Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+23
Isaura
Lily
Jalisa
Morgan
Edward
Delilah Hudson
Avan Rodriguez
Eline
Taylor
Jerry
Ray
Solance Ainsworth
Iana
Sonique Marron
Perrie
Aya
Ryan
Admin
Vanessa
Alice
Rosie
Pasqual Scodelario
Lawrence Posner
27 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 38 van 40]

926Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 11:53 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ugh xD

927Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic vr maa 29, 2013 4:36 pm

Aya

Aya

The gazette komt naaaaaaar europa!!!

928Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic vr maa 29, 2013 8:28 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

VAKAANTTIEEEE =3

Yeah boy, 76 procent en een happy Joke :DD
& Oké, HH .. Wake up!

https://paradigm-shift.actieforum.com

929Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic za maa 30, 2013 10:07 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Hiyaa ik ben weer in de wereld van de levenden, althans, soort van. o3o Morgen en overmorgen aan m'n werkstuk werken en misschien dat ik nog tijd ertussendoor kan wringen voor wat te posten. Maar eerst dat werkstuk. Da's zegmaar, hoe noem je dat.. FUCKING BELANGRIJK VOOR M'N EXAMEN.

Ieks.

930Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic za maa 30, 2013 10:16 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Hm. Ik was dus in een mood om avatars te maken, dus nu heeft Avan dus 9 avatars die iedere keer als de pagina geladen wordt veranderen. Awesome. C:

931Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic za maa 30, 2013 10:17 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

AAH HOE DOE JE DAT? :') Wil ik ook kunnen.

932Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic za maa 30, 2013 10:19 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Het is wel een beetje veel werk maar ach.. ;3
Ik had het ergens gezien en toen ging ik het zoeken op internet en met zo'n site lukte het.. xd
En dan krijg je een code die je in moet vullen bij je avatarvakje van profiel aanpassen. ^^

Btw; Hadden Avan en Pasqual nou nog een topic of niet? Anders ga ik daar ook zo even posten. >3

933Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic za maa 30, 2013 10:31 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Oeh, zou je die site naar me toe kunnen PB'en?

En ja, ze hadden nog een topic. Alleen heb ik op het moment zoveel openstaan dat je niet heel veel haast hoeft te maken, hehe.

934Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic za maa 30, 2013 10:35 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Sure. c:

Haha, ik heb helaas ook niet zo heel veel tijd.. Mweh. School. D:
Ohjaa ik heb het topic weer gevonden. Het 'date' topic. >D

935Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic za maa 30, 2013 10:41 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

:')

Oeh, berichtje. Thanksuu Tess o3o Als je ooit technieken wil uitwisselen over hoe je die setjes creëert, I'd love to <3 Alles om beter te worden.

936Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic za maa 30, 2013 10:42 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Ofcourse wil ik dat ghehe. Als je iets wilt weten, just ask. c:

937Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic za maa 30, 2013 10:48 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Okaaydoo o3o Maar nu ga ik weer verslaafd een paardengame spelen. Toodles o3o

938Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 31, 2013 2:33 pm

Aya

Aya

Ooow gaaf! X3

Haaj peepz

939Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 31, 2013 3:26 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Fijne Pasen, lieve mensjes o3o

940Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 31, 2013 3:27 pm

Aya

Aya

Owja, fijne pasen.

Dankje, jij ook Eileen X3

941Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 31, 2013 3:30 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Heuhheuhheuh.

Ik moet even twee hoofdstukken voor een werkstuk maken. D:

942Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 31, 2013 3:33 pm

Aya

Aya

Oei, hopelijk gaat dat je lukken Wink En anders google. Denk ik X3 Weet niet of je dat ervoor kunt gebruiken X3

943Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 31, 2013 6:44 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Hebben jullie nu ook vakantie of niet? xD
Geen idee of de paasvakantie samenvalt met die van in Nederland =D

https://paradigm-shift.actieforum.com

944Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 31, 2013 8:28 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Nopes, geen vakantie. Pas over 4 weken ofzo.

945Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 31, 2013 11:46 pm

Admin

Admin
Admin

Moe, overemotioneel want bijna ongesteld en dom bezig geweest vandaag. For fuck's sake, someone just fucking hug me.

946Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 01, 2013 12:05 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Als je een beetje in de buurt had gewoond dan hoefde je maar te bellen.


- hugg -

947Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 01, 2013 1:53 pm

Aya

Aya

Prr, de naam van Nana willen veranderen maar er geen punten voor hebben X3
Misschien dan toch maar gewoon een topicje openen dan maar Razz Iemand die met Aya een topic wil?

948Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 01, 2013 2:04 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Uhg, ik wil posten maar dit is typisch het geval van uitstelgedrag... Ik ben om zes uur ongeveer klaar (aldus mijn planning) met mijn werkstuk, dus dan spreek ik jullie weer.

*ontkoppelt zichzelf van het internet*

949Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 01, 2013 2:57 pm

Ray

Ray

Ha. Ha....
Wat een rot werkstuk >.<

"Sociale media (de Engelse term social media is ook in het Nederlands gangbaar, vooral in Nederland) is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst van een professionele redactie, de inhoud verzorgen. Hoofdkenmerken zijn interactie en dialoog tussen de gebruikers."

Ahá.

Still No idea what I'm doing...

950Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 01, 2013 3:07 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ugh, nee, alsof je vrolijk wordt van mijn bullshit...

"Een drugsverslaving is de situatie als een persoon lichamelijk en geestelijk afhankelijk is geworden van het innemen van een bepaalde drug. Het is voor deze persoon moeilijk om te stoppen met het gebruiken van deze stof. "

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 38 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum