Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

New Year's Prom OOC

+15
Tyler
Oliver Edurel
Avan Rodriguez
Jayden
Dean Garton
Valerie
Kaya Scodelario
Brooke Moore
Georgia Cunningham
Delilah Hudson
Megan Derley
Ty
Jamey J.
Solance Ainsworth
Ashley Grey
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 6]

101New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 12:12 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

New Year's Prom OOC - Pagina 5 Tumblr_static_7mur3r849ow84sgk0sgw08sg
Pasqual is ready o3o

102New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 12:39 pm

Tyler

Tyler

Gaat demi nog New Year's Prom OOC - Pagina 5 E402

103New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 1:06 pm

Jayden

Jayden

@Isa; Ik las die vanmorgen meteen nadat ik wakker werd en ondanks dat ik een enorm groot ochtendhumeur heb moest ik erom lachen. Made my morning. xD

PASQUAL ASFHDGHAKLDA

Sure dat Demi nog gaat. I mean, net of ze een feestje aan zich voorbij laat gaan. Hell to the no. :tehee:
Hoezo eigenlijk..? x)

104New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 1:12 pm

Tyler

Tyler

Omdat aangezien hun topic on afgerond open staat ik hem zelf maar invul, laat ik het er op houden dat ze een leuk nachtje hebben gehad engel

105New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 1:14 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

You're welcome. En ik voel me een stuk beter nu.

En nais iedereen o3o

106New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 1:19 pm

Jayden

Jayden

Oh oeps ja. Ik vergeet altijd te reageren op topics, I'm sorry. xD
Maar mag je wel vanuit gaan opzich, haha.

I'm glad. o3o

Fuck ik moet zo weer gaan voor mijn o-zo leuke lekker economische middag. Hoera.
Verder posten voor het gala wordt dus vanmiddag, 'k heb nu geen tijd om m'n post af te maken. ;c

107New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 1:24 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Dat geldt ook voor mij, moet weer naar mijn stage :c

Komt Avan trouwens nog?

108New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 1:45 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ik had trouwens een idee; is het leuk als ik op een bepaald moment het aftellen in gang zet? dan zit iedereen qua tijd mooi op een lijn en zo

109New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 1:50 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Daar zat ik ook al aan te denken, klinkt als een goed idee c:

Ik heb Kiek ook opgetrommeld, Sofia komt ook. ;D

110New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 1:52 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Aight o3o dan hou ik gewoon in de gaten wanneer er een geschikt moment ontstaat; wil het niet te abrupt laten eindigen ofc.

En nice o3o

111New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 1:58 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Nee dat zou niet zo leuk zijn, als mensen midden in een gesprek zitten ofzo :')

112New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 1:59 pm

Tyler

Tyler

Je mag altijd nog reageren hoor, vond het een leuk topic..

113New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 3:21 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Yessss Avan komt nog for sure. o3o
Ga zo zijn post maken.

Ik zal eens kijken of ik straks nadat ik gepost heb voor het gala en m'n dossier af heb nog tijd heb, en anders een andere keer. c:

114New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 8:10 pm

Oliver Edurel

Oliver Edurel

Ach, doe rustig aan c:

Spoiler:

115New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 8:13 pm

Tyler

Tyler

Misschien kan Tyler Hannah tegen zijn gekomen in het Midden-Oosten aangezien hij ook net terug is ?

116New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 8:21 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Oh mijn hemel dat is een prachtige jurk

117New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 8:22 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Kaya gaat Pasqual tegen hhetlijf lopen in dit topic. Yeeey. Pasqual gaat weer happy worden.

118New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 8:24 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

@Tyler, check je inbox c:

@Inge, jatoch o3o Hannah is wel classy.

@Eileen, doen ^-^

119New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC ma jan 05, 2015 9:25 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Believe me, I will

120New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC di jan 06, 2015 5:57 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Eileen, Pas is een geweldige wingman :')

121New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC di jan 06, 2015 9:12 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Pas is awesome indeed. En hij zou Roya denk ik heel blij maken met een dans. Ze voelt zich al zo pretty, dus als het mensen opvalt is ze helemaal gelukkig.

122New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC di jan 06, 2015 10:15 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Het is dat ik Bryce en Roya ship en Roya geen Pasqual wil aandoen maar anders...

Roya is too cute. Pas gaat een dans heel gezellig vinden.

123New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC di jan 06, 2015 10:24 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Huehuehue
ik heb het gevoel dat best veel mensen hen inmiddels shippen :') maar idd, Roya zou zich denk ik wat teveel wegcijferen bij Pasqual.

It will be adorbs

124New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC di jan 06, 2015 10:37 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

En toch zou Roya x Pasqual geen afschuwelijke ship zijn.
Maar ik zou het echt nooit over mijn hart kunnen verkrijgen omdat ik wil dat Bryce en Roya bij elkaar komen verdorie.

The dance will be amazeballs.

125New Year's Prom OOC - Pagina 5 Empty Re: New Year's Prom OOC di jan 06, 2015 11:04 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Da's waar ja. They would be cute
En lal the pressure rises xD

hell yah o3o

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» New years eve [michelle]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum