Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

(Horse)Home

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1(Horse)Home Empty (Horse)Home wo mei 26, 2010 6:37 pm

Baco

Baco

Ik weet dat ik niet echt actief ben ik de RPG met Urise. Dit komt omdat ik niet zo heel veel tijd heb buiten mijn anderen dingen om en vooral met Rain bezig ben. Wat me opvalt is dat veel mensen niet bezig zijn met paarden. De meeste ook wel, maar mensen die nu weer online komen gaan gelijk naar de huizen toe om een topicje te openen met z'n 2'en. Ik weet dat ik nu wel erg doel op een bepaald aantal mensen, and i'm sorry. Not. Voor zover ik weet is het HorseHome. En geen HumanHome. Om hierover een regel te maken is ook overdreven. Toch doet het mij plezier om meer mensen bezig te zien met paarden. Het forum heet dan toch ook HorseHome.

Stelling: Leden moeten actiever bezig zijn met paarden.

2(Horse)Home Empty Re: (Horse)Home wo mei 26, 2010 6:41 pm

Kenneth

Kenneth

Ik snap wel dat je het over mij hebt, snap ik ook wel. Maar het is een hele tijd geleden dat ik hier nog gepost heb, en dan maak ik liefst eerst de relatie met mijn gesprekspartner toch weer goed. Daarna kan ik nog steeds tussen de paarden gaan dollen.. Tenslotte heeft mijn karakter in de rpg nog niet zoveel met paarden te maken gehad, dus zou het in mijn ogen eveneens onrealistisch zijn om nu naar de manege te rennen, op een paard te springen en alles te kunnen etc. Mijn personage is net een soort van bang voor die dieren. Ieder zijn verhaallijn, toch?

3(Horse)Home Empty Re: (Horse)Home wo mei 26, 2010 6:49 pm

Baco

Baco

Ik snap je punt helemaal. Vind het ook logisch om eerst je partnerschap weer tot stand te maken. Daar heb ik eigenlijk niet zo heel veel problemen mee. En van dat naar de manege rennen is inderdaad erg onlogisch. Aan de andere kant is het dan niet handig om bijv in de kantine te komen kijken, of bij een les in een van de pistes? En nu ga ik weer nogal erg op een aantal mensen wijzen, bij de paddock had een paard een topicje aangemaakt. Niks mis mee natuurlijk, daar reageerde iemand op die ook bij de huizen en in de kantine een topic heeft. Zo ben je bezig met de paarden, je karakters verdere leven, en je bent verder betrokken bij de manege.
Dat je personage bang is voor dieren das jou probleem. Jammer voor je karakter dat die dan angst heeft.

4(Horse)Home Empty Re: (Horse)Home wo mei 26, 2010 6:52 pm

Kenneth

Kenneth

Ik heb ook wel eens een paar topics aangemaakt, bij paddock en piste, bij de paddock heb ik een hele tijd met een tweetal paarden bezig geweest, bij de piste had helaas niemand op mijn post gereageerd. Spijtig natuurlijk dat alles weg is, anders had je dat misschien wel gezien. En hoezo jammer voor mijn karakter? Ik mag toch zelf kiezen hoe kenneth in elkaar zit? Als ik nu liever niet iedere post met paarden bezig ben, is dat mijn keuze. En zo heb ik ook een verhaallijn, dat ik bv met paarden leer omgaan etc. Mijn keuze toch?

5(Horse)Home Empty Re: (Horse)Home wo mei 26, 2010 6:59 pm

Baco

Baco

Je snapt mijn jammer voor jou karakter niet. Laat het me uitleggen. Ik vind het jammer voor jou karakter dat hij dieren eng vind omdat ik dieren geweldig vind. Savvy? =3
Het is inderdaad jou keuze, en dat vind ik ook een goede keuze. Mijn doel is dan ook niet om iedereen te dwingen om alleen nog maar bezig te zijn met paarden paarden paarden. Nee, er moet alleen wat meer gedaan worden met de paarden. Als je gaat tellen hoeveel topic's er zijn gemaakt waar eigenlijk helemaal niks met paarden word gedaan dan is dat eigenlijk best wel veel. Even uit mijn hoofd zijn dat er iets van 5. (?) Ik snap je punt helemaal. Hopelijk iemand ook mijn punt.

6(Horse)Home Empty Re: (Horse)Home wo mei 26, 2010 7:01 pm

Kenneth

Kenneth

Oh ok, sorry, had je even mis begrepen ;P Dat er wat meer gedaan moet worden snap ik, daar is deze rpg ook voor. Ikzelf zal er dan ook mijn best voor doen. Maar soms gaan topics waar geen paarden in voorkomen, dan toch over paarden. (praten erover, etc) Of helemaal niet, maar zo kunnen de personages ook contact met elkaar leggen. En dan later samen wat met paarden gaan doen etc.

7(Horse)Home Empty Re: (Horse)Home wo mei 26, 2010 7:09 pm

Baco

Baco

Oe je post precies wat ik bedoel! Dat klinkt dom. Nevermind. Ik ben blij dat je me begrijpt. Dan zijn me pijnlijke vingers niet voor niks... Ahum, jou 'zicht' op de topics van hoe je kan beginnen en dan eindigen klopt. Is ook erg logisch. Daar sluit ik me ook geheel bij aan.

8(Horse)Home Empty Re: (Horse)Home wo aug 11, 2010 2:03 pm

Gast


Gast

Heb het een lange tijd aangezien wat er allemaal gebeurde hier op HH maar nu wil ik er toch wat over zeggen. Horse Home is voor zover ik weer een Paarden RPG. Als bijvoeging zijn er ook mensen. Die mensen zijn bezig met paarden. Maar als ik dan zo rondkijk moet ik toch echt zeggen dat er maar een aantal bezig zijn met paarden. Zelf moet ik toegeven dat ik ook niet echt met mijn karakters bezig ben met paarden. Daar ga ik ook verandering in brengen. Voor nu vind ik het trouwens ook echt kolder dat er steeds meer mensen aangemaakt worden. Het is leuk om een mens te spelen, dat weet ik helemaal. Maar het is een paarden RPG.

Als je gaat tellen hoeveel wilde paarden er zijn en hoeveel tamme paarden er spelen kom je op een mini getal uit vergeleken met de actieve mensen. Dat kan gewoon niet en daar moet verandering in gaan komen.

Ook heb ik gemerkt dat de laatste tijd alleen nog maar met mensen word gespeeld. Heel af en toe word er door een paard gepost, maar verder zijn het alleen nog maar mensen die posten. Allemaal leuk en aardig dat die karakters dan een 'denkbeeldig' paard hebben. Alsnog blijf ik bij mijn standpunt.

Standpunt: We zijn allemaal teveel bezig met mensen in plaats van paarden.

Hm..
Hier is al zó over gediscussieerd, lees anders misschien eens wat topics door ook hier bij vergaderingen? Even een correctie:: Horse Home is een Paarden én Mensen RPG. Snap je? Een heel deel mensen zijn bezig met paarden, zelfs bijna allemaal. Als je per se een paarden RPG wilt, zoek er dan gewoon een, maar men moet toch gewoon aanvaarden dat zowel paarden als mensen hier de hoofdrol spelen.

De vorige keer heb ik het topic ook geopend omdat het gewoon niet normaal was hoeveel mensen zich opeens aan hadden gemeld en er liepen toen maar iets van 3 paarden rond.
Ik snap jou ook wel. HH is een paarden en mensen RPG. Toch blijf ik erbij dat we teveel met de mensen bezig zijn dan met paarden. Als je nu gaat kijken hoeveel paarden er vandaag online zijn geweest en hoeveel mensen dan kom je toch op dit uit; mensen: 8 paarden: 5.

Als we gaan kijken naar de topics van sommige mensen dan gaat het niet eens over paarden. Ik weet ook wel dat niet heel je leven over paarden gaat, maar een beetje mag toch wel? Zeg op z'n minsten dat je een paard had of nog steeds hebt maar dat die over gevlogen gaat worden.

Ik blijf bij mijn standpuntje

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum