Profiel Partner: :: ❝Like sweet nicotine, into my lungs I inhale your flavour so delectable, a drug unforgettable.❞ Leeftijd: :: 22.
Sorry dat ik nog niet overal heb gepost, ik moet namelijk nog even goed leren voor een so Frans en pw Duits voor morgen. Morgen als ik uit school kom zal ik - als ik niet al te moe ben - al mn topics bijwerken. c:
don't worry, iedereen hier op dit forum begrijpt het absoluut als het niet lukt om te posten. ;P It will be fine, komt wel weer goed.
Iemand ervaring met neuspiercings? Dit stomme belabberde rotding wil niets doen dan zweren en kut doen. OMG - realiseert het zich opeens - ik heb een neuspiercing xD
Profiel Partner: :: ❝Like sweet nicotine, into my lungs I inhale your flavour so delectable, a drug unforgettable.❞ Leeftijd: :: 22.
Haha ja, school is de ene dag super druk en de andere dag niet. Maar dan krijg ik zo'n schuldgevoel dat ik mensen lang laat wachten, zegmaar. xd En dan wil ik - als ik niet genoeg tijd heb voor een uitgebreide post - geen post maken waar iemand niets mee kan, haha. =3
Dat heb ik ook hoor. Dat ik een tijd niet heb gepost. Had ik met Uruha in een post met Alice. Voelde me best lullig eigenlijk. Want vond het best leuk. Maar nu kan ik weer posten Dat is het positieve aan een forum, je kunt wat typen en er mag tijd tussen zitten
Pff. Kreeg vandaag te horen dat een vader van een jongetje waar ik om geef zelfmoord heeft gepleegd. Ik kende de man niet persoonlijk, maar het hakt er wel even in. Arme Basil.
Hhaah isgoed! Ik wist niet echt wat ik nou hem het beste kon laten gebeuren, vandaar dat het een vaag iets is. ;3
Ergens heb ik zin om een nieuw character aan te maken hier die ik ook op een andere rpg heb maar die niet meer actief is.. Had zoveel inspi voor dat meisje xd. Maar doordat ze nog maar 6 is moet ik dan weer een ouder hier zoeken enzo, en.. ja. x3