Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+23
Isaura
Lily
Jalisa
Morgan
Edward
Delilah Hudson
Avan Rodriguez
Eline
Taylor
Jerry
Ray
Solance Ainsworth
Iana
Sonique Marron
Perrie
Aya
Ryan
Admin
Vanessa
Alice
Rosie
Pasqual Scodelario
Lawrence Posner
27 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 21 van 40]

501Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 24, 2013 9:12 pm

Alice

Alice

Haha, feit, maar soms denk ik echt van: Waarover thefuck zeur ik als je dan naar andermans problemen kijkt xD

502Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 24, 2013 9:15 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Me too xD Bij mij zit het in m'n hoofd xD Dus vandaar; anderen hebben het erger. Ik kan er zo een paar opnoemen xD

Means I'm pretty fine. Fucked up, maar fine xD

503Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 24, 2013 9:18 pm

Jerry

Jerry

WHAAAAH, MIJN ZUSJE PRAAT OVER ALLES T-T

Over one direction-neopets-huiswerk-woorden. IK WIL POSTEN! Maar al mijn posts worden flut!
HET SPIJT ME ZO!

504Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 24, 2013 9:19 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Haha, is niet erg. Gebruik een koptelefoon.

NEOPETS OMG dat is lang geleden :')

505Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 24, 2013 9:20 pm

Alice

Alice

NEOPETS. IK BEN MN WACHTWOORD KWIJT EN NU GERAAK IK ER NIET MEER OP!
Dat spel speelde ik toen ik 8 jaar was ofzo? xD
Echt super lang geleden xD

506Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 24, 2013 9:22 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Jeugdsentiment..

Net als het Klokhuis. Keken jullie dat ook altijd? ;d

507Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 24, 2013 9:35 pm

Jerry

Jerry

Ja hoor, je denkt dat je ervanaf bent.
IK HEB EEN LEUK FILMPJE!
OMG X3 LAAT ME POSTEN!

508Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 24, 2013 10:07 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Oke, datw as een vieze JellyBean

509Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 24, 2013 10:16 pm

Jerry

Jerry

Jup, die heb je er natuurlijk ook bij X3

510Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 24, 2013 10:24 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Absoluut.

Slaaplekker iedereen ;D

511Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 24, 2013 10:24 pm

Aya

Aya

Truste Smile

512Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 25, 2013 11:17 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Zo. Lekker op zoek geweest naar bronnen voor mijn maatschappijleerwerkstuk. Allemaal geouwehoer over verslavingen etcetera. No care. Ik ben misschien gameverslaafd, but yeah, so be it.

Alhoewel.. ik probeer niets te verwaarlozen.
Zat op een site te kijken, keek bij overige verslavingen; stond enkel over Anorexia. Dan zou die categorie toch anders kunnen heten? Iets over eetverslavingen. Ofzo.

Ik had bij overig eerder iets verwacht over automutilatie. But yeah, that would just be me. Eens kijken wat internet daar over te vertellen heeft. xD
Edit: AM is niet een officiële verslaving. Mokay.

513Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 25, 2013 5:46 pm

Isaura

Isaura

Ugh, probeer je 3 keer je post te posten, loopt HH hele tijd vast -.-

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

514Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 25, 2013 6:20 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

That really sucks.

Hmm, ik moet eigenlijk gewoon stoppen met bijna elk lopend topic en nieuwe topics aan gaan maken. Loop gewoon vast/ben het overzicht kwijt van elk willekeurig topic. Behalve de topics waar 2 tegenspelers zijn, wil ik gewoon.. een nieuwe start.

Tijd om mensen een PB te sturen xD

515Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 25, 2013 6:47 pm

Admin

Admin
Admin

I understand your feel Eileen; heb ook een paar oude topics (niet hier overigens, meesten hier kan ik me nog wel toe zetten en een paar zoals bijvoorbeeld die met Pasqual en die met Uruha vind ik nog supervet) die gewoon uitgedroogd zijn

516Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 25, 2013 7:25 pm

Alice

Alice

Hyee iedereen ;3

517Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 25, 2013 7:31 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Zo. Even kieken.. Wie moet ik een ding verzenden?

Topic van Pasqual en Riot, ach, Inge, je kent me, je weet dat ik traag ben, jij doet er denk ik niet moeilijk over en hopelijk zal ik me daar niet al te schuldig over voelen.
Andere mensen daarintegen. Ehm, dat topic met Perrie, een aantal met Ruka en eh, nog wat random mensen.

Ik moet gewoon een nieuwe start maken, I guess. Nieuw setje enzo. Behalve voor Solance en Fallen en Laury xD

518Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 25, 2013 7:46 pm

Admin

Admin
Admin

Neem de tijd ^_^ Ben zelf ook de snelste niet en heb nog genoeg te doen, dus voel je niet opgejaagd; ik zie m vanzelf wel verschijnen joh ^_^

519Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 25, 2013 8:06 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Dat dus. o3o Inge je bent de beste.

520Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 25, 2013 8:47 pm

Admin

Admin
Admin

D'awww ty ^_^


Also, ik schreef voor een nieuw char net een stukje en stiekem ben ik ZO trots op de laatste regels xD

Blond haar, een strak lichaam, een pompende beat, zweet dat langs haar rug omlaag liep, een joelende crowd; Alona Garcia was in haar element. In wat voor een plek ze vannacht zou slapen; ze wist het niet, maar tot het zover was, zou ze zich vermaken door de show van de nacht te geven. Ze had succes, wist wat ze deed en had een conditie om u tegen te zeggen. Haar lijf kronkelde, bewoog ritmisch op de luide muziek en werd flatterend belicht door flitsende spotlights in de meest uiteenlopende kleuren.
Het hielp haar vergeten, het dansen, en het drinken dat erop zou volgen. Het zou haar weer een nacht geven van niets doen met haar leven, niets weten over zichzelf en niet denken aan morgen.
Hoewel ze niets had was Alona zonder meer zelfstandig; ze was het soort dat zichzelf wist te redden, in vrijwel iedere situatie. Ze was niet achterlijk, ze wist wat er in de wereld te koop was. Het maakte haar bitter, hard en cynisch, maar dat was de prijs die ze graag betaalde; liever dat dan naief zijn en uitgebuit worden door alles en iedereen. Op een dag zou ze hier wegkomen, zou ze ergens anders een nieuw leven opbouwen. Op een dag. Maar niet nu, nu zou ze vergeten.

Zo zweverig, but somehow I like it :c Odd

521Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 25, 2013 8:51 pm

Eline

Eline

Wow zo zweverig vind ik het niet hoor, mooi geschreven.

Pff school was weer een hel lalala zo leuk, blij dat het over een paar maanden zomervakantie is.
Oh sorry ik post deze week niet I guess rot toetsen :l

522Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 25, 2013 9:12 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Schmeeh, heb zin om te posten, heb me verkeken op de tijd.

Omegle, te verslavend. Moet ik maar niet meer doen, is namelijk té verslavend o3o

523Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 25, 2013 9:16 pm

Lily

Lily

Zeg mij wat...
Toen was het ineens anderhalf uur en een stuk of tien zinloze gesprekken verder (a)

524Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 25, 2013 9:24 pm

Admin

Admin
Admin

@Emma; ty ^^

@Eileen; MUST YOU TORTURE ME? ;___;

525Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di feb 26, 2013 4:59 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Inge, ik zal m zo afmaken. Denk dat die post nog best wel pretty awesomd kN gaan worden n.n

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 21 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum