Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+23
Isaura
Lily
Jalisa
Morgan
Edward
Delilah Hudson
Avan Rodriguez
Eline
Taylor
Jerry
Ray
Solance Ainsworth
Iana
Sonique Marron
Perrie
Aya
Ryan
Admin
Vanessa
Alice
Rosie
Pasqual Scodelario
Lawrence Posner
27 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 40 van 40]

976Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic za apr 06, 2013 12:18 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Meid, ga je die ouders van je nog eens slaan? D:

Pfoef, ik ben kapot, gebroken en brak, maar wil nog eventjes gamen voordat ik morgen, whatever.. schoolwerk enzo ga doen. Rustig weekend? Dacht het niet :')

977Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic zo apr 07, 2013 5:55 pm

Ray

Ray

Zo, er is nu bijna niks meer wat níet in dozen kan.
Alleen mijn gerbils en ik zitten nog niet in een doos, voor de rest is mijn kamer niet meer te herkennen.

Leuk hoor, verhuizen >.<

978Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic zo apr 07, 2013 6:06 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

'Leuk'. Grapjas.

Bij mij kwamen ze uiteindelijk nog wat plakkerigs op de muur tegen, mwaha, zullen ze van genoten hebben, die ouders van me.

979Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 08, 2013 5:23 pm

Admin

Admin
Admin

Blargh, ziek ;___;

980Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 08, 2013 8:02 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Beterschap, Ingseltje van me. *hugg*

981Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 08, 2013 8:27 pm

Ray

Ray

Beterschap :3

982Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 08, 2013 8:41 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Hee jij ook hier. Ook last van typisch uitstelgedrag?
'Ja ik heb nog zoveel huiswerk te doen.' - Gaat ondertussen maar doelloze bullshit doen.

983Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 08, 2013 8:50 pm

Ray

Ray

Hah, Herkenbaaaaar xD

Ben inmiddels op een soort band-jaagtocht op Youtube.
Via Martijn bij Seether gekomen,
zit geloof ik nu Shinedown te luisteren. Is nogal.. hmm. vrolijk?
Idunno.
Moet het vaker luisteren voor er echt een mening over te kunnen hebben.

Iemand nog sugesties?

Zelf fan van Three Days Grace, dus dingen in die trant zijn heul erg welkom ;D

984Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 08, 2013 9:21 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Meh, je weet wat ik leuk vind o3o

EarlyRise, sowieso, het opzoeken waard.

985Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 08, 2013 9:55 pm

Ray

Ray

Oh lieve help.

Ik wist niet dat er zóveel bands bestonden o.O

Hóé moet je nou ooit alles luisteren? Hóé?

986Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 08, 2013 10:09 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Eh..

Dat jij al bij zoveel komt. Ik blijf hangen want ik vind zoveel nummers niet eens leuk xD

987Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 08, 2013 10:13 pm

Aya

Aya

Haha, ik luister enkel naar japanse bands en Panic at the disco X3 Dus ja, is ook niet echt iets waar je wat aan hebt denk ik :p

Ik ben ook niet erg goed bezig, teveel shit aan het doen en ik heb gister een spel uit gespeeld en ik lag om drie uur in mijn bed te huilen van zieligheid! Niet eens omdat iemand dood ging... Gewoon omdat... Het is een te kut spel en ik vind dat personage gewoon te cool, dat mocht niet met hem gebeuren. Hij is te lief Sad

988Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic di apr 09, 2013 8:10 pm

Admin

Admin
Admin

OMG GUISE
DIT LIEDJE

Op de drank na is het ZO Riot o3o


Denk dat we allemaal wel kunnen voorspellen hoe erg het uit de hand zou lopen als Riot ook nog eens aan de drank zou gaan.... xD

989Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic vr apr 12, 2013 10:39 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

MENSJES. Iemand. Waar is m'n inspiratie gebleven? D:

990Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic za apr 13, 2013 5:10 pm

Gast


Gast

sorry had het perongeluk in mijn zak gedaan :tehee:

991Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic za apr 13, 2013 5:50 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

GIMME D;

Maar ik heb het. Terug.

Alleen de tijd verdwijnt zo snel daawh D:

-------

https://paradigm-shift.actieforum.com/viewtopic.forum?t=2241

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 40 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum