Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+34
Aya
Rosie
Zayn
Juliette
Fletcha
Dancer
Lailey
Dyrell
Megan Derley
Lucas
Mahiya
Zachery
Ray
Avan Rodriguez
Doom
Booth
Dean Garton
Zane Northland
Emmelie
Drew
Uruha
Vanessa
Perrie
Troy Redoran
Admin
Jassher
Paco.
Chloë
Iana
Pasqual Scodelario
Flair
Solance Ainsworth
Delilah Hudson
Alice
38 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 20 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 30]

226Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic di nov 20, 2012 10:16 pm

Dean Garton

Dean Garton

Menschjes; alvast mijn welgemeende excuses als je weken moet wachten op een reactie. Winterdipje heerst weer en mijn toekomst zie ik momenteel zwart i.p.v. zwartwit/grijs/ietsachtig. Plus dat school momenteel veel van me vraagt plus dat ik momenteel tijd mag en kan besteden aan iets genaamd een vriendje <333

En mocht het echt te lang duren; PB me!

Geld voor; Pasqual, Shannon, Solance, Paco, Laury én Brian.

Overigens Inge en Joke;
moet ik Brian, Laury en Paco maar vaarwel zeggen? (Shannon kan ik niet. Pasqual en Solance al helemaal niet.) En meeste topics lopen met Pasqual.

227Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic di nov 20, 2012 10:24 pm

Booth

Booth

Heeee, ben ik ook weer eens hier, lijkt wel een eeuw geleden :3

228Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic wo nov 21, 2012 12:58 pm

Zane Northland

Zane Northland

@Eileen; ik heb hetzelfde probleem, soortement winterdip ding. Dus wat Laury betreft.. I dunno, als je het het waard vind te wachten tot ik weer inspi heb met Seth, prima, als je zoiets hebt van fuck it, dit wordt m niet meer neem ik het je ook niet kwalijk.

229Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic wo nov 21, 2012 4:51 pm

Booth

Booth

Iemand nisschien zin om een setje te maken van Mackenzie Foy??

230Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic wo nov 21, 2012 5:11 pm

Zane Northland

Zane Northland

Sure, stuur maar wat afbeeldingen

231Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic wo nov 21, 2012 5:21 pm

Booth

Booth

s het goed als k die vanavond stuur? ben nu via me telefoon en dat is een beetje onhandig Smile

232Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic wo nov 21, 2012 8:18 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Ooh Eileen, van mij mag je allemaal doen wat je maar wilt hoor! :'D
Zo heb je natuurlijk wel de kans om andere accounts eventueel aan te maken =3

& Helloo mensjes!

https://paradigm-shift.actieforum.com

233Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic wo nov 21, 2012 9:17 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

@ Inge; ik vind het zeker de moeite waard om te wachten met Laury, ze krijgt als het goed is ook nog een verhaallijn met Ray. Maar wat vind je van Paco en Brian? Brian mag eventueel overgenomen worden, mocht er intresse in zijn. Paco zou eventueel ook ietd met Ray startte n... twijfels twijfels...

234Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic wo nov 21, 2012 10:20 pm

Doom

Doom

@Seth Fair- Plaatjes zijn verstuurt Smile

235Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic do nov 22, 2012 1:00 pm

Zane Northland

Zane Northland

Allrghty then ^^
@Doom; kay, zal er zo ff mee aan de slag gaan

236Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic do nov 22, 2012 3:30 pm

Gast

Gast

^^
Ik moet nog op een stuk of 6 topics reageren. Ingee, vind je het heel erg als Riot nog even een tijdje moet wachten op het topic met Pasqual? Dan kan ik de andere even doen...

;l Ik vind het moeilijk ook om op dat topic te reageren; maar aan de andere kant; als ik inspiratie heb, heb ik ook inspiratie ;P

237Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic do nov 22, 2012 6:24 pm

Zane Northland

Zane Northland

Is okay ^^ Ik moet zelf toch nog veel doen xD

238Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic do nov 22, 2012 6:35 pm

Booth

Booth

Iemand maybe een topicje met deze wilde hengst ^.^

239Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic do nov 22, 2012 9:01 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Humnh, ik zou ja zeggen maar ik denk dat ik na één post dan niet meer ga kunnen posten door tijdgebrek Surprised

https://paradigm-shift.actieforum.com

240Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic vr nov 23, 2012 11:57 am

Dean Garton

Dean Garton

Oh mijn hemel. o.o Ik heb gewoon serieus een oorzaak van mijn downheid gevonden! o.o Wist niet dat het ook zo extreem kon zijn, maar ik leid dus aan het; dysforisch premenstrueel syndroom. Het dysforisch premenstrueel syndroom wordt gekarakteriseerd door uitgesproken emotionele symptomen zoals humeurstoornissen, neiging tot depressie, prikkelbaarheid, angst, vermoeidheid, concentratiestoornissen en slaapstoornissen, met soms fysieke symptomen zoals eetluststoornissen, hoofdpijn of spanning in de borsten.

Want elke keer als ik zo extreem neerslachtig ben; moet ik ongesteld worden. Niet goed.

241Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic vr nov 23, 2012 8:02 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Zo, tijd om eens goed te gaan posten. Mijn lijstje;

Laury
Pretty badass ~ Alice (2)
Walking away ~ Ray (5)

Shannon
Loser ~ Reggie (4)

Solance
In het bos zijn de wilde dieren ~ Booth (6)

Pasqual
Topic Riot (3)
Topic Bylur (1)

Mocht ik iets vergeten zijn; meld het even xD

242Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic vr nov 23, 2012 8:08 pm

Booth

Booth

yeeh Very Happy

243Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic vr nov 23, 2012 8:13 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

xD Niet zo heel erg 'yeeh'. Bepaalde topics slurpen mijn inspiratie. Maar weet je wat? Ik zal eerst wel reageren op Booth ^^ Aangezien jij nu online bent en ik daar even voordeel van wil doen ;P

244Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic vr nov 23, 2012 8:23 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Et voila. De reactie is af, Booth ;D

245Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic vr nov 23, 2012 8:30 pm

Booth

Booth

Ow dankje ga nu lezen Very Happy
edit: best lange post! ga er ook wat uit proberen te krijgen maar ben nu via me telfoon dus antwoord als ik weer op de laptop zit

246Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic vr nov 23, 2012 8:54 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

xD Ik ben zelf ook wel een beetje verbaasd, maar heel blij dat ie zo lang is geworden, en het lukte nog ook gemakkelijk xD

247Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic vr nov 23, 2012 9:29 pm

Booth

Booth

ik ga proberen ook een lange te maken maar ga er maar niet vanuit :p

248Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic vr nov 23, 2012 9:59 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Is okay hoor ;p

249Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic za nov 24, 2012 9:22 am

Booth

Booth

Zo er is nog best wel veel uitgekomen Very Happy

250Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic za nov 24, 2012 1:20 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Top. Yaaay

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 20 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum: