Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+34
Aya
Rosie
Zayn
Juliette
Fletcha
Dancer
Lailey
Dyrell
Megan Derley
Lucas
Mahiya
Zachery
Ray
Avan Rodriguez
Doom
Booth
Dean Garton
Zane Northland
Emmelie
Drew
Uruha
Vanessa
Perrie
Troy Redoran
Admin
Jassher
Paco.
Chloë
Iana
Pasqual Scodelario
Flair
Solance Ainsworth
Delilah Hudson
Alice
38 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 17 van 30]

401Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 3:35 pm

Gast

Gast

Ja, ik was kei blij met die zogenaamde sneeuw :p Maar toen het regen werd vond ik het weer jammer. X3

402Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 3:37 pm

Gast

Gast

Omg mijn hond snurkt. Alweer. Dat doet ie zo schattig, mijn oude makker n.n

403Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 3:39 pm

Zane Northland

Zane Northland

Eerlijk gezegd interesseert het mij geen hol wat wel en niet voor sneeuw door mag gaan; bevroren regen valt uit de lucht, is pretty; sneeuw genoeg voor mij. Just lemme enjoy it ^^

404Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 3:40 pm

Gast

Gast

Hmm, je bedoelt als het uit de lucht valt van die schattige, pluizige vlokjes? Ja, dan mag je blij zijn met sneeuw (: Ik haat het alleen omdat nog geen kwartier later het weer gaat regenen en de sneeuw vies en drabberig wordt ;P

405Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 3:42 pm

Gast

Gast

Ja, maar het waren wel super mooie vlokken Razz En het was zo fijn om wakker te worden en naar de sneeuw te kijken.
Helaas had het niet echt de kans om drappig te worden omdat er nog niet zoveel lag :p

406Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 4:41 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Het is zo koud! (die sneeuw) ;c

407Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 4:52 pm

Zane Northland

Zane Northland

OMGOMGsneeuwOMGOMG het sneeuwt weer o3o omgomgomgsneeuwomg

408Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 5:03 pm

Perrie

Perrie

Ik hou eigenlijk gewoon het meest van 1d hun muziek, vooral om het feit dat ik de fans echt vreselijk irritant vind, nouja de diehard fans dan voor al dien amerika, die gaan gewoonten lever voor mensen die ze toch nooit zullen ontmoeten,

Jaaaa ik ben ook fan van pewdiepie en ik kijk vooral happywheels omdat ik amnesia niet alleen durf te kijken xd

409Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 5:05 pm

Zane Northland

Zane Northland

Maar Amnesia is ook fucked up eng. Ik weet dat heel veel dat niet vinden, maar ik schijt echt zeven kleuren van angst bij dat spel.

410Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 5:06 pm

Perrie

Perrie

Java ik ook maar dat heb ik ook bij horror films xd

411Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 5:19 pm

Zane Northland

Zane Northland

Same :C Ik zag eens de trailer van een of andere horrorfilm; alleen de trailer.
Ik heb 's nachts wel eens beter geslapen.

412Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 5:28 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ha. Ik hou van horrorfilms.
Horrorgames daarintegen maken me HE-LE-MAAL gek. Calling, Project Zero, etc.

413Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 6:56 pm

Gast

Gast

Seth Fair schreef:Maar Amnesia is ook fucked up eng. Ik weet dat heel veel dat niet vinden, maar ik schijt echt zeven kleuren van angst bij dat spel.

Had het spel gespeeld, maar vond het eerder irritant o_0 :p Haha, helaas vond ik het ook niet eng nee. Maar films vind ik wel vaak eng hoor.

414Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 7:39 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Omg yay pakjesavond! Wacht, we vieren het niet.
;l

415Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 7:54 pm

Uruha

Uruha
Weerbevechter
Weerbevechter

Wij ook niet o_0 Ik mis de tijd dat ik erin geloofde :p

416Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 8:04 pm

Zane Northland

Zane Northland

Wij soort van; niemand gelooft meer, dus bij ons is het gewoon een gezellige avond met chocolade en andere snacks.

417Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 8:21 pm

Uruha

Uruha
Weerbevechter
Weerbevechter

Das wel lekker :p

418Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic do dec 06, 2012 1:08 pm

Zane Northland

Zane Northland

This is slightly strange; ik was druk en hyper, toen kreeg ik een blikje energy drink, met de intentie mij nog drukker te krijgen, en nu heb ik die op en ben ik slaperig xD

419Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic do dec 06, 2012 1:11 pm

Uruha

Uruha
Weerbevechter
Weerbevechter

Dat is best raar X3 heb je adhd, werkt het misschien juist andersom X3

420Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic do dec 06, 2012 1:27 pm

Zane Northland

Zane Northland

Geen idee, heb me eigk nooit op zoiets laten testen xD Ik weet alleen wel dat mijn concentratieboog ongeveer eerder een concentratiekomma is xD

421Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic do dec 06, 2012 3:08 pm

Mahiya

Mahiya

Omdat ik het topic niet vind .. Ik zal de komende twee weken niet online komen i.v.m examens/tentamens :3

Dit geldt voor Mahiya, Iana en Alice ;3

422Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic do dec 06, 2012 3:21 pm

Uruha

Uruha
Weerbevechter
Weerbevechter

oeww :p veel succes Wink

423Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic do dec 06, 2012 4:48 pm

Zachery

Zachery

Oe, voor mij geldt hetzelfde x3
Van de elfde tot de achttiende december

Nu het hier toch even gemeld wordt

424Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic do dec 06, 2012 6:50 pm

Uruha

Uruha
Weerbevechter
Weerbevechter

jij ook succes dan X3

425Het onzin-topic - Pagina 17 Empty Re: Het onzin-topic do dec 06, 2012 7:58 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ik ga een 'Good Bye' topic maken voor Shannon en Brian. xD En de rest van de mensen die wat accountjes verwijderen maar ze toch nog vereeuwigd willen hebben in zo'n topic kunnen die er ook in kwijt. :')

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 17 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum: