Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

New Year's Prom OOC

+15
Tyler
Oliver Edurel
Avan Rodriguez
Jayden
Dean Garton
Valerie
Kaya Scodelario
Brooke Moore
Georgia Cunningham
Delilah Hudson
Megan Derley
Ty
Jamey J.
Solance Ainsworth
Ashley Grey
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 6]

76New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 8:01 pm

Megan Derley

Megan Derley
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik helaas alleen op school. Niet dat dat niet leuk was hoor, maar je bent als tweedejaars toch een tikkie teleurgesteld als je eindelijk naar het feest mag (bruggers mochten niet) en ze gewoon dancemuziek draaien. Goed, wellicht was ik wat naïef daarin, maar toch. Als iedereen in lange jurken of pakken/tuxedo's/watzemaarvanhunvaderkondenlenen rondloopt verwacht je toch iets fancyere muziek.

77New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 8:02 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Wij elk jaar, soort van traditie. Kerstgala, een beetje zoals dit. Ik had gewoon mijn zwarte jurk van vorig jaar aan and boy did I look good. De zaal die door de Gymnasiastenbond dan wordt ingehuurd is ook nice. Niet zo fancy, maar leuk :')

@Inge dat was bij mij ook een lichte teleurstelling, maar een goede DJ maakt veel goed xD

78New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 8:03 pm

Megan Derley

Megan Derley
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Niiiice o3o

Ja, dat mocht bij ons ook niet baten. Een of andere vijfdejaars of zo. Bakte er geen ruk van.

79New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 8:07 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Yis o3o Het leukste feest was toch wel het lustrum vorig jaar, maar dat was geen gala xD

Maar genoeg gepraat, ik heb volgens mij nog geen foto van Kael in pak gezien in dit topic.

80New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 8:10 pm

Megan Derley

Megan Derley
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dan moet je echt beter lezen xD en meer spoilers openen

81New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 8:11 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

OHWACHTJA
Nevermind :')

82New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 8:38 pm

Tyler

Tyler

Hoe staat het beleid er tegen over kwa mee gesmokkelde drank, Tyler word niet vrolijk van wijn, en ook niet van security die hem fouilleren

83New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 8:49 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Fouilleren hoef je niet op te rekenen, maar het lijkt me wel dat als er mensen te dronken worden/gezien worden met flessen drank die er zonder pardon uit gegooid worden. Tyler zal er iig een beetje sneaky mee moeten zijn

84New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 8:51 pm

Tyler

Tyler

Dat komt wel goed.. ninja

85New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 8:55 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

INGE KAELS NIEUWE SETJE IS ONACCEPTABEL

Ik had het moeten zien aankomen though. Ziet er nice uit. c:

86New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 8:59 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

HOEZO. HIJ IS MOOI MET KORT HAAR ONNIEDAN.

Also Roya en Anna feels man

87New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 9:01 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Onacceptabel in de zin dat ik bijna stikte in mijn pepermuntje want damn.

Same bruh. Maar goede feels deze keer New Year's Prom OOC - Pagina 4 194068519
En upcoming Rowel feels. Huehuehue.

88New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 9:08 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

*snort*


True that, true that.

Dit soort kleine events moeten we vaker doen; gewoon van die dingen die je effe in een middagje regelt

89New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 9:24 pm

Brooke Moore

Brooke Moore

Brooke en Jamey gaan ook saampies naar het gala :3
Hier hun outfits:
Brooke had Jamey min of meer gedwongen tot een sjieke jurk, en Jamey durfde geen nee te zeggen x]


Brooke:

New Year's Prom OOC - Pagina 4 20ql54h

Jamey:

New Year's Prom OOC - Pagina 4 2cwred4

90New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 9:29 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Inderdaad o3o

Al ga ik zo wel pitten gezien ik me niet helemaal 100% voel en morgen weer aan de bak moet.

91New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 9:29 pm

Georgia Cunningham

Georgia Cunningham

Ja same; morgen weer vroeg op helaas :')

92New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 9:30 pm

Brooke Moore

Brooke Moore

Succes allebei :3
Godenzijdank heb ik morgen nog een dag vrij. Nog een keer paardrijden en veel leren morgen :')

93New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 9:33 pm

Tyler

Tyler

Morgen nog een weekje verlof Very Happy

94New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 10:00 pm

Kaya Scodelario

Kaya Scodelario

Pff. Morgen tentamen wiskunde. Ik wil niet .

95New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 10:01 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Good luck!

Ik ga er nu echt vandoor

trusten o3o

96New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC zo jan 04, 2015 11:57 pm

Jayden

Jayden

Voor ik het vergeet, verbeterde versie van Avan's outfit. o3o

Spoiler:

97New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 6:42 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Goedemorgen zonder zorgen en een keel zo droog dat ik zelfs droomde over de Sahara.

Naiss o3o

I'm enjoying this way too much

98New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 11:18 am

Dean Garton

Dean Garton

Dean is ook van de partij! Very Happy En ik overweeg Pasqual te doen, maar die gaat teveel champagne -
Pasqual gaat ook.

99New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 11:59 am

Valerie

Valerie

owell Val in her dress. c:

Taylor gaat denk ik niet.

Spoiler:

100New Year's Prom OOC - Pagina 4 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 12:09 pm

Dean Garton

Dean Garton

Neat o3o

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» New years eve [michelle]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum