Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+23
Isaura
Lily
Jalisa
Morgan
Edward
Delilah Hudson
Avan Rodriguez
Eline
Taylor
Jerry
Ray
Solance Ainsworth
Iana
Sonique Marron
Perrie
Aya
Ryan
Admin
Vanessa
Alice
Rosie
Pasqual Scodelario
Lawrence Posner
27 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 37 van 40]

901Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 11:41 am

Admin

Admin
Admin

Een tilebased game in flash. Frustration ensued
Also, op zo'n ander fantasyforum is die Kath ook fucking irritant man.
"Ik ben zielig want ik spijbel dus nu ben ik als enige online"
Dus ik zei dat het dom was om te spijbelen.
Krijg ik terug:
"Niet! Ik haat mijn mentor"
Volwassen antwoord snol.
Toen had ik zoiets van; fuck this, I'm out, ik log later wel weer in daar.

902Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 11:43 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

XD Ik wil haar heel graag slaan.

Hoe heet die lettertype trouwens die je voor Riot's onderschrift hebt gebruikt?

903Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 11:45 am

Aya

Aya

Haha dat wijf is lame 0.0

Whaaah ik wil rp'en! Maar stom aan het werken X3

Maar alles goed met jullie?

904Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 11:47 am

Admin

Admin
Admin

@Eileen; NOt even considering stopping you. Don't kill her though, still need to whack 'r in the face with a chair.
Volgens mij heet die font zelf ook Riot, not sure though. Zal zo ff checken voor je. Heb hem sowieso van Dafont.

@Ruka; Same; so much to do ;__:
Maar hier gaat het goed ^_^ Bij jullie dan?

905Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 11:47 am

Admin

Admin
Admin

Update; Yup, font heet RIOT!

906Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 11:52 am

Aya

Aya

Weten we ook weer waar je die naam van hebt X3

Met mij best goed. Vanavond komt bf weer :p

907Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 11:53 am

Admin

Admin
Admin

Not really xD

Nice ^_^ Ik ga morgen weer naar de mijne

908Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 11:57 am

Aya

Aya

Snap dat je die naam er niet vandaan hebt X3

Ook leuk Smile

909Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 1:02 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

I feel forever alone nu xD. Maar dat kan ook omdat ik ergens alleen zit nu. Dit hoekje is zo prettig n.n

910Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 1:04 pm

Aya

Aya

Ooowh, sorry Sad

Nja ik heb hem ook al een aantal dagen niet gezien X3 alleen zijn is ook soms fijn Wink

911Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 4:05 pm

Aya

Aya

Shit... Niet door naar de gespreks ronde van de dilm academie.. Klote T-T

Niet dat ik er zo graag op wilde, maar dan wist je tenminste dat je wat kon...

912Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 4:52 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

- hugg - Gewoon opnieuw proberen of voor iets anders gaan.

913Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 7:28 pm

Isaura

Isaura

Sorry voor de inactiviteit, maar ik ben zoooo blij Very Happy
Volgende maand wordt mijn veulentje geboren. Heb nu een mailtje gekregen dat dit veulen daadwerkelijk voor mij gaat zijn, te blij

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

914Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 7:38 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

-Sara; Gefeliciteerd! c;
Ik ga btw nu in het topic posten, heb eindelijk tijd.. x]

915Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 7:49 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Heeeee mensjes, welkom terug Very Happy En gefeliciteerd @ Isaura, WE WILLEN WEL FOTO'S ALS HE GEBOREN IS Razz

En yay Tess. Als je nog zin en tijd hebt voor het topicje van Pasqual met Morgan? [á]

916Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 7:54 pm

Isaura

Isaura

Ik zal een dagboek bijhouden op HH Very Happy elke week krijg ik een foto van de eigenaar doorgestuurd Very Happy

Ben alleen aan het twijfelen of ik het enkel vrijheidsdressuur en voor het koetsje ga laten lopen of er ook nog op ga rijden. Ik heb namelijk schrik dat ik met mijn meter 53 te groot ben voor een pown van 1.20 tot 1.25

917Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 8:27 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Pasqual schreef:Heeeee mensjes, welkom terug Very Happy En gefeliciteerd @ Isaura, WE WILLEN WEL FOTO'S ALS HE GEBOREN IS Razz

En yay Tess. Als je nog zin en tijd hebt voor het topicje van Pasqual met Morgan? [á]

Hè wat? Morgan is Nicole he.. :3

918Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 8:56 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Sorry Tess [á] Ik ben blond en heb alles niet he-le-maal op een rijtje ;P

o3o MAAR HOI MENSJES ik heb jullie gemist.

En omg is het een shetlander dan? @Isaura (of gewoon een kleine poown?)

919Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 9:16 pm

Isaura

Isaura

een welsh B pony, zo wordt her veulen toch ingeschreven in het stamboek.
Het paardje wordt een totale verassing, want de vader heeft een toverbal aan kleuren onder zijn veulens en het geslacht is ook nog niet bekend.

920Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 9:26 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

OEH ;D Een verrassinkje dus. Leukleuk ;D

921Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 9:36 pm

Aya

Aya

Hello all of you Smile

922Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 10:14 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ha. Lol. Ik doe aardig tegen een jongen en BAM, hij vindt me weer leuk.

923Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 10:26 pm

Aya

Aya

Jij bent pro :p

924Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 10:30 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Pro.. Hij begrijpt niet dat als ik zeg dat ik ALLEEN JONGENS DATE DIE IK LEUK VIND, dat ik dus niet iets met hem wil proberen omdat ik geen feels voor 'm heb. D:

925Het onzin-topic - Pagina 37 Empty Re: Het onzin-topic do maa 28, 2013 11:09 pm

Aya

Aya

Dat is minder X3 het komt goed..... Wink

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 37 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum: