de Roya Protection Squad.

@Marrie; omg ja that needs to happen. Asap.
En oh dear, wat heb je gehad dan?

674Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 10:02 pm

Quizz

Quizz

Ja maar hij moet wel meer gezelligheid krijgen, die jongen word nog een depri X3

Quizz dronken voeren kan leuk zijn, maar ik denk dat hij dan enkel meer rare dingen gaat zien. Maar hey, mensen denken gewoon omdat het komt omdat hij dronken is dus misschien komt hij er dan mee weg.

Reita zou ook alleen maar fratsen uithalen als hij dronken is, winkelwagentjes stelen en mee racen, belletje lellen, Stenen door ramen gooien en weet ik veel wat X3

Maar toch, dat zijn dingen die niet zo snel gebeuren Razz

Ja wat heb je op? o_0

675Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 23, 2015 10:03 pm

Monica Romano

Monica Romano

Lasagne, maar waarschijnlijk over datum. ;-;
Monica geeft gratis shotjes weg bij haar bar HAHAHA.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 27 van 38]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32 ... 38  Volgende

Permissies van dit forum: