Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

In the morning

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1In the morning Empty In the morning wo jan 18, 2012 6:03 pm

Juliette

Juliette

Het was zes uur s' ochtends vroeg. Maar Juliette was al naar de weides getrokken. Ze wou Imanu zien. Zien hoe het met hem ging. Ze zag de kleine witte pony grazen maar toch met zijn twee grote oogjes alles in het zeil houden. Juliette leunde op de rand van het hek. Ze floot rustig. Imanu tilde zijn hoofd rustig op en hinnikte vrolijk. Juliette's gezichtsuitdrukking veranderde niet. Imanu kwam dravend op haar af en duwde zijn neus in haar handen. "Heej jongen. Ik heb je gemist." Zei ze. Imanu schudde zachtjes met zijn hoofd en zocht in haar zakken naar snoepjes. Juliette zocht in haar zakken naar iets en vond een paarden snoepje. Voldaan kauwde de pony op het snoepje. Juli wreef Imanu over zijn voorhoofd en gaf hem een kus op zijn neus. "Ik laat je nooit in de steek hoor je dat? Echt nooit, dat beloof ik je. Ik ben bij je tot je einde." Fluisterde Juliette. Imanu brieste en duwde zijn neus tegen haar schouder. Juliette sprong over de rand en ging rustig met haar hand over de pony zijn lichaam. Ze sloot haar ogen en voelde de spanning en stress uit het lichaam van Imanu komen. Imanu sloot zijn oge van ontspanning. Juliette volgde massage boeken voor paarden. De schoft masseren was iets wat pony's en paarden zoals Imanu geweldig vonden. Toen Juliette haar handen loste en de vacht van Imanu niet meer aanraakte draaide Imanu zijn hoofd naar haar toe en duwde haar met zijn neusje voor meer. Juliette pakte zijn benen en masseerde ze kort. Ze ging met haar handen door zijn manen. "Je hebt zo'n mooie manen. Wat naar nou dat ze ze hadden afgeknipt. Maar ik laat ze groeien reken maar." Fluisterde Juliette met aandenken aan Imanu's slechte verleden. De tranen sprongen haar bijna in de ogen. Maar dit was nou niet echt de juiste plaats voor haar waar ze haar gevoelens wou uiten. maar toch sprongen de tranen over haar wangen terwijl de kleine pony troostend zijn neus bij haar hield.

[Open voor iedereen]

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum