Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+38
Jill Adams
Andrew Curtis
Quizz
Olivia Romano
Jiao Misaki
Monica Romano
Raquel Sommerfeld
Hershel
Ty
Oliver Edurel
Allison Joy
Kaya Scodelario
Mitch
Eve
Tyler
Rowan Riderhood
Admin
Solance Ainsworth
Demi de la Garza
Reita
Avan Rodriguez
Annabell Wayland
Rhyme
Megan Derley
Samira Alexa Duvell
Delilah Hudson
Solomon Griffith
Pasqual Scodelario
Taylor
Connor Castillo
Abigail
Zane Northland
Mose Giffard
Georgia Cunningham
Kael Brown
Peter Young
Troy Redoran
Culain Smith
42 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37, 38  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 35 van 38]

851Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 16, 2015 6:36 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

xD

Flespompoenen zijn pompoenen in de vorm van een fles (ja zo simpel is het)
Verdomme ik verneukte de pompoensoep door er teveel bouillon in te gooien D:

852Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 16, 2015 7:37 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ah, op zo'n fiets.
Dat is niet erg smakelijk.

853Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 16, 2015 9:31 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ik heb het gered door de pompoensoep te laten koken. Hij werd uiteindelijk ingedikt.

En brr het is koud. Ik wil posten maar 'The Voice' staat te blèren.

854Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 12:46 am

Olivia Romano

Olivia Romano

JEEEEEJ TESS HEEFT EEN NIEUWE SET VOOR LIV GEMAAKT EN DEEL VAN EEN SET VOOR AMBER. <3
The story of Liv's new appearance will be cumming soon. >D

855Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 1:06 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Hij is pretty! Alleen een beetje jammer dat de naam een klein beetje wegvalt, al stoort het niet echt.
En ben benieuwd naar die van Amber o3o

Zeg me alsjeblieft dat cumming niet doelbewust zo gespeld is

856Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 7:50 am

Demi de la Garza

Demi de la Garza
10/10 would bang

Haha, de naam had ik eigenlijk expres onder de bovenste layer gezet, gezien ik m anders er weer teveel eruit vond springen. o3o
Maar zag inderdaad dat de "O" voor de helft minder goed zichtbaar is, hmm..

Cumming. xD

857Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 10:02 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Nice o3o
& mijn god I hope not

858Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 11:11 am

Amber Brown

Amber Brown

It was just a jokey ;$.
En ja ik heb er echt geen verstand van tbh dus ik vind het allang knap dat ze zoiets kan. ;-;
Ik ben dit weekend vrij dus ik ga nog ff AHS kijken en dan posten en Amber maken. Very Happy

ANYGAYS, hello everyone, how's everybody? <3

859Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 11:28 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Strak plan c:

Prima hiero o3o Lekker vakantie dus ik heb net een film gekeken en vanavond nog een concert

860Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 11:40 am

Amber Brown

Amber Brown

Klinkt goed! Welk concert?

861Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 11:43 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ghehe, sorry, ik ben een Photoshop nerd, mijn mond houden over details is soms lastig xD

And I'm doing really good; verkoudheid lijkt nu echt goed op zijn retour dus ik ben happy. Ook hoesten is weg aan het gaan.

En nice Isa : D als in, een band die optreedt, of dat je zelf speelt?

862Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 11:51 am

Amber Brown

Amber Brown

Maakt niet uit ;o. Ik bedoel, al zou je zeggen dat je zo'n randje zou krijgen als je 2 olifanten tegen elkaar laat aanknallen zou ik het nog geloven, want ik heb er echt 0,0% verstand van. xd Serieus, wat Tess heeft gemaakt is echt magie voor mij xd.

863Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 12:01 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ik had een maand gratis PhotoShop en tbh ik begreep er niets van ¯\_(ツ)_/¯

En dat is goed om te horen Inge o3o
Ik speel zelf vanavond c:

864Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 12:11 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Nou, om echt toffe setjes te maken moet je wel eens in de maand een ongeboren witte neushoorn offeren, bij voorkeur bij volle maan, naakt, ook nog, maar voor de rest is het gewoon een kwestie van oefenen.

En tof : D waar speel je?

865Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 12:14 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ah dat miste ik dus. En ik maar denken dat twee maagden genoeg waren.

In Ede o3o De kaartjes waren donderdag bijna uitverkocht volgens mij dus dat zit wel goed

866Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 12:15 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Nee, als je voor maagden gaat heb je er wel negen nodig, dus dat is enorm omslachtig. Dat kan namelijk ook nog eens echt alleen als de wind goed staat.

Oeh goed bezig!

867Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 12:18 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Damnit Yahoo. Ik vond twee al zo weinig en het is al zo lastig om er aan te komen.

yis o3o En ik heb gister mijn blouseje voor vanavond aangehad en hij staat zo gaaf

868Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 12:39 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ja, nou, exact. En dat iedere maand. Dat is gewoon niet redelijk.

Oeh tof ^^ altijd zo fijn, een nieuw kledingstuk aan dat ook nog eens zeer fab is

Also ik heb besloten dat misschien binnenkort Riot's freerunning-antics nog wel eens een nare wending kunnen gaan krijgen. Maar er staat nog niets vast.

869Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 12:41 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Nee, dat is inderdaad niet te doen.

Yis ^^

Ohshit

870Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 12:55 pm

Olivia Romano

Olivia Romano

Kael Brown schreef:Nou, om echt toffe setjes te maken moet je wel eens in de maand een ongeboren witte neushoorn offeren, bij voorkeur bij volle maan, naakt, ook nog, maar voor de rest is het gewoon een kwestie van oefenen.

Damn, ik wist dat het zoiets moest zijn. Misschien heb ik een verkeerde formule gebruikt.

OEEEEEH gaaf dat je zelf moet spelen! Als het inderdaad bijna uitverkocht is, moet het inderdaad wel super goed zijn. ;3 Ik ga voor je duimen! n_n Staan jullie op youtube? Ik wil kijken. <3 <3 <3 <3 <3

Ik kijk nu seizoen 2 en seizoen 5 van AHS door elkaar (het is niet zeg maar een aaneenlopend verhal, elk seizoen heeft een apart verhaal) en ik ben echt mindfucked en alles zit door elkaar en ja.

871Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 1:14 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Oshit indeed.

@Mar; dat kan ik helemaal snappen ja :')

Also today was the day I found I actually look acceptable with minimal make-up. Talk about a bold stride in a new direction.

872Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 1:16 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Hahahaha nee, we staan niet op YouTube. Tenminste, dat denk ik niet. Ik zit in een amateurorkest van misschien 60 man. Je kan ons wel Googelen, dan vind je ons sowieso wel.

Okay so ik heb even gekeken OF we op YouTube staan en er zijn wel clipjes, maar wat ik gevonden heb is het account van de voorzitter die ook een goede vriend van ons is en ze zijn best oud maar sommigen zijn leuk c:
Zoals deze (dit is de voorzitter zelf):

873Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 1:32 pm

Olivia Romano

Olivia Romano

Het klinkt super gaaf omg!!!! Het nummer dat hij speelt klinkt ook bekend. Gaaf hoor. n___n Succes vanavond! <3 <3 <3 Let me know how it was.

@Inge: I think you are a pretty girl. c: <3

874Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 1:34 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Oeh nice Ies!

En d'awww thanks Marrie ^^ Het probleem is alleen dat dat zelf ook leren vinden soms behoorlijk moeilijk is. But I'll get there eventually.

875Het onzin-topic - Pagina 35 Empty Re: Het onzin-topic za okt 17, 2015 1:39 pm

Olivia Romano

Olivia Romano

I know what you mean, girl. Ik heb het zelf ook heel erg, vooral met pieken en dalen. Maar weet je, bij jou is het 100% nergens voor nodig. En daar kom je inderdaad vanzelf wel. c: Een vriendin van mij zegt altijd: "show 'em who the queen is", hahaha. Maar anyways, please don't worry about it. <3 Je bent super, inside & outside. Amen. <3

Ik ga eventjes Harry Potter kijken en dan posten. c: Vreemde wendingen nemen ghehehe.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 35 van 38]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37, 38  Volgende

Permissies van dit forum: